Spring naar bijdragen

vrijdag 21 september

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 260
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Borretje, gefeliciteerd met dit goeie nieuws!

Eindelijk een kans om je zoontje weer af en toe thuis te hebben.

En te kunnen opbouwen.

Het blijft een maffe situatie, lijkt me, dat je je moet bewijzen. Maar ja, tis niet anders.

Geniet van deze onverwachte overwinning :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Aicha: fijn dat je er weer bent, al is de aanleiding wat minder. "Bek op het stuur en doortrappen" is een kreet van een frummer. Al weer 6 dagen droog gelukkig!

@ Nance: hetzelfde geldt voor jou. We gaan er weer voor hoor.

Voor ons allemaal geldt dat het gaat met vallen en opstaan. Dat je laatst je tentamen niet haalde, maakte het ook niet gemakkelijk voor je. Weer op de goede weg. Hoi!

@ Borrie: ik denk dat dit het beste bericht is dat je kon verwachten. Het is heel goed dat het contact met je zoon thuis heel langzaam wordt opgebouwd; voor jullie allen. Het is weer wennen, zeker als er dingen misschien niet volgens plan gaan en opgelost moeten worden.

Een dikke knuffel van me voor jou en je hele gezin!

Iedereen bedankt voor de felicitaties. Op naar de 5 maanden.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Jane,

Zie dat je er bent, want wil je even vertellen dat ik mijn waarschijnlijk, laatste gasten van dit jaar krijg. Het zijn 2 oudere dames die horen bij een groep van 10.

Dus ben eigenlijk aan het werk, maar omdat ze niet hier ontbijten, hoef ik me over keuken en huiskamer geen zorgen te maken.

Toch blij dat ik dit, ondanks pijn in rug en hoofd en moe, blij ben dit zonder lamlendig gevoel te kunnen doen. Scheelt een slok op een borrel. Sorry!!

Maar, ik wilde de gevelkachels aanmaken omdat het al koud is, vooral 's morgens, heb ik hier gelezen, en nu krijg ik ze weer eens niet aan de praat!!

Het is voor mij heel belangrijk dat mijn gasten een aangename tijd hebben hier, ook al is het maar voor 1 nacht.

Dus mijn loodgieter gebeld, hij is nu naar een crematie, maar komt daarna.

Waarschijnlijk tegelijk met de gasten, het is niet anders.

Het geld dat zij inbrengen gaat regelrecht naar de loodgieter. Anyway, die kachels hadden toch aan gemoeten voor de winter.

Maar rijk wordt je er niet van, hoewel er dit jaar 2x zoveel gasten waren als vorig jaar, is het nog steeds knudde.

Je hoeft dus niet triest te zijn dat jij niet meer mijn collega bent.

Zo, even uitgepuft, neem de stofzuiger weer ter hand.

Blijf wel ingelogd, heb ik een mooie smoes om weer even te gaan zitten.

De schildpad kwam er ook. Vroeger was dat wel anders, de natuur zit goed in elkaar wat dat betreft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Borretje,

eindelijk wat licht aan het eind v.d. tunnel en ik hoop van harte dat het gaat zoals nu het plan is, want anders mis je de kindertijd van je zoontje.

Dat heb ik met mijn kleinkinderen, 1 heb ik zelfs nog nooit gezien en die is nu net 4 jaar, denk ik.

Kindertijd komt nooit meer terug.

Dus hoe dan ook, je zal nog veel sterkte nodig hebben, maar dat gaat je lukken, je weet nu hoe het niet moet.

Dus voor wat het waard is; gelukgewenst met deze uitslag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lidia, heb ik er wéér een ex bij:D

nou ja kollega, dat vergt geen rouwproces he.

Maar fijn dat je gasten hebt, en wie weet nog

in de herfst ook, waarom niet? Met goed werkende kachels:rose:

Lytse Lytse meis van harte met 4 maanden

binnenkort Grutte Lytse: :musicnote::heart::sun::musicnote::musicnote::heart::sun::musicnote::musicnote::heart::sun::musicnote::musicnote::heart::sun::musicnote::musicnote::heart::sun::musicnote::musicnote::heart::sun::musicnote::musicnote::heart::sun::musicnote::musicnote::heart::sun::musicnote:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jane,

het enige waar wij ex in hoeven te zijn is drinkers, niet waar?

Die kachels op de kamers zijn het probleem niet, maar in de wc, douche en gangen is

geen verwarming. Ik ben dar aan gewend, maar mensen hebben bijna allemaal cv

en klagen dat ze aan de pot vast vriezen.

Dan zeg ik heel grappig dat het geen bibliotheek is.

Bovendien is het aanbod zo klein, dat ik dan voor 1 of 2 nachten alles weer uit de kast moet trekken.

Sta nu op nwe website, daar is nog niets op gekomen.

Maar... ik heb de klusser en de tuinman, die nog steeds het verschil tussen onkruid en bloemen niet weet, er van betaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag lieve Frummers! :moon:

Net terug van dochter kom ik hier ongelezen binnen.

Wat ik wel in één oogopslag zag;

Borretje!

Meid wat een fijne en mooie stap vooruit!

Dat zal je een boost geven zeg!

Geef het de tijd, dan komt het goed.

Niet voor niets geweest je stille strijd.

Knuffel,

:heart::sun::heart:

Lytse,

Wat een mijlpaal, en wat gaat de tijd snel!

:heart::moon::heart::rose::heart::present::heart::moon::heart::rose::heart::present::heart::moon::heart::rose::heart::present::heart::moon::heart::rose::heart::present::heart::moon::heart::rose::heart::present::heart::moon::heart::rose::heart::present::heart::moon::heart::rose::heart::present::heart::moon::heart::rose::heart::present:

Nu proberen wat terug te lezen.

Tot strakkies!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Coco: thanx, ik ga mee op de ingeslagen weg! :D:present:

Voor nu maar even naar de keuken, heb de plannen wel al klaar, iets pittigs met bruine bonen!

Bor, Smik, Coco, Lenie, Miranda, Marcel, Madelief, Steunbeertje, Tactive,

eet smakelijk, latersszzzz..............:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...