Lenie Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 sterkte morgen Borrie.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Lidia, fijn je te lezen en ook hoe het met je gaat! Schrijf wat je wil schrijven, het is zeker niet onbelangrijk! Tricky ja, die wijnflessen bij de mannetjes, maar ok al stonden ze in de kelder, als je het zou willen dan weet je ze te vindne. Maar dat doen we lekker niet toch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 KMW voor morgen, Bor. Fijn dat je zo naar je homegroup gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Zit ik hier keurig te wachten met een pot thee, ja op een lichtje, ben ik vergeten dat dochterlief OTV heeft, had de school al gebeld of ze misschien straf had:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 je bedoelt zeker niet de Oosterbeekse Tennis Vereniging?:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Lidia, goed van je dat je dit schrijft en ik vind het leuk en fijn om te lezen van je verwenbeurt. Want inderdaad met een kater doe je dat niet. En bij de boodschappen: blik vooruit en doorlopen! In dat stadium ben je al, weet je toch wel?! Wens je een goede vergadering vanavond, ik 'mag' ook weer. En krijg vast commentaar over vorige week vrijdagavond, maar daar ben ik op voorbereid. Dat is geen bestuurskwestie dus "wens" ik daar vanavond niet over te spreken. Zei ze arrogant en daadkrachtig. Ahum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Haha Jane, of de Opperdoese Tuinderij Vaardigheden. Bor, KMW en je staat er morgen niet alleen gelukkig. Bovendien vraag ik me af of jij niet je zegje mag doen? Dat je er aan werkt, dat je zo goed gaat en dat je het vertrouwen graag terug wilt. Dat het niet alleen om jou gaat maar dat het in het belang van je zoontje is dat hij weer thuiskomt en dat jij voor een veilige basis gaat zorgen of liever gezegd kan zorgen. Want zo is het toch wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Haha, Jane Het is onderwijs tijd verlening Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 tijd om in schooltijd te leren of zoiets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Originally posted by: TravelHaha Jane, of de Opperdoese Tuinderij Vaardigheden.quote> Hoe kom je erop:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Dat krijg je er nou van, een Travel met een helder hoofd:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Hoe zou het met Truitje zijn vandaag? Nog niks gehoord toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Jane, dat is voor kinderen die vooral een taalachterstand hebben veelal de allochtone kinderen Nu heeft de mijne dat niet, die taalachterstand maar ze is in begrijpend lezen niet sterk, dus dan kan ze de verhaal sommen ook niet goed maken. Dus heb ik erop gestaan dat de school daar iets mee doet. Kan toch niet zo zijn dat alleen de allochtone kinderen van deze OTV gebruik mogen maken Snap je? Het is trouwens na schooltijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Heb ik ook hoor, vergeet alleen wel eens iets;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Inderdaad Joy, Truitje is nog niet online geweest, voor zover ik weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 zo. zuurkool is klaar en de hachee pruttelt. adios.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Hier staat een pan met nasi klaar mmmm.... Morgen maar zuurkool met een hema worst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 ok Kame thnx (ik zou het bijles of extra aandacht noemen, maar ik snap dat er gewoon schooluitdrukkingen voor zijn, ik kende m nog niet dus) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Heb nog zelfgemaakte Carbonarasaus, dus straks wat Tagliatelli in de pan en dan smikkelen maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Hier staat nog een flink stuk lasagne in de oven. Vroeg eten en dan naar de AA. Even gelegen, maar niet geslapen. Erg onrustig ben ik. Tijdens het eten maar even teruglezen. O, en volgens mij zei jij dat Joy. Dat ik mijn gevoel van trek kan delen met mijn dochter. Aan de ene kant is dat heel fijn. Anderzijds leg ik voor mijn gevoel een grote druk op haar. Zij is niet verantwoordelijk voor mij, haar moeder. Toch zie ik dan de zorgen op haar gezichtje. Ze is 26, maar toch..... Dan voel ik me ook weer erg bezwaard naar haar toe. Snap je? En nu echt teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Hee Madelief, Lees eens even terug jij;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Madelief, ik bedoelde het meer in het algemeen, niet specifiek trek. Ik vind het mooi wanneer een moeder en dochter een goede band hebben en open tegen elkaar kunnen zijn. Ze is 26, volwassen dus en natuurlijk maakt ze zich zorgen (trouwens hoe oud een kind ook is, dat doen ze altijd). Die zorg zal er natuurlijk altijd zijn. Het is beter om samen te delen denk ik, dan dat je mijlen van elkaar afstaat. En in hoeverre je dat deelt, zal voor iedereen persoonlijk zijn toch? Mag ik ook stukje lasagna? Lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Originally posted by: kameleonHee Madelief, Lees eens even terug jij;)quote> Pfff, wel bijgelezen nu,maar volgens mij zie ik iets over het hoofd?Kame, vertel!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Joy, Natuurlijk mag jij nog een flink stuk lasagne! Ik heb het restant nu ingevroren. Neem het wel mee naar de volgende meeting. Buik(je) vol nu. Tas inpakken want ik ga na de AA-meeting bij mijn dochter slapen. Even de katten voorzien van een overvloed aan eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 september 2012 Rapport Share Geplaatst 20 september 2012 Was een grapje Made, Veel plezier bij je dochter en de AA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden