bolletje Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ja Spudtie ik hoop dat ik vandaag eens goed naar het diertje kan laten kijken. Heb dus helemaal geen verstand van fretten, weet alleen dat ze flink kunnen bijten, maar dit diertje kan je zo aaien. Nou Drakie hij valt niet weg, hij blijft allert alleen hij valt om. Ik hoop echt dat we vandaag naar Eindhoven kunnen, en dan ben ik er zelf het liefst bij. Vroeger gingen we inderdaad met fretjes naar Brouwhuis. Ja Ben werkt nog steeds bij ons maar ik weet niet of hij wil rijden. We hebben geen opvang voor fretten. Dus als ie genezen is, weet ik niet waar ze hem naar toe brengen. Kon ie maar naar jou toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ha Spud, Meestal worden fretten gewoon in bos losgelaten, mensen denken nogsteeds dat ze het dan overleven, is hetzelfde als tegen je tekkel zeggen; "joh je stamt toch van de wolf af en ga nu maar weer herten jagen". Nee hoor klinkt als iemand die ervanaf wilde, hem dumpte en ik heb in meer dan 20 jaar opvang van fretten en marters eigenlijk nooit meegemaakt dat zze dan nog eerst een klap op hun kop hadden gekregen hoor. niet dat we dat hebben kunnen vaststellen en dan hebben we het of duizende fretjes die gevonden zijn geweest. Spuitje is helemaal niet van toepassing hier hoor, heb um wel nie zelf gezien, maar toch. Eet goed grappig etc, dus iets aan de hand waar ie al langer mee loppt, kan wel verzwakt zijn evt vlooien en teken dan, kan ook teken zijn van bv aanrijding en dan traag of gewond gelegen. Maar zou um als eerste dus nakijken op oormeiden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Zo even meegymen op T.V. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ach Boll, hij kan wel heirheen , ja Ben bracht vroeger alles met de trein he. Maar heb wel goeie andere opvang adressen hoor. Vanwaar hij eerder weer een goed thuis vind als hij na 14 dagen niet is opgehaald. Maar je moet Ben zeker ook de garoeten doen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Zwakte daar dacht ik ook al aan Drakie. Maar ik ga je zeker laten weten hoe het met die kleine af gaat lopen. Van de week hebben ze niet gekeken naar oormijt. Dit zou vroeger een fikse rede zijn geweest om het op een zuipen te zetten. Het gevoel van onzekerheid over zo'n diertje. Merkte net dat ik even dacht, ik heb trek. Raar hé naar bijna drie jaar droog staan? Zal hem de groetjes doen Drakie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ja leuk Boll kom je samen met Ben brengen Hij heeft vrij reizen tenslotte en mag miss wel jou dan gratis meenemen :light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ik zat me hier ook af te vragen wat oormeiden zijn hihi. Bedankt Hannah en rapilos. Een gezellige dag? Eigenlijk moet ik van alles doen. Voor amnesty werken, naar de psych, en de keuken poetsen. Enfin, vanavond ga ik er wel van genieten (uit eten met het lief) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ja he ik nu ook hoor Boll, zo van kon ik um maar ff vasthouden en nakijken. Nou ik geen DA maarja. LOL Hannah , ja die fluisteren je soms rare dingen in, zou Spud dat bedoelen met ziektes overdragen van fretten en dat ik daarom dronk ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ja Jen lekker uiteten is na gedane arbeid nie verkeerd he Geniet ervan he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Drakie ik zat al te denken hé, als hij inderdaad niet na gekeken kan worden, betaal ik het zelf, en als de meeting er is, en Fibo vind het goed, neem ik hem mee en dan kun jij hem krijgen. Ik denk niet dat Ben hem komt brengen. Wat ik wel kan vragen dan is, of mijn maatje wil rijden, dan komen we hem brengen. Maar eerst maar eens kijken wat ie mankeert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 tjah Hannah, ach blijft gewoon over dat je meiten , meiden moet blijven mijden ofzo. Nou ja die meiden is dan in het geheel eenn twijfel gevalletje, maar wel die verkeerde dingen in je oor fluisteren zodat je er van om kan gaan vallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ja Hannah, hij is jonger dan ik en beseft vast de impact van verjaardagen op ouderen niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Kwispel, jij ook van harte! Tasseke ook, al ken ik je niet. Wel een fijn pseudo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Moggûh vroege vogels en late nachtbrakers. Gaby, wat ben jij sterk en wat ga je goed:present: Jen, gefeliciteerd met je verjaardag:musicnote: Dat vier je vast vannacht:D Maura welkom! Heb de draad doorgekeken maar geen AR of dagpact ontdekt. Misschien vergis ik me, dan hoor ik het wel. DAGPACT Travel Vandaag ben ik blij dat ik gisteren niet gedronken heb en ook vandaag neem ik de eerste niet. Net als jij, Borretje! Je komt van ver, ga daar niet naar terug. Zou doodzonde zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Is goed hoor Boll, ja laten we eerst maar even afwachten he, kijken we daarna wel verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Hihi, ja hoor Travel. Maar deze keer met minder drank dan vorig jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Goedemorgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Ben werken mensen. tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Borretje, lieverd - je was hier al vanmorgen en dat klonk niet zo best. Nou én? dat je de AA hebt moeten bellen. Daar zijn ze voor en jij hebt ze nodig. Doen ze nog wat? Ik bedoel komt er iemand langs of ga je hysterisch en tandhakkend de dag doorbrengen? KMW KMW KMW en Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 DAGPACT Travel Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Jen, Kwispel, Tasseke, BamBam, Allen van harte gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Goedemorgen lieve Frummels. 'Jen, Kwispel en Tasseke, Van harte gefeliciteerd! : : Geniet van het mooie weer! Vandaag neem ik de eerste niet. Slingertje aangepast. Zat een storend foutje in... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Goedenmorgen allemaal DAGPACT Travel Marc Bor Miranda Rosa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 Jen, kwispel, tasseke Van Harte Gefeliciteerd! Bam voor jou ook een slinger voor je zes jaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 5 september 2012 Rapport Share Geplaatst 5 september 2012 goeiemorgen mensen:rose: voor alle feestvierders, jarigen en jubilarissen de feli's en een grote slinger; ff zelf ophangen graag. :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden