Yvonne Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Over de witte hoor je mij niet hoor, heb alleen de rooie gehad.. en dan nog maar 1 soort.... dus aardig getint mijn oordeel. Jen.. ik ben op een gegeven moment begonnen met een baan die ver onder mijn 'capaciteiten' en opleiding lag. Voor mij was van belang dat ik aan de slag kwam, was boven de 40 en dan is het helemaal moeilijk. Voor mij was het heel belangrijk dat ik weer werk zou krijgen. De rest kwam vervolgens.... Wanhoop niet, pak aan wat je aan kunt pakken, je zult niet onopgemerkt blijven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Lytse, tsja... ik ben af en toe een pietsie direkt... Snoep ook dus ik denk dat ze dat wel kan hebben toch? Wooow Bor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Ja Yvonne, dat leek mij ook! Snoep knoop het a.u.b. in allebei je oortjes. Je laat ons schrikken. Je hebt er wel een uitstapje met Sha aan overgehouden natuurlijk! Ik ga bankhangen frummers. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Ik ben ook alweer 39 Yvonne, zou het dat zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Originally posted by: LytseJa Yvonne, dat leek mij ook! Snoep knoop het a.u.b. in allebei je oortjes. Je laat ons schrikken. Je hebt er wel een uitstapje met Sha aan overgehouden natuurlijk!Ik ga bankhangen frummers. Tot later.Lytse.quote> ja ma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Lytse, aan de drank ligt het inderdaad niet, dus ik hoef me niet te schamen. Donderdag weer naar mijn vader, en ik zie er echt tegenop om hem weer eens te melden dat mijn sollicitaties niks opleveren. Hij heeft in een betere tijd geleefd wat dat betreft, en begrijpt het niet helemaal. Of helemaal niet. Nee, vanavond wordt moeilijk. 'k Heb ook niks gegeten, echt geen zin, en da's gevaarlijk. Hopelijk word ik snel moe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Tsja Jen, 'ze' hebben vaak graag echte jonkies.. das goedkoper he? Maar gewoon geloven in jezelf. En misschien niet gelijk 'te hoog' willen grijpen. Daar lopen veel mensen op stuk. Luitjes, voor straks trusten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 En dan nu een groet aan alle ingelogde mensen hier: Bo, Emmaroos, igor, Jen, jopie, kameleon, Lytse, Madelief, Marc, maura, miranda, Miss Sophie, NoNo, snoepje, Soni en Teveel EN aan alle mensen die gewoon niet ingelogd zijn maar aan het meelezen zijn... Trusten luitjes.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Ik kom nog even terug na mijn posting op "wie is wie". @ Snoep: @ Jen: weet je vader nog precies wanneer je gesolliciteerd hebt? Misschien voortaan voor je houden, of het vaag laten. Zou dat kunnen? Ga wat eten Jen. Een bakje yoghurt, fruit of wat dan ook. Het mislukken van sollicitaties zie ik helaas overal om me heen. Het ligt niet aan jou. Ook al schiet je daar niets mee op, dat weet ik. Misschien kan je een eindje gaan wandelen met de hond? Leidt ook af. Sterkte meis. Als je het verder droog houdt kan je morgen trots op jezelf zijn! Ik zal ingelogd blijven en af en toe even kijken of je gepost hebt. Je krijgt antwoord hoor! Lytse. Welterusten Yvonne. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Lieve Frummers, Ben megamoe, dus ga ik afsluiten Vandaag ging het veel beter. Weinig trekmomenten gehad. Niets meer gelezen de laatste uurtjes. Slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Welterusten Madelief. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Goedenavond lieve mensen, Even forum-tijd Dat schoot er de laatste dagen nogal bij in Even bijlezen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Made Fijn om te lezen dat het beter ging Slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Welterusten Madelief. Lytse, misschien moet ik inderdaad nieuwe gespreksonderwerpen bedenken met mijn vader. Ik ga er eens over broeden. Evident is dat wel niet, dat zal je ook wel snappen. Over zijn leven kunnen we het niet echt hebben, en ik heb nu dus ook niet veel te vertellen. Mijn zussen en broer hebben het regelmatig over hun kinderen hoor ik. Tsja. En nu een rondje met de hond, da's een hele goeie tip. Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Avond allemaal, Net mijn zoon weggebracht naar het ziekenhuis. Moeilijk vond ik. Hij is nu redelijk rustig, geeft zich over aan het ziekenhuisgebeuren. Hin wordt morgen om half negen geopereerd. Eind van de morgen weten we meer. Het is raar om in zij huis te zijn zonder hem. Ik hoop dat we wat slapen. Gelukkig geen moeite gehad om niet. Te drinken. Tot laterss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 He Hallo, En Jen, ik snap hoe het voelt. Al die moeite en dan weer een afwijzing. Kennelijk hoort het er bij. Toch het kan heel snel omslaan. Het zal een keer raak zijn. Ik heb het nu belachelijk druk. Om 13:00 uur had ik al bijna 100 mailtjes binnen die ik nog moest lezen. Wat een waanzin. Mail ondermijnt nog eens ons werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Originally posted by: snoepjeik wil horen..dat jullie zeggen..snoepje probeer het gewoon..misschien lukt het je welquote> SnoepIk 'ken' je niet zo goeden las daarom net jouw eigen 'wie is wie' draadjewaar je destijds schreef dat je het na 9 droge maandenbij 1 glas wilde houden...Ben je anno september 2012 saai?Het tegenovergestelde van saai: boeiend, levendig, fascinerend,aantrekkelijk, interessant...Was Snoep dat in januari 2011?20 droge maanden!Een mooier cadeau kun je jezelf niet gevenZo'n mooi cadeau dat je kunt blijven uitpakken meid:heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 ben je wel populair Jaap, of zijn het allemaal afwijzgingen?:) Zonnetjes, sterkte meis, leeg ergens dat huis zonder je zoon steek maar een kaarsje voor m aan dat helpt je misschien hem energetisch bij je te weten. Het gaat vast goedkomen, ook al is het moeilijk nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 @ Zonnetjes, Veel sterkte voor jou en je dierbaren. Hopelijk gaat alles goed. Ik denk aan je. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Gwen, een jaar! Miranda, een maand! Van harte:musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Zon Ik leef met je mee:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Zonnetjes, spannende uren voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 10 september 2012 Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Miranda Een beetje? Een beetje? Bere beretrots mag je zijn:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Nou nee, geen afwijzingen, allemaal mailtjes van mensen die of iets gedaan willen hebben of geld willen omdat ze iets gedaan hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 10 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 september 2012 Je eerste maand, dat is een lekker gevoel toch? Dat vond ik wel. Mooi Miranda Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden