Shahire Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Rosa, hoe gaat het momenteel met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Hoi Shahire, Het gaat nu wel goed, dank je. Ik heb het gisteren droog gehouden en ben nu weer wat gemotiveerder om door te zetten. Gisteren heb ik iets gevonden op het forum over TOP training bij Thema´s rondom alcohol, van Mupke. Ik heb me daar voor aangemeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Ik heb het net even zitten bekijken lijkt me niet verkeerd als het je kan helpen waarom niet hè en ik zie dat je niet de enigste bent die zich heeft aangemeld goed van je hoor!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Ja, ik hoop dat ik er wat aan heb. Ik ben er wel positief over. Gisteren ben ik enthousiast begonnen met de vragenlijsten in te vullen maar het programma liep steeds vast. Vandaag weer. Maar ik heb een mailadres dus ik kan even een mailtje sturen met het probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Waarschijnlijk zit iedereen buiten! Gelijk hebben ze, wat een mooi weer! Beetje aan het rommelen in en om het huis. Vanavond naar de AA, dus ik eet vroeg. En...volgende week zaterdag komt steeds dichter bij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 En ik ben weer weg. Fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Dag allemaal, Hier verkouden en keelpijn! Ik ga zo aan het eten, maar lees alvast iets bij. Ik heb een vraag: ik heb iemand een pb gestuurd en die is niet aangekomen. Hij staat bij mij nog wel opgeslagen. Weten jullie een truc om hem nog een keer te versturen? Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Emma gefeliciteerd met 5 maanden :light::light::light::light::light::light: Nono 15 dagen is ook zeker een felicitatie waard hoor :light::light::light::light::light::light::light::light::light: Leann ook natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 oei dat weet ik niet Lytse. als het een niet al te lange pb is zou je hem misschien opnieuw kunnen typen en weer versturen. Goeie avond Ap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Hoi allemaal, Lytse misschien kopiëren en plakken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Hoi Bol hoe is het afgelopen met fretje? en hoe is ie nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Will is vandaag dus naar de dierenwinkel geweest om de hondjes te laten inenten. Ze zag er erg tegen op omdat drie hondjes in zo`n lange rij bijna niet te doen is. Ze was er om 10 voor half vier en ze was de eerste;) Verder is het goed gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Hé wat leuk dat je er naar vraagt. Hij is naar Breda gebracht met de trein. Eerste klas nog wel. Het ging weer wat beter met hem nadat ie een spuitje had gehad. Maar hij komt er overheen hoor. Hoe is het verder met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Ach met slechte mensen gaat het altijd goed zeggen ze toch? Ik hobbel wel door hoor en het schijnt dat ik een vaste baan heb, 28 September loopt mijn tijdelijke contract af en volgens horen zeggen word het dan stilzwijgend verlengd naar onbepaalde tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Nou dan zijn ze op je werk dik tevreden met je. Dat moet je ego toch wel strelen. Wil met 3 hondjes naar de dierenwinkel???? Hebben jullie dan 3 hondjes? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Ja drie Jack Russell`s al 10 jaar:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 De oudste is nu 11, het begon met 1 natuurlijk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Wat leuk Ap. Zijn lieverdjes hé? Wel felle rakkes maar dat hebben kleine hondjes heel vaak. Zo, even m'n vijverfilters weer ff schoon maken. Morgen ben ik 5 dagen weg en dan kan het ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Ja het zijn lieverdjes in huis. Maar daar buiten niet hoor:$ daarom dacht Will ook dat het geen doen was in die rij. Dierenarts was er om voor 25 Euro per hond in te enten voor de jaarlijkse cocktail. 75 Euro dus nu totaal, tegen 165 Euro bij de dierenarts;) Blij toe dat het zo gegaan is, anders had ze meteen weer rechtsomkeer gemaakt oftewel afgehaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Nou gefelie dan AR dat is toch mooi in deze tijden een vaste baan te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Gefeliciteerd Albert! Vaste baan in deze tijden is heel veel waard. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 AR het contract wordt voor eenzelfde periode verlengd onder dezelfde voorwaarde voor maximaal een jaar. Tenzij je al drie keer verlengd bent en of de werkperiode totaal langer dan drie jaar is, dan onbepaalde tijd! Evengoed, gefeliciteerd alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Jan, die verlenging voor een bepaalde periode moet dan toch wel expliciet plaatsvinden? "Op straffe" van verlenging voor bepaalde tijd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Goedenavond luitjes, Emma, gefeliciteerd, 5 maanden alcoholvrij. Borretje, als jij je naar voelt en hebt behoefte dat de delen moet je dat vooral niet nalaten. Wat mij betreft is daar niets mis mee, een ieder doet dat hier, een ieder op zijn geheel eigen wijze. De één treed in detail de ander kan het op een andere manier verwoorden. Doe wat jij denkt wat goed voor je is, begrip is er. Dat hebben de afgelopen weken qua steun en support naar jou toe wel bewezen. Albert, zo, die baan is binnen. Gefeliciteerd, ik denk dat ze daar blij met je zijn, al laten ze dat misschien niet altijd blijken. Ik ben blij voor je, toch een stuk zekerheid in de periode waarin je de finaciele zaken aan gaat pakken. Top! Op zijn Albert's een van mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 september 2012 Rapport Share Geplaatst 6 september 2012 Originally posted by: jan1000AR het contract wordt voor eenzelfde periode verlengd onder dezelfde voorwaarde voor maximaal een jaar. Tenzij je al drie keer verlengd bent en of de werkperiode totaal langer dan drie jaar is, dan onbepaalde tijd! Evengoed, gefeliciteerd alvast!quote> Jan,28 September 2009 ben ik in dienst getreden bij hun, met een half jaar contractdie is dus twee keer verlengd. eerst een jaar contract en toen verlengd tot 28 September 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden