lidia Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Albert Lytse Truitje Steunbeertje Hanneke Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Goedemiddag er was iets mis gegaan met het dagpact en ik meld jullie trots dat ik het heb weten te corrigeren. Je bent nooit te oud om iets te leren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 DAGPACT: Albert Lytse Truitje Steunbeertje Hanneke Joy Travel Miranda Lidia ** der waren er een paar afgevallen en dat willen we natuurlijk niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Borretje, gefeliciteerd met dit goeie nieuws! Eindelijk een kans om je zoontje weer af en toe thuis te hebben. En te kunnen opbouwen. Het blijft een maffe situatie, lijkt me, dat je je moet bewijzen. Maar ja, tis niet anders. Geniet van deze onverwachte overwinning Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 @ Aicha: fijn dat je er weer bent, al is de aanleiding wat minder. "Bek op het stuur en doortrappen" is een kreet van een frummer. Al weer 6 dagen droog gelukkig! @ Nance: hetzelfde geldt voor jou. We gaan er weer voor hoor. Voor ons allemaal geldt dat het gaat met vallen en opstaan. Dat je laatst je tentamen niet haalde, maakte het ook niet gemakkelijk voor je. Weer op de goede weg. Hoi! @ Borrie: ik denk dat dit het beste bericht is dat je kon verwachten. Het is heel goed dat het contact met je zoon thuis heel langzaam wordt opgebouwd; voor jullie allen. Het is weer wennen, zeker als er dingen misschien niet volgens plan gaan en opgelost moeten worden. Een dikke knuffel van me voor jou en je hele gezin! Iedereen bedankt voor de felicitaties. Op naar de 5 maanden. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Hoi Jane, Zie dat je er bent, want wil je even vertellen dat ik mijn waarschijnlijk, laatste gasten van dit jaar krijg. Het zijn 2 oudere dames die horen bij een groep van 10. Dus ben eigenlijk aan het werk, maar omdat ze niet hier ontbijten, hoef ik me over keuken en huiskamer geen zorgen te maken. Toch blij dat ik dit, ondanks pijn in rug en hoofd en moe, blij ben dit zonder lamlendig gevoel te kunnen doen. Scheelt een slok op een borrel. Sorry!! Maar, ik wilde de gevelkachels aanmaken omdat het al koud is, vooral 's morgens, heb ik hier gelezen, en nu krijg ik ze weer eens niet aan de praat!! Het is voor mij heel belangrijk dat mijn gasten een aangename tijd hebben hier, ook al is het maar voor 1 nacht. Dus mijn loodgieter gebeld, hij is nu naar een crematie, maar komt daarna. Waarschijnlijk tegelijk met de gasten, het is niet anders. Het geld dat zij inbrengen gaat regelrecht naar de loodgieter. Anyway, die kachels hadden toch aan gemoeten voor de winter. Maar rijk wordt je er niet van, hoewel er dit jaar 2x zoveel gasten waren als vorig jaar, is het nog steeds knudde. Je hoeft dus niet triest te zijn dat jij niet meer mijn collega bent. Zo, even uitgepuft, neem de stofzuiger weer ter hand. Blijf wel ingelogd, heb ik een mooie smoes om weer even te gaan zitten. De schildpad kwam er ook. Vroeger was dat wel anders, de natuur zit goed in elkaar wat dat betreft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 O, O, O, fout!!! niet lang genoeg doorgelezen, dacht dat dit de laatste versie v/ dagpact was, zal het nooit meer doen. Steunbeertje, bedankt!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Bor wat ben ik blij voor je, wat een supergoed nieuws. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Mensen, ik ga er vandoor. Voorlezen aan de pleegkleinkinderen. Tot vanavond. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 DAGPACT: Albert Lytse Truitje Steunbeertje Hanneke Joy Travel Miranda Lidia Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Bor, geweldig; voor jou, jullie èn voor zoon een veilige en gestage manier om op koers te gaan varen om weer een kompleet thuis te ervaren. gefeliciteerd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Borretje, eindelijk wat licht aan het eind v.d. tunnel en ik hoop van harte dat het gaat zoals nu het plan is, want anders mis je de kindertijd van je zoontje. Dat heb ik met mijn kleinkinderen, 1 heb ik zelfs nog nooit gezien en die is nu net 4 jaar, denk ik. Kindertijd komt nooit meer terug. Dus hoe dan ook, je zal nog veel sterkte nodig hebben, maar dat gaat je lukken, je weet nu hoe het niet moet. Dus voor wat het waard is; gelukgewenst met deze uitslag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Lytse, nog gefeli met je 4 maanden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Borretje, eindelijk op weg naar een toekomst samen met je zoon! Ik hoop van harte dat het allemaal naar wens zal verlopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Lidia, heb ik er wéér een ex bij:D nou ja kollega, dat vergt geen rouwproces he. Maar fijn dat je gasten hebt, en wie weet nog in de herfst ook, waarom niet? Met goed werkende kachels:rose: Lytse Lytse meis van harte met 4 maanden binnenkort Grutte Lytse: :musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote::musicnote: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Originally posted by: lidiaO, O, O, fout!!! niet lang genoeg doorgelezen, dacht dat dit de laatste versie v/ dagpact was, zal het nooit meer doen.Steunbeertje, bedankt!!quote> :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Bor, heel erg fijn voor je meis, echt goed nieuws. Je kind moeten missen is een vreselijk iets! Al zie je hem/haar eens in de zoveel weken, het is een ramp, je mist het hele opgroeien, de leuke dingen, gewoon alles. Dus ik ben heel erg blij voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 fijn Bor...stukje rust erbij maak je geen zorgen Nancy, het gaat goed hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Jane, het enige waar wij ex in hoeven te zijn is drinkers, niet waar? Die kachels op de kamers zijn het probleem niet, maar in de wc, douche en gangen is geen verwarming. Ik ben dar aan gewend, maar mensen hebben bijna allemaal cv en klagen dat ze aan de pot vast vriezen. Dan zeg ik heel grappig dat het geen bibliotheek is. Bovendien is het aanbod zo klein, dat ik dan voor 1 of 2 nachten alles weer uit de kast moet trekken. Sta nu op nwe website, daar is nog niets op gekomen. Maar... ik heb de klusser en de tuinman, die nog steeds het verschil tussen onkruid en bloemen niet weet, er van betaald. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 voor de zoetbekkies onder ons.. http://www.lekkerensimpel.com/...no-bake-malteser-cake/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Goedemiddag lieve Frummers! Net terug van dochter kom ik hier ongelezen binnen. Wat ik wel in één oogopslag zag; Borretje! Meid wat een fijne en mooie stap vooruit! Dat zal je een boost geven zeg! Geef het de tijd, dan komt het goed. Niet voor niets geweest je stille strijd. Knuffel, Lytse, Wat een mijlpaal, en wat gaat de tijd snel! Nu proberen wat terug te lezen. Tot strakkies! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 haha... succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Originally posted by: Lenievoor de zoetbekkies onder ons..http://www.lekkerensimpel.com/...no-bake-malteser-cake/quote> Poffer das zo niet goed voor mijn lijn, maar zo lekkerrrrrr. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 @ Coco: thanx, ik ga mee op de ingeslagen weg! :present: Voor nu maar even naar de keuken, heb de plannen wel al klaar, iets pittigs met bruine bonen! Bor, Smik, Coco, Lenie, Miranda, Marcel, Madelief, Steunbeertje, Tactive, eet smakelijk, latersszzzz.............. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 ik ga ook eventjes de keuken in. piepers jassen. de hachee had ik gisteren al gemaakt..mmm trek in. toedeloeii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden