Diesel Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Ha "ouwe" Kapitein maak ut maar mooi waterdicht voor een behouden resultaat de Zaagselproducentje van nix Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Goedemorgen allemaal, Mijn ribbetjes doen behoorlijk zeer want ik ben er ook nog eens verkouden bij geworden. Vorige week heb ik mijn Zweedse spijkermat binnengekregen maar ik heb deze nog niet kunnen proberen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Nancy, Van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leann Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 veel sterkte ermee Marc! bah! Nancy gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leann Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 dank je miranda! 9 dagen vandaag en ik voel me prima! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leann Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 oh soni ik zie dat we bijna net zo lang bezig zijn! vol houden he!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Originally posted by: Diesel mooi waterdicht quote> Gaak perberuh!Maar nu log ik uit, zit alweer te kijkuh wat er nu weer geschreven is.Skiet nie op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soni Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Dank je Miranda Ja Leann ... ik ben ook pas begonnen. Ik herken wat je zegt. Het klinkt kort...maar het is een enorme prestatie. Ja en volhouden zal ik het deze keer. En jij bent onderweg naar de 2 weken super Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leann Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Het klinkt kort maar je moet toch ergens beginnen ja toch! Ik vind het knap van je hoor! mag ik vragen want je zegt deze keer... hoevaak heb je het eerder geprobeerd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Haddock, Zou je jouw laatste berichtje willen vertalen??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soni Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 De afgelopen 2 jaar heb ik regelmatig geprobeerd te minderen. In mei heb ik me hier aangemeld. Het ging toen best slecht. Ik wilde stoppen en begon weer te minderen. Omdat dat eigenlijk heel goed ging was het idee van stoppen binnen een paar dagen verdwenen. Na twee maanden heb ik de eerste de beste valkuil aangegrepen om weer mijn oude patroon op te pakken. Binnen een week was ik toen terug bij af. Vorige week stond ik op en de paniekaanval was zo groot dat ik echt dacht dat ik het eind van de dag niet zou halen. Beetje raar misschien omdat mijn verstand zei dat het een paniekaanval was maar door de angst dacht ik echt dat het mis zou gaan. Die dag ben ik weer terug naar het forum gekomen en gelijk aangehouden als stopdag. Dus minderen talloze keren en stoppen (is voor mij de enige optie) is dus de eerste, en ik hoop, de enige keer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Proficiat Nancy! En een goeiemiddag allemaal. Wat een heerlijk weertje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Hee jan, dat is genieten toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 4 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Originally posted by: Jaap Nog even voor Rae en andere muziekliefhebbers een liedje van deze geweldige zanger.En cosmosfanaten die zullen dit ook apricierenquote> Zeer verontrustend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Hoi Kame! Zie PBtje over de meeting. Iedereen een goedemiddag trouwens! Ik ben weer buiten. Kom af en toe even piepen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Nog vier dagjes travakken in het huis, en dit weekend doe ik lekker helemaal niks tenzij van het goede weer genieten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Leann Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 hey soni oh ok ik snap het! volhouden het gaat je vast lukken! minderen zou voor mij ook echt geen oplossing zijn dus maar gelijk stoppen! Ik vind het knap van je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Joris en Gaby, wat een fijne berichten om te lezen:present: Vandaag voel ik me wat down. Maar ik heb besloten dat dat oke is. Ik heb vanuit huis wat gewerkt, daarna mezelf met tuingereedschap de tuin ingestuurd. Dat was toch wel fijn, wat prutsen in het zonnetje. Plantjes water gegeven en de vijver bijgevuld. Zo'n klein vijvertje verdampt wel wat. Nu ga ik nog even met een boek in een tuinstoel. En ik kijk zo chagerijnig als ik zelf wil. Toch niemand die het ziet. Ha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Hai beste mensen. Nog een dagje vrij vandaag. Lekker wezen wandelen met vriendinnen. En toch.. Mijn conditie is nog maar bar slecht vind ik Ong 14 km gelopen,met flinke pauzes. Er naar toe fietsen en terug ong. 12 km. Vanochtend meegedaan met de ochtendgym op t.v. Maar als ik fiets, lijkt het wel steeds heuveltje op. Als ik loop, lijkt het steeds wel een helling op. Ik baal, wil weer superfit zijn. Eet gezond,drink veel water, beweeg veel. Zaterdag en Zondag met LATex ook per dag minimaal 10 km gelopen. Waarom, ben ik dan nog zo moe. Toen ik vanmiddag thuis kwam zelfs een half uur op bed gelegen. Nou ja, hopelijk komt het allemaal nog:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Nancy, Sorrie, Gefeliciteerd natuurlijk, met je verjaardag! Bijna vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Soni, Goed hoor, Gaat het een beetje met je? Stoppen is vooral in het begin lastig he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Nee,nee Miranda, Gelukkig geen 4 jaar moe. Misschien komt het omdat ik het laatste half jaar wat teveel hooi op mijn vork heb genomen. Nu het allemaal wat relaxter gaat, komt de moeheid er misschien uit. Vindt het alleen allemaal veel te lang duren. Tja, juffertje ongduld he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Miranda, Vandaar, vanmiddag toch maar een half uurtje naar bed geweest. Misschien idd. maar een stapje terug doen. Gaat het goed met jou na het stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 Top, Miranda:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 4 september 2012 Rapport Share Geplaatst 4 september 2012 In vogelvlucht….2 dagen dagdraad Allereerst Nancy, van harte gefeliciteerd met je verjaardag hoop dat je een fijne dag hebt! Mijn Snoep die op maandag zei dat het altijd weekend mag blijven voor haar dacht even dat ik van mijn stoel viel toen ik het las maar heel fijn om te lezen Snoeperdewoeper Travel, die 2 achter je naam gaf bij mij ook verwarring een dag met dubbele emoties voor je geweest las ik een lach en een traan…. Marc, sterkte met je ribben zal geen pretje voor je zijn ook al aan de spijkermat lees ik verderop en ook nog verkouden nu met je ribben ben je lekker mee zeg niet dus! Jane, extra vakantieweekje aan het strand…doe je goed!! Voor Jaap gewoon zomaar even een omdat het Jaap is Lytse, wat jammer voor je buurvrouwtje ik denk dat je het voor haar graag anders had gezien maar fijn als ze straks wel weer wat contacten kan opdoen met meer mensen met ook haar achtergrond wat nu met haar kat? kan ze die dan meenemen of gaat die ergens anders heen nu? Coco aan het spinnen Gabs, fijn dat je vakantie dit jaar zo is verlopen en dank je voor het delen van je verhaal ik weet nog een jaar geleden…… Haddock die tegeltjes aan het plakken is ouwe plakkerd dat je bent leuk je hier af en toe weer even te zien Had Soni, blij dat je het inzicht hebt gekregen dat jij beter af bent zonder drank ga ervoor! Verder voor een ieder die goed bezig is op zijn/haar eigen manier een compliment voor iedereen dus :present: ik ben de helft vergeten te benoemen maar 2 dagen bijlezen is ook niet niks hoor Voor mijn lieve beide maatjes ook nog even een dikke ik ben nog steeds heel blij met jullie :heart: moest zomaar vandaag extra aan jullie denken En ik wil de twee vrij nieuwe frummers Krekel en Honingbeer ook nog even een extra onder de riem steken ga ervoor luitjes het is te doen En nu eindelijk douchen, vieze kleren naar buiten om te luchten trek ze morgen gewoon zo weer aan op mijn laatste werkdag spetje meer of minder mag morgen de pret niet drukken aftellen!!!! ……………………..yes :D Douchen nu Sha zoeffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden