gwen Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Nu sjem! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Gwen, Rucula kan ik ook wel eens proberen. Aardbeien, lukt nooit goed. Vorig jaar op mijn balkon niet, maar vroeger bij LATex in de tuin ook niet. Veel blad, weinig vruchten. Of, de vruchten komen niet tot ontwikkeling of rotten weg. Weet niet wat ik fout doe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Wat fijn Hannah, zonder pijn en weer energie, het heeft lang geduurd He? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Wonderlijk Fofies:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Gwen, vind het nu best wel fijn om de boel bij te houden. Wist niet dat er een huisvrouw in mij school. Straks ga ik nog strijken ook, Nou dan ben ik echt van mijn geloof af gevallen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Jane, het wordt inderdaad al fris, maar de verwarming is hier nog niet aan en het is droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Rapi, ik heb die mat gezien, brr.. allemaal stekels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 De mat ook al uitgeprobeerd Kame? Vind het trouwens ook fris worden, maar weiger de verwarming aan te doen. Dan maar een vest (zei, zij gierig) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 ja als het bij zien is gebleven kame dan ben je helaas geen ervaringsdeskundige Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Goodmorning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 mijn verwarming is ook nog uit hoor vest aan, vest uit vannacht: dekbed erop dekbed eraf het is me allemaal wat he. nu lekker naar de markt het is droog poncho mee (p.aan; p uit:D) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Ik heb vanmorgen naar 'Koffietijd' zitten kijken iets wat ik nooit kijk ging over de dolfijnen in Japan, echt heftig hoe ze uit het water worden gehaald voor de ammussementsindustrie en de rest wordt afgeslacht! echt heel naar om te horen zal maar niet vertellen hoe ze dat doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Gezellig naar de markt Jane...mag ik achterop Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Hannah, fijn dat je weer zonder pijn kunt lopen nu weet je voor een eventuele volgende keer (wat we natuurlijk niet hopen) wel dat je deze AB niet meer moet krijgen! En als je in het water moet met je handen, schoentjes aan nu Zo, ik ga mijn dag even verder besteden op de bank en voor de tv wat een bocht overdag misschien dat lezen me straks wat wil lukken stukken beter lachen was dat ik zelden tv kijk moest gisteren van dochter geleerd krijgen hoe alles eraan werkt zo kan ik dus vanaf de bank de tv aan doen met de Afstandsbediening en ik altijd maar het knopje eerst indrukken aan de zijkant blondddddddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!! Dagdag...fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Zie dat Gunn er ook weer is. Heb je toch nog wat kunnen slapen joh? Heb nog na gedacht over de opmerking van jou over klagen en hypogondrie. Natuurlijk kun je hier altijd klagen. Ik hoop niet dat ik je pijn gedaan heb met de opmerking over hypogondrie want dat zou ik erg rot vinden, je gaat nu juist zo goed. het zou me erg spijten als dat wel zo is en leg het naast je neer als je er niets mee kunt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Goedemorgen lieve frummers! Erg laat hier, maar ik was heel vroeg wakker. Dochter is nog hier. Heel slecht geslapen, allebei trouwens. Lagen we samen bang te wezen in 1 bed...haha! De 1 wilde het voor de ander niet weten. Vanavond slaap ik bij haar thuis. Nog niet teruggelezen, ga ik vanmiddag doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Maar Madekief, Wat kan er dan gebeuren s'nachts denk je. Ben je dan bang voor inbrekers ofzo? Is dat misschien wel eens eerder gebeurd omdat je zo bang bent alleen? En zelfs met zijn tweeen nog bang. moet toch ergens vandaan komen zou je denken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Boll, maar ik doe alleen noodopvang van dieren en eigenlijk dan de wilde en nertsen, voor fretten wonen we eigenlijk te ver weg voor de meeste mensen. En nu zijn er andere opvangen, dat was 20-25 jaar geleden niet zo, toen was ik de enigste. Dus het was ook de bedoeling dat we eigenlijk geen fretten meer zouden doen. Maar wel heel leuk he Hannah helpt cocosvet nie voor je handen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Originally posted by: jane4Fofies ook al een fakir?Ehhhhhhhh, lekker he die stekels(met stemmetje van de "vieze man")quote> he he he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Hallo mensen, 'k ga me zo opfrissen. Kwam vanochtend weer eens m'n bed niet uit. Tsja, dat krijg als je niets meer hebt om naar uit te kijken. Geen sprankje hoop of levenslust om iets te ondernemen. Eerlijk gezegd, kan de uitslag van m'n bloedonderzoek me geen donder meer schelen. Okay, 't moge duid'lijk zijn. 'k ben een beetje down. 't liefst zou 'k m'n bed weer opzoeken. Laat maar. 'k ga me klaarmaken. Om 02:00 heb 'k m'n afspraak. En daar 'k bijzonder traag te werk ga, moet 'k nu beginnen. Scheren, douchen, schone kleren aan en met frisse tegenzin 'er tegenaan'! *joy...* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 ach Rapi, ze weet nu dat ik weet waar ze woont, tjah en saampies met mooie dochter , tjah ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Alhowel Made je hebt een levensgevaarlijke mat met kussen je houdt er ieder1 mee op afstand joh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Rapi, Dat is iets wat ik altijd al had. Nu is manlief een paar nachten weg, en dat gebeurt eigenlijk nooit. Aan de buitenkant van mn huis kun je niet zien dat er van binnen niets te halen valt...haha! Beetje omgekeerde wereld hier. Nog bedankt voor de feli's mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Gunn toch.... Je kan ook een knop omzetten en denken.. Yes even lekker douchen en scheren Fijn schone kleren aan De frisse tegen zin klinkt goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Mensen, ik ga stofzuigen en naar de zaak. Verveel me dood, Ga ik daar maar even zitten vervelen Toedels, En oh ja Gunn, Kop op man,!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden