Madelief Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Originally posted by: YvonneTis hier trouwens wel errug stil. Lijkt wel of iedereen boven zijn koffie gewoon verder aan het soezen is... quote> Nee hoor Von!Ik ben me in rap tempo toonbaar aan het maken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Goede morgen allemaal, dank je Marc Steunbeer van harte :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Leuk Kame, en mooi dat jullie de boel ook weer hebben opgeruimd, dikke pluim.. Madelief, fijne dag verder... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Morgu AR.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Uitgeslapen, hi! Goodemorgen! Inderdaad letterlijk Zondag STeunbeertje, ik wil van deze gelegenheid gebruik maken jou te feliciteren dus dat doe ik dan nu...... GEFELICITEERD Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Vonne, dank je, voor ons is dat vanzelfsprekend, toch zijn er altijd ouders die vinden dat hun kind niet mee hoeft te helpen. Die van hun heeft maar een handje gegooid en dat geloven ze. Gelukkig ook ouders die zeggen, oh je hebt een handje gegooid, dan ben medeplichtig. Die van ons maar 1 snippertje hoor;) Ze staat altijd vooraan om iets uit tehalen, ze heeft het zelfs bedacht:D Schroomt ook niet om het in geuren en kleuren te vertellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 :light::moon::moon::light::moon::moon: :light::moon::moon::light::moon::moon: :light::moon::moon::light::moon::moon: voor muzikale Steunbeertje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Jij ook een goede morgen Jan. Luitjes, ik ga lekker naar buiten. Wens jullie allemaal een fijne zondag toe. Laterrrrrrrrrrrrr. :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Je hebt helemaal gelijk hoor Kameleon, en inderdaad... sommige ouders.... En nu wegwezen Von... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Dan heb je een geweldige dochter Kameo :-) Ach dat vond je al :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Een goedemorgen, Ik werd net aangevallen door een kruisspin. Op weg naar de compostbak zitten allemaal webben, bijna onzichtbaar, maar wel voelbaar. Dus ik liep er doorheen en toen zat ie daar, die spin, op mijn schouder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Ja dat is zo Diesel, alhoewel ik haar ook regelmatig achter het behang wil plakken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Steunbeertje van harte gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Dan moet je wel glasvezelbehang nemen anders werkt ze zich er zo achterweg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Goedemorgen Jaap, Leuk toch, spinnen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Zeker ik vind spinnen prima. Zo hebben we nu erg weinig last van vliegen en muggen. En het is ook fascinerend te zien hoe ze zo'n web maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Ach ik elke ochtend ons "schoolplein" schoonmaken van de hondepoep :-) Maar nix nie vegen, bladeren waaien hoop ik wel weer weg, ach paar x per jaar dan wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Jaap, zal er rekening mee houden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Jij luie donder Diesel. En het onkruid zit vast ook nog tussen de tegels bij jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Mogguh, droogscheuren. Kom ik 's 'n schoolplein op lopen, glij ik uit over 'n stel snippers en val midden in 'n bult hondenpoep. BAH! Zo kennie wel weer, ben weer weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Ach Jaap, alleen gras hier en daar , waar ut er landelijk uitziet zeg maar En op ut schoolplein, pissen de honden ut wel kapot, hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Weer een functie voor de hond er bij! Die beestjes worden nog eens nuttig. Maar dan moet je die poep wel echt opruimen, want dat is natuurlijk uiteindelijk allemaal pure onkruidmest. Op de moestuin er mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Ha Kapitein, tjah was maor goei dah ut Rapallie binnen lag, anders was je nie uitgegleden maar omver gelopen door tornado met 6 versnellingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 goeie zon-zee-enzaligheid morgen:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 september 2012 Rapport Share Geplaatst 9 september 2012 Een spinnenfobie dat kan inderdaad heel serieus zijn. Zo had ik een keer een spin gevangen op het aanrecht door een beker er op de kop op te zetten, maar was vergeten deze buiten te zetten. Een huisgenoot pakte later deze beker op en zag de spin wegrennen. Ze was werkelijk, van angst, heel kwaad geworden op mij. Dat ik dat had durven doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden