Spring naar bijdragen

vrijdag 21 september


Diesel

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 260
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ik ga ook wat doen.

Middagdienst, mijn minst favoriete dienst.

Gelukkig is het vrijdag dan is W nog op als ik thuis kom.

Door de week slaapt ze dan al omdat ze er vroeg uit moet.

En ik vind thuiskomen in een "leeg" huis helemaal niets.

Maar het werk is leuk en die dienst hoort er nu eenmaal bij.

Hoop dat AR een "goede" dag heeft vandaag.

En dat het voor Borretje positief uitpakt.

Fijne dag allemaal,

Harry

Aanpassing -die

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lief Steunbeertje,

Ik durf dat ook niet, voel me altijd een vreemde eend in de sportschool en aleen al bij het idee dat ik niet weet hoe al die apparaten werken, krijg ik het benauwd. Durf het ook niet te vragen...

Maar ik ben begonnen met hardlopen. Moest me er ook toe zetten hoor, want daarbij had ik weer het idee dat iedereen dan naar je kijkt enzo en je je als een lompe koe voortbeweegt. Maar ok, toch de (stoute) trimschoenen aangetrokken, mezelf over de drempel heengetrokken en gaan rennen. Het ismzwaar om te beginnen, want je moet het opbouwen, maar telkens als je het weer volbracht hebt geeft het je een grote kick! En mooi meegenomen, het is goed voor je lijf, gratis en je hoofd maak je leeg!

Misschien is Rennen met Evy iets voor je? Ik weet niet of je het kent. Je kan haar MP3 downloaden, koptelefoontje in je oren en ze houdt je gezelschap, moedigt je aan en dat allemaal met leuke, ondersteunende muziek. Tevens bouwt ze met jou een schema op, dus van 0 tot 5 km in geloof ik 30 lessen. Kijk maar eens op internet, echt de meoite waard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: jopie
ach, steunbeer
gewoon doen wat je wilt en kunt
en
vooral
NIET doen wat je (nog) niet kunt.

die laatste was voor mij erg belangrijk bij het 'herstel'
(brrr....wat een vreselijk woord):
durven zeggen dat ik iets (nog) niet kon of durfde
en dat dan ook respecteren van mezelf.quote>


Zo herkenbaar Jopie.

Ik wil teveel en te snel.
Maar begin dat nu ook wel in te zien.
Rustig aan dan gaat het toch echt het snelste ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Joy
Lief Steunbeertje,

Ik durf dat ook niet, voel me altijd een vreemde eend in de sportschool en aleen al bij het idee dat ik niet weet hoe al die apparaten werken, krijg ik het benauwd. Durf het ook niet te vragen...

Maar ik ben begonnen met hardlopen. Moest me er ook toe zetten hoor, want daarbij had ik weer het idee dat iedereen dan naar je kijkt enzo en je je als een lompe koe voortbeweegt. Maar ok, toch de (stoute) trimschoenen aangetrokken, mezelf over de drempel heengetrokken en gaan rennen. Het ismzwaar om te beginnen, want je moet het opbouwen, maar telkens als je het weer volbracht hebt geeft het je een grote kick! En mooi meegenomen, het is goed voor je lijf, gratis en je hoofd maak je leeg!

Misschien is Rennen met Evy iets voor je? Ik weet niet of je het kent. Je kan haar MP3 downloaden, koptelefoontje in je oren en ze houdt je gezelschap, moedigt je aan en dat allemaal met leuke, ondersteunende muziek. Tevens bouwt ze met jou een schema op, dus van 0 tot 5 km in geloof ik 30 lessen. Kijk maar eens op internet, echt de meoite waard!quote>


Ow die vind ik leuk Joy, Rennen met Evy.
Ga ik is ff zoeken vanmiddag.

Probleem is alleen dat ik niet zo graag alleen de deur uit ga.
Boodschappen en de hond uitlaten lukt net, maar dat is kort in de buurt.

Maar zeker iets om op het oefenlijstje te schrijven, thanks.
Weer wat erbij :D
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Middag allen,

Was vanochtend eerst naar een bespreking buiten kantoor en eenmaal terug was het lekker druk.

Maar wat ben ik 's ochtends blij de avond ervoor niet gedronken te hebben.

DAGPACT

Albert

Lytse

Truitje

Steunbeertje

Hanneke

Joy

AR:present:

Gestopt, gefeliciteerd en ik hoop dat je een leuke dag hebt waarvan je ook nog opvrolijkt.

:rose::):present::musicnote::rose::):present::musicnote:

Apple, moet even teruglezen maar volgens mij is er een positief bericht te vinden ergens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemiddag allen!

AR en Bor! Veel sterkte, denk aan jullie! :heart:

Lenie: pijn al wat minder?? Maak me wel zorgen om je..En

ik hoop dat de problemen met je zoon weer enigszins handelbaar zijn...

Aicha! blij je terug te lezen! Goed dat je alweer 6 dagen droog staat,

go for it! :present:

Smikkie ook weer terug, goed te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad. Vandaag je moeder een half jaar geleden overleden, een gedenkdag dus :heart: Sterkte, lieverd!

Coco: hier nog één, balen net de 7 maanden niet gehaald, wat een impact geeft zoiets eigenlijk, he? :( maar we gaan er weer voor, toch??

De felies voor Madelief, Lytse, Sammy, Gestopt, Marc en iedereen die ik eventueel

vergeten ben!

Hier een slinger!: :musicnote::moon::present::musicnote::moon::present::musicnote::moon::present::musicnote::moon::present:

Het ging hier niet zo goed, maar er zit wel weer een stijgende lijn in!

Ieder bedankt hier voor jullie steun, ik durf geen namen op te sommen, ben bang dat ik anders iemand vergeet, maarruhhh...bedankt, ik neem het mee in mijn hart

en het komt goed, hoor!! :sun:

En ff voor alle medefrummers, succes en sterkte waar nodig, en ook voor alle nieuwkomers: :heart:

Nu weer terug naar de studieboeken, latersszzzzzz....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Coco: wat een mooi gedicht had je geplaatst.

Het maakte me ook een beetje triest, omdat ik eigenlijk nauwelijks steun heb gehad aan mijn moeder, in mijn leven en in mijn vader het tegendeel. Ze gaf mijn nichten altijd goede raad en zij kwamen met hun problemen bij haar, zo'n wijze vrouw. Helaas gold dat niet voor mij.

Ik heb schoon schip met haar kunnen maken hoor, voor ze overleed, maar door zo'n gedichtje steekt dat toch weer even.

@ Truitje: gisteren maakte ik me een beetje ongerust toen je je niet meldde (zolang ik op het forum was). Gelukkig voor niets.

Wees sterk vanavond hoor en kies voor jezelf. Doe dat wat je het beste lijkt voor jou. Succes.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...