Gaby Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Zo ik mag weer aan de arbeid, fijne dag allen, en ik neem vandaag de eerste niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: jane4Jaap, exact die 3, daar twijfel ik ook nog tussen,raar he, jaren automatisch PSP en later GL gestemd, maar deze keerblijf ik het erg lastig vinden; eigenlijk maakt niemand echt indruk.Ze kraken elkaar meer af dan dat ze konkrete uitspraken doen.Maar goed, ik mag nog even twijfelen, als goeie Weegschaal zijnde.quote> Tjah waar is de PSP tijd he Of een Politicus als Bakker (CPN)Ja was zelf Spekkiaan, als ik ging stemmen, kwam uit Anarchistiese zwarte blok tenslotte, wel lid PSP jongeren.GL nou heb er nooit echt veel van de 3 beginnende partijen in terug gevonden, ja PPR wel Nou was ik geen pacifist, wel anti-militarist (oud "onkruid", he he he eigenlijk nog steeds )Wel SP gestemt, maar sinds de partij voor de dieren er was op hen, niet dat ze nu veel zetels hoeven van mij, maar er wel zijn (priemend vingertje he) eigenlijk zouden alle christelijke partijen het eens horen te zijn met hen ( alhoewel dat ze tegen ritueel slachten zijn en hun alternatief slaat nergens op, maarja). Denk nu maar eerste vrouw op SP lijst, degene die altijd zich in heeft gezet tegen de nerstenfokkers is helaas er niet meer, dus.. ach weet nie of dat dat nu zwevend is, is meer goed afwegen. GL heeft wel gelijk met de alternatieve "groene" energie mogelijkheden, zeker. Hier et over de grens barst het van zonne-collectoren, Duitsland loopt goed, hier hebben we een raar of eigenlijk geen beleid hiervoor en nog krommer subsidiepotje met regeltjes . Nou gemeimer van een door een te sterke bak koffie wakkerwordende zippo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Moggeuh tante Bolll, fijn dat je er weer ben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 O ja moet wel lachen hoe er gesproken wordt over het ouwe paarse kabinet, dit was allemaal goed totdat Fortuyn zijn aanval inzette, toen die zoveel succes had, wou iedereen opeens met hem samen iets en was paars opeens nix meer, schijnheilige pfff, niet dat ik nou zo'n paarse voorstander was, maar toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Ook goeie morgen Drakie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Zolang ze maar terug geven wat ze pakken Hannah. Halen bij degenen die hebben en brengen waar ze het nodig hebben maar dan wel in redelijkheid natuurlijk. Gaat het al wat beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Wees zuinig op jezelf Hannah. Rust nog en hopelijk brengt de band verlichting. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Goeie morgen Miranda. Ik ga dadelijk ook weer werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Tot vanavond allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Ik heb nog eens zitten zoeken maar zover ik kan zien wil geen enkele partij dat alimentatie voor belastingen gaat. Nu wordt alimentatie nog gelijk gesteld aan "gewone schuld" zoals bij postorderbedrijven en telefoonmaatschappijen. PvdA en VVD willen de preferentie wel aanpassen. Eerst komt de belasting, dan de hypotheekverstrekker, dan de alimentatie en als allerlaatste de andere schulden is hun plan. Zonder meer een vooruitgang maar niet zo ideaal als Hannah het stelt, helaas... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Goedemorgen allemaal, Ben hier erg weinig maar wilde iedereen even een sturen. We zijn nog steeds vakantie aan het vieren en genieten daar volop van. Voor iedereen die het kan gebruiken, een dikke:heart: en groetjes van Emma. Nu eerst stemmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Hannah, wij zeggen hetzelfde, in het plan van PvdA & VVD gaat alleen belasting en hypotheek nog voor alimentatie Emmaroos lekker verder gaan met genieten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Emma geniet er maar heerlijk van hoor, as jullie in de kont van Drenthe zijn of langskomen , welkom enkoffie altijd klaar hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Goedemorgen luitjes, ja het is nog ochtend zie ik vandaag stemmen inderdaad gelukkig hebben we nog even eerst rustig bijkomen Hannah, hoe gaat het met je?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: TeveelIk heb nog eens zitten zoeken maar zover ik kan zien wil geen enkele partij dat alimentatie voor belastingen gaat.Nu wordt alimentatie nog gelijk gesteld aan "gewone schuld" zoals bij postorderbedrijven en telefoonmaatschappijen.PvdA en VVD willen de preferentie wel aanpassen.Eerst komt de belasting, dan de hypotheekverstrekker, dan de alimentatie en als allerlaatste de andere schulden is hun plan.Zonder meer een vooruitgang maar niet zo ideaal als Hannah het stelt, helaas...quote> Ja is grappig want er zijn ook wat andere partijen die dit willen, dus eigenlijk is dit een inkoppertje en niet partij gebonden iets, volgens mij gaat dit zo aangenomen worden en niet een reden om op 1 van deze 2 partijen te stemmen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Ik lees dat het nog niet zo gaat Hannah vervelend! hoop dat je snel weer de oude bent Emma nog vakantie lees ik geniet er nog lekker van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Hannah hou je haaks he, hoop idd dan dat je die band snel hebt en dat tie je veel steun gaat geven, is um maar geraaie zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Goedemorgen allemaal, Emma, Geniet er van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: DieselEmma geniet er maar heerlijk van hoor, as jullie in de kont van Drenthe zijn of langskomen , welkom enkoffie altijd klaar hoor quote> Wat lief van je Diesel, vandaag is Appelscha aan de beurt.De heide bloeit zo mooi, zagen we al op de Lemelerberg. Drenthe zijn we ook veel hoor dus die koffie kom ik een keer halen bij je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Zojuist gestemd (in Udenhout, gemeente Tilburg) en het was hartstikke druk op het stembureau. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: ShahireIk lees dat het nog niet zo gaat Hannahvervelend!hoop dat je snel weer de oude bentEmma nog vakantie lees ikgeniet er nog lekker van!quote> Nog anderhalve week Sha, zondag gaan we nog 5 dagen naar Duitsland.Dit jaar gingen we dus niet naar Griekenland en we vonden dat jammer en nu zeggen we dat we een supervakantie hebben, hoe leuk is dat he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Originally posted by: rapilosGoedemorgen allemaal,Emma,Geniet er van!quote> Rapi, doe ik hoor.Lief van je.Na de vakantie reageer ik weer op jullie allemaal hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Dat klinkt nog beter dan het kon gaan worden Emma Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 Stembiljet zoeken...ook dat nog ben aan het opruimen geweest en als ik iets opruim vind ik het meestal moeilijk terug daarom heb ik ook zò'n hekel aan opruimen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 12 september 2012 Rapport Share Geplaatst 12 september 2012 zo, even gestemd in mijn oude buurt zag ik nog even bekenden, toch leuk. compromis geworden: Jetta:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden