Spring naar bijdragen

woensdag 12 september

albertina

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 370
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: jane4

Jaap, exact die 3, daar twijfel ik ook nog tussen,
raar he, jaren automatisch PSP en later GL gestemd, maar deze keer
blijf ik het erg lastig vinden; eigenlijk maakt niemand echt indruk.
Ze kraken elkaar meer af dan dat ze konkrete uitspraken doen.
Maar goed, ik mag nog even twijfelen, als goeie Weegschaal zijnde.quote>

Tjah waar is de PSP tijd he ;)
Of een Politicus als Bakker (CPN)
Ja was zelf Spekkiaan, als ik ging stemmen, kwam uit Anarchistiese zwarte blok tenslotte, wel lid PSP jongeren.
GL nou heb er nooit echt veel van de 3 beginnende partijen in terug gevonden, ja PPR wel :(
Nou was ik geen pacifist, wel anti-militarist (oud "onkruid", he he he eigenlijk nog steeds :))
Wel SP gestemt, maar sinds de partij voor de dieren er was op hen, niet dat ze nu veel zetels hoeven van mij, maar er wel zijn (priemend vingertje he) eigenlijk zouden alle christelijke partijen het eens horen te zijn met hen ( alhoewel dat ze tegen ritueel slachten zijn en hun alternatief slaat nergens op, maarja). Denk nu maar eerste vrouw op SP lijst, degene die altijd zich in heeft gezet tegen de nerstenfokkers is helaas er niet meer, dus.. ach weet nie of dat dat nu zwevend is, is meer goed afwegen. GL heeft wel gelijk met de alternatieve "groene" energie mogelijkheden, zeker. Hier et over de grens barst het van zonne-collectoren, Duitsland loopt goed, hier hebben we een raar of eigenlijk geen beleid hiervoor en nog krommer subsidiepotje met regeltjes :(. Nou gemeimer van een door een te sterke bak koffie wakkerwordende zippo ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

O ja moet wel lachen hoe er gesproken wordt over het ouwe paarse kabinet, dit was allemaal goed totdat Fortuyn zijn aanval inzette, toen die zoveel succes had, wou iedereen opeens met hem samen iets en was paars opeens nix meer, schijnheilige pfff, niet dat ik nou zo'n paarse voorstander was, maar toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb nog eens zitten zoeken maar zover ik kan zien wil geen enkele partij dat alimentatie voor belastingen gaat.

Nu wordt alimentatie nog gelijk gesteld aan "gewone schuld" zoals bij postorderbedrijven en telefoonmaatschappijen.

PvdA en VVD willen de preferentie wel aanpassen.

Eerst komt de belasting, dan de hypotheekverstrekker, dan de alimentatie en als allerlaatste de andere schulden is hun plan.

Zonder meer een vooruitgang maar niet zo ideaal als Hannah het stelt, helaas...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Teveel
Ik heb nog eens zitten zoeken maar zover ik kan zien wil geen enkele partij dat alimentatie voor belastingen gaat.
Nu wordt alimentatie nog gelijk gesteld aan "gewone schuld" zoals bij postorderbedrijven en telefoonmaatschappijen.
PvdA en VVD willen de preferentie wel aanpassen.
Eerst komt de belasting, dan de hypotheekverstrekker, dan de alimentatie en als allerlaatste de andere schulden is hun plan.
Zonder meer een vooruitgang maar niet zo ideaal als Hannah het stelt, helaas...

quote>

Ja is grappig want er zijn ook wat andere partijen die dit willen, dus eigenlijk is dit een inkoppertje en niet partij gebonden iets, volgens mij gaat dit zo aangenomen worden en niet een reden om op 1 van deze 2 partijen te stemmen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Diesel
Emma :present: geniet er maar heerlijk van hoor, as jullie in de kont van Drenthe zijn of langskomen , welkom enkoffie altijd klaar hoor :)
quote>

Wat lief van je Diesel, vandaag is Appelscha aan de beurt.
De heide bloeit zo mooi, zagen we al op de Lemelerberg. Drenthe zijn we ook veel hoor dus die koffie kom ik een keer halen bij je.:D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Shahire
Ik lees dat het nog niet zo gaat Hannah
vervelend!
hoop dat je snel weer de oude bent

Emma nog vakantie lees ik
geniet er nog lekker van!quote>

Nog anderhalve week Sha, zondag gaan we nog 5 dagen naar Duitsland.
Dit jaar gingen we dus niet naar Griekenland en we vonden dat jammer en nu zeggen we dat we een supervakantie hebben, hoe leuk is dat he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...