Spring naar bijdragen

maandag 17 sept


igor

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Ik open en sluit ook gelijk af.

Maar niet voordat ik wat geschreven heb.

Voor Snoepie even een :heart:

Wat een gedoe.

En Albert gecondoleerd, dat had ik vanochtend niet zo snel gezien.

Ik ga slapen. Morgen weer een nieuwe dag.

En alle vakantiegangers, ik ben jaloers, een klein beetje.

Welterusten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 335
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

en ik op mijn hond. Die is gewoon zichzelf. Dat stond trouwens in de asiel-beschrijving over hem: "S zoekt een thuis waar hij gewoon zichzelf kan zijn". (Dat het een asiel-eufemisme is voor "S is een stoute hond, maar gezien hij oud is, is hij vaak te moe om te blaffen en grollen" wisten we toen nog niet).

Ach, 't is een schat. Tegen mij dan toch, want om de een of andere reden koos hij mij als baasje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Jen,

Ik geloofde eens, Jen. En dat was voor mij voldoende. Ik kon prima ja en amen zeggen, zonder tegenspraak. Ik vond 't wel prettig dat een ander voor mij dacht en beslissingen nam. Dan hoefde ik ook maar weinig verantwoording af te leggen, weet-je-wel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo klaar met werk, ik ga mijn bedje in met mijn 2 katten, die helemaal blij, want normaal mogen ze niet in bed, maar ik wil even niet alleen zijn, dus dan maar wat haren in bed :D

wel gezellig zo, met z'n drietjes!

Lieve Frummers welterusten allen, ik heb niet gerookt en niet gedronken, mag, morgenvroeg weer werken en heb afgelopen nacht weinig tot niet geslapen (spanning voor de uitslag ) dus ik denk dat ik zo wel in slaap val,

het forum was voor mij vandaag heel erg helpend, ik ben echt overdonderd van zoveel Lieve berichten/adviezen en medeleven, echt heel mooi :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Gunn, ik geloof wel dat ik dat snap.

Zelf vind ik het een mooier wereldbeeld om in de vrije wil te geloven, maar eigenlijk lukt dat geloof me niet zo goed.

Jouw postings doen me eraan denken, omdat je soms zo "gelaten" overkomt, en dat vind ik dus herkenbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: gwen



Gunn, een paar dagen afzien...
Ik verheug me op een fris en fruitige
watermeloenverslindende Gunn!quote>


:D Hahaha! Ja, 'k heb er nog een in koelkast liggen. 't zal de laatste zijn van 't seizoen. Ied're dag een partje. Dus nog vier dagen. En dan is de koek op. Sorry, 'k voel me ineens heel jolig. Dat zal de Diazepam wel zijn. Die onderdrukt de fysieke en mentale agonie. 'k voel me héél anders dan anderhalf uur geleden.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Gaby,

Sterkte meiss.......... zo'n bericht hakt er in, zeker als het zo dichtbij is. Kop op, probeer er zoveel mogelijk te zijn voor je vader maar verlies jezelf ook niet uit het oog. Enne, je bent in mijn ogen top. Ook ik zou als 1e aan drank denken. Het maatje wat je versuft en helpt om de scherpe randjes zachter te laten worden. maar godzijdank, jij bent op dit moment supersterk en kiest er voor om die vijand buiten staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...