bolletje Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Truitje je zit nu op de dagdraad, daar zitten we altijd. Ik heb je bij het dagpact gezet nu, maar als je quote indrukt en dan de Q onder aan het dagpact weg drukt, kun je je naam er onder zetten. Heel veel suc6 en van harte welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inge47 Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Originally posted by: bolletjeDAGPACT: Albert Lytse Marc Rosa TravelTruitjeInge47 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Welkom Truitje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Inge47 Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Goedemorgen, Ik ben niet zo actief op dit forum maar lees wel alles iedere dag van voor na achter. Ik wou even zeggen dat jullie een steun en inspiratiebron voor me zijn , bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Goedemorgen, een latertje, dat wel. Het was me te vroeg vanmorgen dus nog even terug naar bed gegaan. Hannah, ook uitgeslapen? Truitje, welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Albert, goed je even te lezen. Houd je sterk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Ik ga ook maar eens badderen, in de benen, de halve dag is al om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Originally posted by: miranda Originally posted by: Inge47 Originally posted by: bolletjeDAGPACT: Albert Lytse Marc Rosa TravelTruitjeInge47mirandaJoyquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Goedemorgen allen, Inge en Truitje , Welkom! Nou, ben allang wakker hoor. Vrije dag vandaag. te regenachtig om lange wandelingen te maken met vriendinnen. Alhoewel het nu opklaart. Moet nog even nadenken, wat te doen vandaag. Oktober weer beginnen in de thuiszorg. dan is het weer afgelopen met de pret! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Goedemorgen allemaal, Even wakker worden hier, kort nachtje geweest. Wijfie, gefeliciteerd meid! Hoop dat je een fijne dag hebt en het mooiste cadeau wat je kan krijgen is denk ik hetgeen je aan jezelf geeft, je pure, eigen ikje! Gaby, vreselijk voor je! Heb het ook meegemaakt met mijn (stief)vader. Ik wens jullie alle kracht toe die ik kan bedenken! Je bent supersterk dat je het droog hebt gehouden! Truitje, wat goed dat je je aangesloten hebt bij het dagpact! Vandaag gaan we het weer redden hoor! Gunn, zet hem op! Sha, zijn je ramen mooi geworden? Ga ook maar eens met trekker en zeem aan de slag hier. Goede inspiratiebron ben je ??. En nog bedankt voor je steun en raad gister! Bolletje, vanavond een leukendroom he! En voor iedereen, een hele fijne dag en ook al schijnt het zonnetje neit, als die maar in ons hart schijnt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Goedenmorgen forumpiepels. Raar nachtje gehad. Waar ik al weken op tijd op bed lig(voor mijn doen dan)ging ik vanacht rond 4 eindelijk slapen. Goed je weer te zien Albert, hoe gaat het nu? Inge, lezen kan ook helend werken. Wijffie, gefeliciteerd Ik geloof Miranda, 6 WEKEN:musicnote: En iedereen die ik vergeet, joepie voor wat er gebeurd in je leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Zo Hannah, jij bent ook al lekker actief geweest:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Goedemorgen Marcel, Weer een beetje opgeknapt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Rapi, oktober dat schiet aardig op, volle goede moed weer aan de slag,helemaal goed:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vie Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Zo te lezen gaat hier alles best goed, en nog een leuke meeting geweest ook. Wijffie van harte met je verjaardag. Hier ook alles best. Drank is meestal geen item, soms op de achtergrond. Maar dan kan het gelukkig niet, want ik heb weer een hondje. En zeg nou zelf, wie wil er waggelend de hond(en) uitlaten (je ziet er dan ineens 2), of 's morgens vroeg met een kater naar buiten moeten.... brrrr, moet er niet meer asan denken. Maar het blijft zelfs na jaren nog, een factor in mijn leven waar rekening mee gehouden moet worden. Niet eens 1 klein glaasje? Nee, niet eens 1 klein glaasje, muts! Maar missen doe ik het meestal niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 al 8 dagpacters!!! geweldig samen zijn we sterk!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Gaat weer beter Kameleon, dank je, kan weer normaal koffie drinken.... ERG belangrijk voor mij. Merkte gister behoorlijk dat de laatste 2 dagen de bloeddrukpillen niet geholpen hadden. En ik krijg het al zowat niet onder 140/100. Kon vanacht niet slapen door die fijne hartkloppingen/ritme. maar voel me al beter nadat ik toch in slaap ben gesukkeld. Joy, goeiemorgen meis:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Morguh Marcel! Vervelend die hartkloppingen. Je hart kan beter kloppen van leuke dingen toch ??, hihi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Marcel, ik weet niet hoe oud je bent maar die onderdruk lijkt mij sowieso niet goed. Gelukkig hang je niet meer boven de toiletpot;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Ik heb liever dat ie gewoon doet alsof ie een Lada is inplaats van een formule 1 auto:angry: Dat kloppen van leuke dingen heeft ie nog tijd genoeg voor zoals ik er over denk;) Word ook tijd om te stoppen met roken en te gaan sporten. Maar eerst maar eens ADB worden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Goedemorgen, Hallo Vie, fijn dat je al zo lang en zo goed volhoudt. En inderdaad, voor een stopper geldt: nee, ook geen klein glaasje! Wat heb je voor hond? Uiteraard de mooiste en de liefste van de hele wereld maar welk merk? W is ziek, heeft buikgriep. Waren gister bij mijn dochter die was/is ziek, aangestoken door haar dochtertje die het mee had genomen van het kinderdagverblijf. Kleinzoon is inmiddels ook ziek... Fijne dag allemaal en zorg goed voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Marcel slik jij betablockers? Want die brengen de hartslag omlaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Op het ergste punt was het 160/130 Kame. Ik kreeg toen regelmatig hyperventilatie aanvallen, de eerste keer zo erg dat ze me met de ambu op zijn komen halen, de dokter: zit allemaal in je hoofd knul.. Terwijl ze in het ziekenhuis al zeiden dat de bloeddruk niet goed was en te hoog bleef zelfs in rust. Na een keer of 5 met de auto langs de kant gestaan te hebben vroeg ik aan hem, zou je niet eens wat meten, de bloeddruk bijvoorbeeld? Met pijn en moeite stond ie op vanuit zijn stoel, deed dat ding om, en schrok zich kapot. Met die pillen is het wel te doen allemaal, iig geen hyperventilatie meer. Maar ik merk het meteen als ik ze vergeet, of als ze minder werken door ziekte. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Heeft iemand hier het boek "Help, ik (ver)zuip" gelezen? Ik heb het besteld en ben erg benieuwd of het me zal helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 18 september 2012 Rapport Share Geplaatst 18 september 2012 Ja betablokkers bol, metropolol. Helpt ook tegen paniekaanvallen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden