Travel Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Nog ruim 4 weken niet drinken...dan kan er wel taart in Dinah Ik ben bang dat ik een beetje in tijdgebrek ga komen qua taarten bakken omdat ik vermoed dat het op zaterdag zal zijn. De vrijdagavonden daarvoor ben ik nogal druk. De 7e vier ik mijn verjaardag en de 14e heb ik een gondelvaart georganiseerd. Beide avonden worden latertjes - alcoholvrij - dat wel!! Maar anders zorg ik wel voor andere dingen zoals lekkere kaasjes en zo. Het wordt hoe dan ook gezellig en ik kon er gisteravond ook bijna niet van slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Made, Je weet waar ik woon. Als je het niet meer weet, pb me dan even. Zijn er mensen bij mij in de buurt die willen komen? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Ik probeer ook te komen eerst thuis mn agenda bekijken. En dan bak ik een tulband. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Hier nog zo'n muts die vannacht lag te denken over de meeting. Lytse, ik stuur je een PB, mijn mailbox, moet ik steeds legen, en dan moet ik soms oudere berichten weggooien, helaas. Maar dom van me, ik moet echte gegevens opschrijven. Jane, Ik hoop echt dat je erbij bent hoor!!! Je gaat me geen nachtmerrie bezorgen nu he? Ik hoop zo dat het rijtje langer en langer word! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 21 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 ik zat zo te denken daarstraks toen ik aan het smelten was (midden belgië is het nog steeds droog en geen graad afgekoeld) stel u voor dat het dat weekend sneeuwt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2012 Originally posted by: lavendel1ik zat zo te denken daarstraks toen ik aan het smelten was(midden belgië is het nog steeds droog en geen graad afgekoeld)stel u voor dat het dat weekend sneeuwt!!quote> Hahaha! dan gaan we hier van de dijk afsleeënen sneeuwpoppen maken en een sneeuwballen gevecht houden!:D:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Goedemorgen!! Een dringend verzoek; Wil iedereen zijn/haar voorkeurdatum invullen? Ook als je nog niet zeker bent of je kunt komen? Dit omdat de tijd razendsnel gaat, en iedereen toch ook wat meer zekerheid wil over de exacte datum. Alvast dank hiervoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Originally posted by: Dinah Originally posted by: TravelOriginally posted by: Madelief Wie kan er wanneer??? Za. 8 september; Madelief Lavendel Bo TravelDinahJaneZo. 9 september; Madelief Lavendel TravelDinahJaneZa. 15 september; Madelief Frodo Lavendel Bo TravelDinahjaneZo. 16 september; Madelief Frodo Lavendel DinahTraveljaneIk houd wel een slag om de arm ivm de verjaardag van mn dochter rond die tijd, ik weet haar plannen nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Stand van zaken... De volgende personen hebben wel aangegeven te willen komen, sommigen staan nog niet op de lijst..... Willen jullie jezelf erbij quoten met de meest geschikte datum???? Alvast bedankt!! Frodo Will Bo Steunbeertje Travel Albertina Kameleon Shahire Zonnetjes Emmaroos Lavendel Dinah Fibo Igor? Lytse Jane Nova? Lenie Als ik iemand niet heb genoemd is het zaak dat te melden!! :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 :present:Madelief, ik zie mezelf ook op de lijst staan maar heb gisterochtend op de dd aangegeven dat ik niet van de partij ben. Ik wil jullie wel heel veel plezier wensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Originally posted by: rosa45:present:Madelief, ik zie mezelf ook op de lijst staan maar heb gisterochtend op de dd aangegeven dat ik niet van de partij ben.Ik wil jullie wel heel veel plezier wensen!quote> Sorry Rosa,Daar heb ik overheen gelezen dan.Ik zal het aanpassen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 wil wel, maar weet niet hoe. dus even aankijken. en mij maakt de datum niet uit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Lenie, Ik zet je er gewoon bij. Er komen echt meer mensen uit het noorden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Originally posted by: Madelief Wie kan er wanneer??? Za. 8 september; Madelief Lavendel Bo TravelDinahJaneLenieZo. 9 september; Madelief Lavendel TravelDinahJaneLenieZa. 15 september; Madelief Frodo Lavendel Bo TravelDinahjaneLenieZo. 16 september; Madelief Frodo Lavendel DinahTraveljaneLeniequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miss Sophie Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Hallo Made, Ik ben ook niet van de partij ik wil iedereen die wel gaat veel plezier wensen! Wellicht een volgende keer. Lieve groetjes Miss Sophie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Sophie, Dank je wel hoor! Volgende keer misschien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Madelief, mag ik je een tip geven? Als ik jou was zou ik NU al de datum vastprikken op zaterdag 15 september. Immers, wat te doen wanneer er plotseling andere namen op andere data staan en niet op de 15e? Voor wie ga je dan kiezen? Iedereen heeft ruim voldoende tijd gekregen om een voorkeur aan te geven en zo voorkom je scheve gezichten. De manier die je gekozen hebt om een datum te prikken is goedbedoeld maar een heel lastige weet ik uit eigen ervaring. Vooral als het op kiezen aan komt waarbij bijna altijd mensen uit de boot vallen. Nu lijkt dat probleem (nog) niet aanwezig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Dylan, Dank voor de tip! Ik liep idd te denken dat een keer de knoop moet worden doorgehakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Made voor mij maakt de datum niet uit, zelfs de 9e is prima Ik ben nog even vervoer aan het regelen Als dat allemaal geregeld is, dan bevestig ik je. Ik zag al heel wat taarten voorbij komen, dus mijn moorkoppen laat ik wel thuis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Originally posted by: Madelief:heart::heart::heart::heart:Meeting za. 15 sept. 2012FrodoWillBo SteunbeertjeTravel AlbertinaKameleonShahireZonnetjesEmmaroosLavendelDinahFiboIgor?LytseJaneNova?LenieWanneer je ook van de partij wilt zijn,even quoten en jezelf erbij plaatsen.:heart::heart::heart::heart:quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 SB, Helemaal super!!! Het word de 15e. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Madelief, Als ik kan meerijden neem ik lekkere versgebrande nootjes mee van de markt. De datum staat al in mijn agenda. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Originally posted by: Madelief Originally posted by: Madelief:heart::heart::heart::heart:Meeing za. 15 sept. 2012FrodoWillBo SteunbeertjeTravel AlbertinaKameleonShahireZonnetjesEmmaroosLavendelDinahFiboIgor?LytseJaneNova?LenieWanneer je ook van de partij wilt zijn,even quoten en jezelf erbij plaatsen.:heart::heart::heart::heart:Zie dat je mij er al ha dbijgezet, Madelief. Hardstikke leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 Madelief, ik had in het begin aangegeven dat ik 15 en 16 september niet kan maar ik wil jullie zo graag zien dat ik toch iets ga regelen. Ik stap gewoon om 6 uur in de auto, ben ik er om half 10 denk ik en dan op tijd weer weg. Ik moet om 5 uur weer op een feest in Zoutkamp zijn, helemaal in het hoge noorden. Hoe laat denk je dat iedereen komt? Wat zijn de plannen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 22 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2012 AAAArrrghhhh Liefje, ik heb de 15de de dagdienst. Had al tegen Kameleon gezegd. Het kwam eigenlijk allebei niet zo goed uit. Het eerste we had ik zaterdag de nacht en het tweede we heb ik za de dag en zo de nacht. Jammer maar helaas, had graag enkelen van jullie nog eens teruggezien en kennisgemaakt met diegenen die ik nog niet ken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden