Spring naar bijdragen

Maandag 10 september 2012

Jaap

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 198
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Leuk, effe kijken hoe het hier is... kom ik bovenstaande ellende tegen.

SNOEP.. BEN JE ECHT HELEGAAR GEK GEWORDEN?

JIJ... JIJ BENT NIET SAAI. NIET ALS JE DRINKT MAAR OOK ECHT NIET ALS JE NIET DRINKT... INTEGEDEEL.

Je bent gewoon Snoep.

Met je goede en met je slechte momenten, uren, dagen, weken zelfs.

Maar wees gerust... ik zie je nu heel lang nuchter... je bent niet saai.

Je bent SNOEP... kom op mens. doe niet zo stom.... blijf gewoon wie je was en wie je nu bent... een nuchtere Snoep ................ stom dom ontevreden naar boos veeleisend lief onzeker zorgend betrokken en knap, heel knap mens.

En dan heb ik het nog niet eens over jouw doorzettingsvermogen en noem maar op.

Heb nu genoeg veren in je kont gestoken denk ik.

Maar om heel even een korte samenvatting te geven:

SNOEP HAAL HET NIET IN JE BOTTE HARSENS OM NU DIE TWEE GLAASJES TE NEMEN.

FF NORMAAL BLIJVEN DOEN JA? !!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Yvonne
Leuk, effe kijken hoe het hier is... kom ik bovenstaande ellende tegen.
SNOEP.. BEN JE ECHT HELEGAAR GEK GEWORDEN?
JIJ... JIJ BENT NIET SAAI. NIET ALS JE DRINKT MAAR OOK ECHT NIET ALS JE NIET DRINKT... INTEGEDEEL.
Je bent gewoon Snoep.
Met je goede en met je slechte momenten, uren, dagen, weken zelfs.
Maar wees gerust... ik zie je nu heel lang nuchter... je bent niet saai.
Je bent SNOEP... kom op mens. doe niet zo stom.... blijf gewoon wie je was en wie je nu bent... een nuchtere Snoep ................ stom dom ontevreden naar boos veeleisend lief onzeker zorgend betrokken en knap, heel knap mens.
En dan heb ik het nog niet eens over jouw doorzettingsvermogen en noem maar op.
Heb nu genoeg veren in je kont gestoken denk ik.

Maar om heel even een korte samenvatting te geven:
SNOEP HAAL HET NIET IN JE BOTTE HARSENS OM NU DIE TWEE GLAASJES TE NEMEN.
FF NORMAAL BLIJVEN DOEN JA? !!!!
quote>

jeeetje ..ik durf het nog geen eens meer
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net gelezen op "Welingelichtekringen.nl"

Regelmatig wordt beweerd dat rode wijn een gunstige invloed op je gezondheid heeft, en met name voor je hart. Maar helaas voor de liefhebbers van (de alcohol uit) deze drank: uit een nieuwe studie blijkt dat de alcoholvrije variant gezonder is. Mannen met een verhoogd risico op hart- en vaatziekten kunnen hun bloeddruk flink laten dalen door regelmatig een glas alcoholvrije rode wijn te drinken. Gewone rode wijn heeft dit effect niet.

De onderzoekers verzamelden 67 mannen met diabetes of drie of meer andere problemen die de kans op hartziekten (zoals overgewicht) vergroten. Een deel van de mannen kreeg de opdracht om vier weken lang dagelijks bijna 300 milliliter alcoholvrije rode wijn te drinken. Een andere groep kreeg juist de opdracht om bijna 300 milliliter wijn met alcohol te drinken. En weer een andere groep moest dagelijks 90 milliliter gin innemen. Na afloop van dit experiment wisselden de groepen, net zolang totdat alle mannen elk drankje vier weken lang regelmatig hadden gedronken .

En wat bleek? Alcoholvrije rode wijn was de enige drank die het verschil maakte: de bloeddruk van de mannen daalde aanzienlijk. Daarmee verminderde de kans op hartziekten met 14 procent. De kans op een beroerte nam met 20 procent af. Dit zou te maken hebben met de antioxidanten, polyfenolen, in rode wijn. Deze zitten in zowel rode wijn met als in rode wijn zonder alcohol. Maar alcohol lijkt dit bloeddrukverlagende stofje af te remmen, waardoor het minder effectief werkt in wijn met alcohol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een stuk of 15 kameleon. Ben nog niet eens uitgenodigd voor een selectieproef of gesprek.

Morgen zal ik proberen mijn moed te verzamelen en te bellen, want ik moet toch eens te weten komen waarom ik niet in aanmerking kom.

Studeren voor niks, da's wat ik gedaan heb. Pff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Drinken saai... zuipen is beslist saai. Ik deed alleszins niks toen ik zoop. 's Avonds het glas heffen en lullen. Overdag met een wattenhoofd rondlummelen of nog erger: niet uit mijn bed komen.

'k Vind het soms wel aantrekkelijk. Als ik Reve lees of zo. Maar de waarheid... ach 't is, zoals jopie dat proper omschrijft, grmmmpf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haddock,

Een Lister, dat klinkt echt ouderwets, bij mijn vader aan boord hadden we als hulpmotor ( om stroom te draaien en zo) een liggende Deutz.

En als hoofdmotor een grote Deutz, boven helemaal open, om de 2 uur de tuimelaars en startventielen (direct omkeerbaar) smeren.

Sweet memories....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jen, ik heb de afgelopen tijd het forum niet gevolgd, maar zie nu jouw berichtje..

Je hebt niet voor niks gestudeerd meid.

En op een gegeven moment gaat het goed komen.

Wel bellen en vragen waarom jij het niet geworden bent.. en daar je voordeel mee doen.

EN jezelf gaan waarderen, gaan bedenken waarom JIJ de baan zou moeten krijgen..

Niet bescheiden blijven, gaan geloven in jezelf.

En dat ook tegen jezelf gaan benoemen.

Als je dat kunt kun je het ook beter bij een sollicitatiegesprek.

Heus... het gaat je lukken, misschien niet nu.. maar het gaat je lukken.

Kijk maar in de spiegel en vertel jezelf waarom!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En nu thuis. (Een bekende Vlaamse soap). Die mensen hebben altijd problemen, maar ze raken steeds snel opgelost, tot er weer een nieuw probleem komt.

Wat te denken van Femke:

- verkracht door haar stiefvader

- aan de drugs gezeten

- financiële schulden gehad

- incestueuze relatie met halfbroer gehad

- bijna omgekomen in brand gesticht door halfbroer

- geaborteerd door halfbroer

- vrouw omver gereden en vluchtmisdrijf gepleegd

-...

wat is mijn leven saai :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Teveel
Yvonne,

Ik ken het niet, alcoholvrije rode wijn, maar ik ga het wel proberen.
Ben er een van de soort die alles probeert (behalve mannen dan)quote>

Dear Har. ik zou je bijna adviseren dan nog eerder een man te proberen... :D
Vind het echt niet te zuipen hoor.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Borrie: geweldig meid, die berichtjes van je man! Zeker na de moeilijke laatste dagen. Goed onthouden!

@ Jen: wat balen, een zoveelste afwijzing. Eén ding weet je in ieder geval zeker en dat is, dat het niet door de drank kwam! Hou je het rustig vanavond!

@ Yvonne: jouw reactie op Snoep is me uit het hart gegrepen. Ik zeg het netjes, maar jij recht voor zijn raap! Gelukkig durft ze nu niet meer.:D

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Torres is een goede alcoholvrije wijn. De enige alcoholvrije wijn die als echte wijn is geproduceert en waarvan de alcohol onder hoge druk is afgedampt. De witte is prima om te drinken, de rode heb ik nog niet gedronken. Alle andere alcoholvrije wijnen zijn doorgaans druivesapjes met wat wijnmost. Geen aanraders dus....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...