Jaap Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Goedenavond, Ik open en sluit ook gelijk af. Maar niet voordat ik wat geschreven heb. Voor Snoepie even een Wat een gedoe. En Albert gecondoleerd, dat had ik vanochtend niet zo snel gezien. Ik ga slapen. Morgen weer een nieuwe dag. En alle vakantiegangers, ik ben jaloers, een klein beetje. Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Truste Jaap:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Zomaar een vraagje Gunn, geloof je in de vrije wil? En ach, wat heet zeuren. Dit forum is bedoeld om te zeuren volgens mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Originally posted by: Travelbeetje bijgekomen?quote> Hey Travel, 'k denk niet dat Bo veel bijgekomen iszoveel taart heeft ze nu ook weer niet gegeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 en ik op jouw werk Japio een beetje:) slaap lekker en geniet van je welverdiende rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 en ik op mijn hond. Die is gewoon zichzelf. Dat stond trouwens in de asiel-beschrijving over hem: "S zoekt een thuis waar hij gewoon zichzelf kan zijn". (Dat het een asiel-eufemisme is voor "S is een stoute hond, maar gezien hij oud is, is hij vaak te moe om te blaffen en grollen" wisten we toen nog niet). Ach, 't is een schat. Tegen mij dan toch, want om de een of andere reden koos hij mij als baasje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 @Jen, Ik geloofde eens, Jen. En dat was voor mij voldoende. Ik kon prima ja en amen zeggen, zonder tegenspraak. Ik vond 't wel prettig dat een ander voor mij dacht en beslissingen nam. Dan hoefde ik ook maar weinig verantwoording af te leggen, weet-je-wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 zo klaar met werk, ik ga mijn bedje in met mijn 2 katten, die helemaal blij, want normaal mogen ze niet in bed, maar ik wil even niet alleen zijn, dus dan maar wat haren in bed wel gezellig zo, met z'n drietjes! Lieve Frummers welterusten allen, ik heb niet gerookt en niet gedronken, mag, morgenvroeg weer werken en heb afgelopen nacht weinig tot niet geslapen (spanning voor de uitslag ) dus ik denk dat ik zo wel in slaap val, het forum was voor mij vandaag heel erg helpend, ik ben echt overdonderd van zoveel Lieve berichten/adviezen en medeleven, echt heel mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Slaap zacht Gaby. Mijn katten mochten vroeger altijd mee op bed, gezellig he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Ja Gunn, ik geloof wel dat ik dat snap. Zelf vind ik het een mooier wereldbeeld om in de vrije wil te geloven, maar eigenlijk lukt dat geloof me niet zo goed. Jouw postings doen me eraan denken, omdat je soms zo "gelaten" overkomt, en dat vind ik dus herkenbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Slaap ze, Gaby. Je hebt niet gedronken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Gunn, een paar dagen afzien... Ik verheug me op een fris en fruitige watermeloenverslindende Gunn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Originally posted by: gwenGunn, een paar dagen afzien...Ik verheug me op een fris en fruitigewatermeloenverslindende Gunn!quote> Hahaha! Ja, 'k heb er nog een in koelkast liggen. 't zal de laatste zijn van 't seizoen. Ied're dag een partje. Dus nog vier dagen. En dan is de koek op. Sorry, 'k voel me ineens heel jolig. Dat zal de Diazepam wel zijn. Die onderdrukt de fysieke en mentale agonie. 'k voel me héél anders dan anderhalf uur geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Toch prima, Gunn Om je door die ellendige afkick heen te slepen, zo'n pilletje. Cantaloupes zijn ook vurrukuluk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 'k ga ook flink aan de grapefruit. Ook goed voor de lever, zo heb 'k begrepen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Heel het leven is vurrukkuluk, dixit Remco Campert geloof ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Krijg je wel een zuur bekkie van...grapefruit. Maar ja, het wordt nu wel eens tijd die arme lever een beetje te koesteren...(wat er nog van over is) Slaap goed mensen! Gunn, jij maft wel, met zo'n pammetje achter je kiezen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Originally posted by: JenHeel het leven is vurrukkuluk, dixit Remco Campert geloof ik.quote> De titel van zijn boek, correct. Zonder 'Heel', overigens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Het dunste boekje op je boekenlijst, Jen! Alleen dat was al vurrukkulluk! Slaapze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Is 't zo erg dan met je, Gwen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Ik las vroeger nogal graag van die dikke kastaars, gwen. De ouwe Russen en zo. Maar voor bibliotheekwerk ontbreken me andere vaardigheden misschien, tenzij ik die kan aanleren. 't Is me wat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Ja, 'k wil ook nog voor twaalven in bed liggen. Welterusten! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Hoi Frodo:) Haha. Heb er niet op gelet. Werd net weer eens van internet afgeknald, grrrr. Gaby, gezellig met je katten op bed. En fijn dat het weer een beetje met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Welterusten allen. Ik meld mij voor vandaag weer droog af. Slaap lekker, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Hey Gaby, Sterkte meiss.......... zo'n bericht hakt er in, zeker als het zo dichtbij is. Kop op, probeer er zoveel mogelijk te zijn voor je vader maar verlies jezelf ook niet uit het oog. Enne, je bent in mijn ogen top. Ook ik zou als 1e aan drank denken. Het maatje wat je versuft en helpt om de scherpe randjes zachter te laten worden. maar godzijdank, jij bent op dit moment supersterk en kiest er voor om die vijand buiten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden