VM1 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 ook nog welkom alle nieuwelingen, vooral PKR (Toch??) , wat betekent dat... Pracht Komt Reeds? Pokeren? De ropee? Protein kinase RNA-activated also known as protein kinase R (PKR), interferon-induced? .... Sterkte Snoep! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Geraak moeilijk terug aan t werk. Ook omdat ik om tien voor vier toch weer moet stoppen om de bende van school te halen.. En zie ik daar mijn Donnetje ingelogd!! Hey! Hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Kan me voorstellen dat het je veel doet Borretje. Een vraag van mij, ik heb Niwi maar kort meegemaakt was wel onder de indruk van de weinige postings die ik van hem gelezen heb. Zou graag de postings lezen die jij belangrijk vond voor het forum. Zet je ze op Niwi's draadje voor je het uitprint? Dan kan ik/wij ze ook lezen. Of is dat op een andere manier mogelijk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Sorry als ik ergens dorrheen dender... Ik kom net bij mijn vader vandaan, en hij heeft vandaag te horen gekregen, dat de kanker toch is uitgezaaid, en hij nu ongeneeslijk ziek Hij heeft gister nog een hele goede tennispartij gespeeld, voelt zich goed , voelt zich gezond, maar hij gaat wel dood, zo onwerkelijk, mijn Lieve stoere vader, ik dacht meteen aan roken en drinken, maar juist nu wil ik nuchter blijven voor hem, heb dus maar een extra refusalletje geslikt , en drink nu een alcoholvrij biertje, ik moet vanavond werken,' het voelt zo raar.... wat moet ik nu? sorry, moest dit even kwijt, bedankt voor het lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Sterkte Gaby! Dat waar we ooit allemaal komen voor te staan of al hebben voor gestaan komt nu op jouw pad. Niet simpel denk ik zo! Ook ik heb er zelfs soms nachtmerries over, dat er hier iemand ziek wordt of dood gaat. Toch hoort het, even als geboren worden, bij het leven.. (maar daar ben jij nu natuurlijk niks mee) Dus sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Wow, Gaby! Jakkes, wat horen we toch veel nare berichten de laatste tijd! Veel sterkte! Al vind 'k die woorden altijd wat hol en nietszeggend klinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Lieve Gaby, heb even geen woorden. Sterk van je dat je geen alcohol neemt, wat een kracht! Heel veel sterkte, ben in gedachte bij je:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Gaby, Houd je haaks! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Gunn et al., Mensen die actief aan dit forum deelnemen zijn per definitie géén loosers. Het stuk zelfhaat en de schuldgevoelens zijn zeker niet nodig maar alleen maar gevaarlijke valkuilen. De fysieke onthoudingsverschijnselen kunnen de eerste dagen zeer heftig zijn (slapeloosheid, angsten, depressie, etc.), maar daar is goed overheen te komen. Mijn grote valkuil na het stoppen was meestal het idee dat ik het toch weer kon proberen na een maand of enkele maanden alcoholvrij te zijn geweest omdat alles psychisch en fysiologisch helemaal goed leek te zijn. Maak alsjeblieft niet dezelfde fout; jij lijkt me iemand waarvoor minderen ook geen optie is. Alle sterkte en vaak op het forum komen. Marc Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Gaby, heel erg om te horen, ik hoop dat je in de tijd die je nog met hem hebt veel fijne dingen met hem kan doen. Sterkte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Hey wat naar Gaby. Het is zo een oneerlijke ziekte. Hoe oud is je papa? Hebben jullie een goed contact? Zoek maar extra steun voor jezelf in dezer dagen, verdien je wel echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Lieve Gabs, wat een naar en akelig bericht voor jullie je schrijft dat je vader nog tennist laat hem dat vooral blijven doen zolang hij zich goed voelt denk dat je dit soort dingen juist moeten blijven doen hoe hard de uitslag ook aankomt probeer met elkaar van iedere dag te genieten hou elkaar vast, vertel wat je nog wilt vertellen Carpe Diem..... en op afstand even een arm om je heen Gabs.... Liefs Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Toch mijn ramen gelapt buurvrouw rap over de schutting 'betrapt' ja ziet ze me niet vaak doen maar ben zelf zeer tevreden dat ik het toch heb gedaan ga ik nu weer wat leuks doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Dank voor jullie lieve reacties, mijn vader gaat morgenochtend alweer tennissen, hij wil ook nog graag een keer skieen, vlg week dinsdag is er weer een afspraak, dan horen we meer, nu weet ik eigenlijk niet eens wat de verwachting is, ja dat hij ziek wordt en vermagerd, maar hoe lang en zo??? dat horen we volgende week, juist omdat hij zich zo goed voelt is het bijna niet te bevatten, voor hem ook niet, ik hoop dat ik nuchter kan blijven, en er voor hem kan zijn, ik ga even proberen een uurtje te slapen, want ik merk dat ik begin te hyperen in mijn huilen, dus even tot rust komen, moet vanavond ook gewoon werken, dus.... maar heel erg bedankt voor de reacties, doet me meer dan goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 en toen ik net twee alcoholvrije biertjes achterover sloeg, besefte ik wat een voorrecht het is nu nuchter te zijn, dus ik wil dat ook volhouden, dit is derde stappen werk... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Originally posted by: Gabyik hoop dat ik nuchter kan blijven,en er voor hem kan zijn,quote> Niet hopen Gabs....doen!!Je kan het dus doe het!!je moet er voor je familie zijn....dan zijn wij hier voor jou als jij het moeilijk hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 fijn om nuchter te zijn hè Gabs kun je alles veel beter aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Gabs, wat schrikken! Goed dat hij blijft sporten, en dat jij nuchter blijft voor hem en voor jezelf. Hopelijk krijgen jullie nog tijd genoeg om de dingen te doen en bespreken die belangrijk en leuk zijn. Heel veel kracht meis:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Gaby, Dr. Ivan Wolffers heeft al sinds 2002 een ongenees'lijke vorm van prostaatkanker. We zijn inmiddels tien jaar verder en de goede man leeft nog steeds. Met de juiste medicatie en aangepaste voeding kun je nog een aantal jaren aan je leven toevoegen. 't hoeft niet meteen 't einde te betekenen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Gaby, Kom af en toe hier schuilen. Probeer sterk te blijven voor je Pa. Dat kun je als je nuchter blijft. Heel veel sterkte meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 gaby heel veel sterkte:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 middag! half uurtje terug van de HA.. weer afgevallen, dus de meds zijn verhoogt want het moet nu echt stoppen. bloeddruk was iets te hoog maar niet alarmerend. ook heb ik een verwijsbrief gekregen voor de plastisch chirurg... eens even kijken of de zorgverzekeraar instemt met een ooglidcorrectie, want er hangen me er nu een paar flappen zeg!..er hing al veel maar nu ik 20 kilo kwijt ben nog meer.. het is lastig vooral s'avonds met tv kijken etc... Gaby sterkte meis.. en Snoepert jij ook meis, vreselijk zulke situaties (ken het) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Ach Gaby, wat een ontzettend triest bericht. Woorden zijn dan soms nietszeggend, het gevoel van onmacht overheerst. Verdriet en de vraag woorom hij? Gaby, helaas kan ik me al te goed voorstellen hoe je je voelt. Toch, probeer de tijd die jullie samen nog gegeven is zo goed mogelijk te benutten. Mijn ervaring is dat dat heel belangrijk is, belangrijk voor later, als hij er echt niet meer is. Gebruik de tijd die jullie nog rest om goed afscheid van elkaar te nemen, de dingen te doen die jullie samen nog willen doen en bespreek met hem wat je nog wilt bespreken. Ik heb het als helend ervaren dat te kunnen doen toen mijn moeder ongeneeslijk ziek was. Wij hebben, hoe moeilijk het vaak ook was echt afscheid van elkaar kunnen nemen. En daar ben ik nu, zoveel jaren later nog steeds dankbaar voor. Meisje, ik wens je alle kracht van de wereld toe en schroom niet om hier je verdriet en onmacht te delen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Originally posted by: ShahireToch mijn ramen gelaptbuurvrouw rap over de schutting 'betrapt' ja ziet ze me niet vaak doenmaar ben zelf zeer tevreden dat ik het toch heb gedaanga ik nu weer wat leuks doenquote> ach en nu al die vogeltjes die denken , ha melkgas weg kunnen we snel naar de andere kant van het hupskeboem tegen de ramen nou fijn hoor.Nou zijn er nieuwe ramen op de markt waar vogels niet meer tegen aan vliegen want ze zien het. Dus as je je ramen wilt lappen dan eerst die ramen kopen hoor ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 september 2012 Rapport Share Geplaatst 17 september 2012 Gaby heel veel sterkte en natuurlijk iedereen die om je familie en je vader heen leven. Geniet idd en veel samen:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden