Emmaroos Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Laat het iedereen duidelijk zijn dat het veilig is op de meeting. Jullie kunnen er allemaal van uit gaan dat er niet gefotografeerd gaat worden. Inderdaad, diegene die hun nick aan willen houden, prima. Ik vind mijn nick trouwens mooier dan mijn echte naam. Op straat kijk ik ook om als er Emma geroepen wordt, zo grappig. Deze afspraak is bindend, echt hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Lieve mensen, Het zou heel jammer zijn dat mensen afhaken vanwege foto's of zo. Ik kan me voorstellen dat ik ter herinnering aan een mooie dag wel een leuke foto wil hebben waarop ikzelf sta met een aantal mensen. Die dat ook willen natuurlijk. Maar die is dan wel voor mezelf en wordt nergens geplaatst of getoond. Ik hang hem nog niet op het prikbord op mijn toilet bij wijze van spreken. Het hoeft echter niet! Ik had voorgesteld om badges te maken - naar aanleiding van een vraag van Frodo of Fibo, weet niet meer zeker wie het was - maar dan wel met de nicks erop. Want zo kennen we elkaar van hier. Dit omdat er velen zouden komen en desnoods voor het eerste uur of zo. Ook dit hoeft niet. Ik maak ze naar aanleiding van de lijst met uiteindelijke aanmeldingen en wie dit niet wil neemt hem niet aan. Of, als de meesten dit onzin vinden maak ik ze niet. Dus niets moet, hoeft wat mij betreft. Behalve een leuke middag, met lekker eten en sapjes en goeie gesprekken! In alle liefde en met alle respect voor allen. Travel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ola, mss is het bij de voorbereiding handig om er rekening mee te houden dat er op het laatste moment nog mensen kunnen afzeggen. Dat is, tot nog toe, altijd wel het geval. Dat geeft niet, is oke maar als je voor een weeshuis eten in huis haalt kun je dat wellicht beter op het laatste moment doen. Ik las dat Madelief druk was met voorbereidingen. Succes en veel plezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: TravelHet zou heel jammer zijn dat mensen afhaken vanwege foto's of zo.quote> Oeps, dat is niet de bedoeling uiteraard. Mea culpa. Ik beloof hier op mijn eerstecommuniezieltjedat ik geen fototoestel meebreng. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Voor alle duidelijkheid. Het is op zich al ontzettend spannend om uit de anonimiteit te stappen en naar een meeting te gaan. Dat is iets wat ik begrijp, want ik heb dat zelf ook. Ik denk dat Frodo in al zijn enthousiasme hieraan niet heeft gedacht in eerste instantie. Dat neem ik hem absoluut niet kwalijk!!! Wel had ik gelijk moeten bedenken dat de meeste mensen dit absoluut niet willen. Hiervoor mijn excuses. Dit heeft tot verwarring geleid. Om het onveilige gevoel weg te nemen; Er worden geen foto's gemaakt tijdens de meeting. Aanpassing; typefoutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Tina, Sha, Ontzettend jammer!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 :heart::heart::heart::heart:Meeting za. 15 sept. 2012Welkom vanaf +- 11.00 uur.FrodoBo Travel KameleonZonnetjesLavendelDinahFiboLytseJaneNova?LenieRae?Vlaamsmeisje?Emmaroos Bolletje !!! (jaja) Met saté.Diesel ? Met Doggies????????????Kwispel (komt wel wat later, zo rond 14.00 uur)FofiesHet is verboden om foto of video opnamen te maken.:heart::heart::heart::heart:quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: Madelief :heart::heart::heart::heart:Meeting za. 15 sept. 2012Welkom vanaf +- 11.00 uur.FrodoBo Travel KameleonZonnetjesLavendelDinahFiboLytseJaneNova?LenieRae?Vlaamsmeisje?Emmaroos Bolletje !!! (jaja) Met saté.Diesel ? Met Doggies????????????Kate? Kwispel (komt wel wat later, zo rond 14.00 uur)FofiesHet is verboden om foto of video opnamen te maken.:heart::heart::heart::heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Kate!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ik weet het pas vlak van tevoren, sorry. Maar wou toch op de lijst. Travel, fijn als jij badges maakt. Dat maakt het wel gemakkelijker, zoveel nieuwe gezichten bij elkaar. Nickname vind ik eigenlijk ook wel genoeg. Heb toch gezien dat mensen zich hier wel eens verspraken, onbedoeld. Of later opmerkingen maakten over het uiterlijk, dat hoeft voor mij ook niet. Ik snap de reactie van Tina wel, had het zelf ook wel. Het is ook wel een nieuwe ontwikkeling dat mensen elkaar op facebook zien. Dat was eerder nog niet zo heb ik de indruk. Ik beperk me overigens tot hier. Maar ik wil ook niet gefotografeerd worden. Heb ik bij een eerdere ontmoeting ook aangegeven. En ik ben ook niet zo'n knuffelaar hoor en dansen op tafels, verwacht het niet van mij Gezien de latere reacties vertrouw ik erop dat het wel goedkomt. Wederzijds respect enzo. Om nog eens een punt te noemen: als het nou binnen is, zit ik dan tussen de rookdampen :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Kate, We (ik) zullen (zal) niet iets tegen iemands zin doen. Dus alleen je nickname is oke hoor! Achteraf over iemands uiterlijk praten, vind ik helemaal not done!! Als er mensen in mijn huis komen die niet roken en er ook niet tegen kunnen, word er bij mij binnen ook niet gerookt. Of het nu gewone visite of een meeting is. Dat moeten we van elkaar respecteren. En we gaan er gewoon van uit, dat het stralend weer zal zijn!:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 ik wou ook even mijn mening over FB toevoegen ook ik hou het forum/meeting gescheiden van FB het anonieme van dit forum geeft mij een meerwaarde om mezelf te kunnen zijn, wat ik heel hard nodig vind in dit proces op FB is, voor mij althans, alles oppervlakkiger en meer algemeen en verder: mannekes! ik heb daar gewoon geen extra tijd meer voor om én op FB én op het forum te vertoeven ook werd mij gevraagd om vriend te worden op FB door forummers, wat ik heel hard waardeer ik heb daar lang over nagedacht maar dus tot bovenstaand besluit gekomen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 laten we er maar van uitgaan dat het mooi weer is ja. Ik wil ook geen spelbreker zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat de meerderheid wil roken, vooral bij de zenuwen die natuurlijk ook spelen bij zo'n meeting. Als ik daar dan niet in wil zitten is dat toch mijn probleem. we zien wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Maximaal 2 sigaretten de man hihi Zal hem wel niet worden. Was er hier geen stopdraadje voor rokers? Ai, ik maak geen vrienden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: Frodo Originally posted by: TravelHet zou heel jammer zijn dat mensen afhaken vanwege foto's of zo.quote> Oeps, dat is niet de bedoeling uiteraard. Mea culpa. Ik beloof hier op mijn eerstecommuniezieltjedat ik geen fototoestel meebreng. quote> Ik durf te wedden dat bijna iedereen een fototoestel meebrengt. Of wordt het: "verplicht mobieltjes inleveren"? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Dylan, Je leest niet goed..... Het is verboden om foto of video opnamen te maken. Er staat niet dat je je mobiel niet mag meenemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Dylan, heel flauw ook.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Hopen op mooi weer mensen. En ander heeft deze nicotinejunk altijd nicotinekauwgom bij zich! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: TravelHopen op mooi weer mensen.En ander heeft deze nicotinejunk altijd nicotinekauwgom bij zich!quote> Echt er is heus een droog plekje voor de rokers!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Made, ik heb morgen contact met Zonnetjes, voor een activiteit op de meeting, leuk he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 oei! we moeten toch niets actief doen?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 augustus 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Originally posted by: kameleonMade, ik heb morgen contact met Zonnetjes, voor een activiteit op de meeting, leuk hequote> Kame, ik ben heel benieuwd!!Lavendel....jij luie.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Kijk, nu lees ik het hier alweer!!! Ik dacht eerst al dat ik me vergiste ofzo, verkeerd gelezen.... En dus toch! Er komt een life-act! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ja, wie wil kan bewegen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 augustus 2012 Rapport Share Geplaatst 26 augustus 2012 Ik voorzie een probleem op de meeting.... Hier passen we onze schrijftaal aan. Maar ik vrees dat we in het "echt" zo gaan ratelen dat we in onze eigen taal gaan vervallen en elkaar soms niet meer gaan begrijpen. Want Nederlands en Vlaams is nu éénmaal een andere taal. Dat wordt fuunnn!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden