Marc Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Madelief, proficiat met je zeven maanden plus één dag! Lytse, proficiat met je vier maanden! Gestopt, gefeliciteerd met je verjaardag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Jopie, Zo jaloers op je Ik zou dat nooit durven, alleen. Maar ja ik heb hier ook niemand die met me mee zou kunnen gaan. Wie weet trek ik ooit nog is de stoute schoenen aan Ik wens je heel veel plezier bij het sporten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Lytse, 4 maanden alweer, wat vliegt de tijd. Van harte meis Made, Jij natuurlijk ook het jaar komt er dichtbij zeg. You go girl Voor beide "recht zo die gaat" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 ooit Jopie...............ooit :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Doen Steunbeertje......doen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Ik ga ook wat doen. Middagdienst, mijn minst favoriete dienst. Gelukkig is het vrijdag dan is W nog op als ik thuis kom. Door de week slaapt ze dan al omdat ze er vroeg uit moet. En ik vind thuiskomen in een "leeg" huis helemaal niets. Maar het werk is leuk en die dienst hoort er nu eenmaal bij. Hoop dat AR een "goede" dag heeft vandaag. En dat het voor Borretje positief uitpakt. Fijne dag allemaal, Harry Aanpassing -die Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Lief Steunbeertje, Ik durf dat ook niet, voel me altijd een vreemde eend in de sportschool en aleen al bij het idee dat ik niet weet hoe al die apparaten werken, krijg ik het benauwd. Durf het ook niet te vragen... Maar ik ben begonnen met hardlopen. Moest me er ook toe zetten hoor, want daarbij had ik weer het idee dat iedereen dan naar je kijkt enzo en je je als een lompe koe voortbeweegt. Maar ok, toch de (stoute) trimschoenen aangetrokken, mezelf over de drempel heengetrokken en gaan rennen. Het ismzwaar om te beginnen, want je moet het opbouwen, maar telkens als je het weer volbracht hebt geeft het je een grote kick! En mooi meegenomen, het is goed voor je lijf, gratis en je hoofd maak je leeg! Misschien is Rennen met Evy iets voor je? Ik weet niet of je het kent. Je kan haar MP3 downloaden, koptelefoontje in je oren en ze houdt je gezelschap, moedigt je aan en dat allemaal met leuke, ondersteunende muziek. Tevens bouwt ze met jou een schema op, dus van 0 tot 5 km in geloof ik 30 lessen. Kijk maar eens op internet, echt de meoite waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Originally posted by: jopieach, steunbeergewoon doen wat je wilt en kunten vooralNIET doen wat je (nog) niet kunt.die laatste was voor mij erg belangrijk bij het 'herstel'(brrr....wat een vreselijk woord):durven zeggen dat ik iets (nog) niet kon of durfdeen dat dan ook respecteren van mezelf.quote> Zo herkenbaar Jopie.Ik wil teveel en te snel.Maar begin dat nu ook wel in te zien.Rustig aan dan gaat het toch echt het snelste Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Originally posted by: JoyLief Steunbeertje,Ik durf dat ook niet, voel me altijd een vreemde eend in de sportschool en aleen al bij het idee dat ik niet weet hoe al die apparaten werken, krijg ik het benauwd. Durf het ook niet te vragen...Maar ik ben begonnen met hardlopen. Moest me er ook toe zetten hoor, want daarbij had ik weer het idee dat iedereen dan naar je kijkt enzo en je je als een lompe koe voortbeweegt. Maar ok, toch de (stoute) trimschoenen aangetrokken, mezelf over de drempel heengetrokken en gaan rennen. Het ismzwaar om te beginnen, want je moet het opbouwen, maar telkens als je het weer volbracht hebt geeft het je een grote kick! En mooi meegenomen, het is goed voor je lijf, gratis en je hoofd maak je leeg! Misschien is Rennen met Evy iets voor je? Ik weet niet of je het kent. Je kan haar MP3 downloaden, koptelefoontje in je oren en ze houdt je gezelschap, moedigt je aan en dat allemaal met leuke, ondersteunende muziek. Tevens bouwt ze met jou een schema op, dus van 0 tot 5 km in geloof ik 30 lessen. Kijk maar eens op internet, echt de meoite waard!quote> Ow die vind ik leuk Joy, Rennen met Evy.Ga ik is ff zoeken vanmiddag.Probleem is alleen dat ik niet zo graag alleen de deur uit ga.Boodschappen en de hond uitlaten lukt net, maar dat is kort in de buurt.Maar zeker iets om op het oefenlijstje te schrijven, thanks.Weer wat erbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Coco don't beat yourself up Komt goed schatje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Steunbeertje, ik ben begonnen in de avonden, als het donker is. Dan zijn er niet zoveel mensen op straat! En verder gewoon oogkleppen op, net doen of je alleen bent! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Middag allen, Was vanochtend eerst naar een bespreking buiten kantoor en eenmaal terug was het lekker druk. Maar wat ben ik 's ochtends blij de avond ervoor niet gedronken te hebben. DAGPACT Albert Lytse Truitje Steunbeertje Hanneke Joy AR:present: Gestopt, gefeliciteerd en ik hoop dat je een leuke dag hebt waarvan je ook nog opvrolijkt. Apple, moet even teruglezen maar volgens mij is er een positief bericht te vinden ergens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Tsssss, moet ik mezelf er wel bijzetten natuurlijk:huh: DAGPACT: Albert Lytse Truitje Steunbeertje Hanneke Joy Travel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Geen goed plan Joy :D Alleen en in het donker zijn geen goede combi voor me nog hahaha Maar dat zeg ik, het gaat op het lijstje. Komt wel ergens onderaan hoor, is nog te heftig. Maar wel weer een streven erbij, ik kan niet wachten die af te mogen vinken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Voor de liefhebber.......................we zijn aan het draaien. Wil je de link ? stuur even een PB Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Pfff... krijg vanmiddag de uitslag van de intake, bijna té spannend.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Originally posted by: jowanPfff... krijg vanmiddag de uitslag van de intake, bijna té spannend....quote> komt goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Op mijn pc liep de site van AdB ineens helemaal vast. Ik kon dus ook niet uitloggen. Nu maar gaan lezen waar ik gebleven was. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Borrie, Wat een ontzettend goed nieuws, kippevel momentje hier Ik weet zeker dat je ze allemaal een poeppie gaat laten ruiken. Ik ben echt super blij voor je. Het zal een zwaar en moeilijk jaar worden, maar je weet waar je het voor doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Originally posted by: CocoDiesel, ik vond eenSlingerhandel in de uitverkoopvan Adam..Te begrijpen in de uitverkoop...dus maar niet..Toch maar even zelf slingeren dusssquote> LOL dank Coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Goeiemiddag allen! AR en Bor! Veel sterkte, denk aan jullie! Lenie: pijn al wat minder?? Maak me wel zorgen om je..En ik hoop dat de problemen met je zoon weer enigszins handelbaar zijn... Aicha! blij je terug te lezen! Goed dat je alweer 6 dagen droog staat, go for it! Smikkie ook weer terug, goed te horen dat je een leuke vakantie hebt gehad. Vandaag je moeder een half jaar geleden overleden, een gedenkdag dus Sterkte, lieverd! Coco: hier nog één, balen net de 7 maanden niet gehaald, wat een impact geeft zoiets eigenlijk, he? maar we gaan er weer voor, toch?? De felies voor Madelief, Lytse, Sammy, Gestopt, Marc en iedereen die ik eventueel vergeten ben! Hier een slinger!: Het ging hier niet zo goed, maar er zit wel weer een stijgende lijn in! Ieder bedankt hier voor jullie steun, ik durf geen namen op te sommen, ben bang dat ik anders iemand vergeet, maarruhhh...bedankt, ik neem het mee in mijn hart en het komt goed, hoor!! En ff voor alle medefrummers, succes en sterkte waar nodig, en ook voor alle nieuwkomers: Nu weer terug naar de studieboeken, latersszzzzzz.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Bor, ik lees het nu net! HOERAAAAAA!!!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 @ Coco: wat een mooi gedicht had je geplaatst. Het maakte me ook een beetje triest, omdat ik eigenlijk nauwelijks steun heb gehad aan mijn moeder, in mijn leven en in mijn vader het tegendeel. Ze gaf mijn nichten altijd goede raad en zij kwamen met hun problemen bij haar, zo'n wijze vrouw. Helaas gold dat niet voor mij. Ik heb schoon schip met haar kunnen maken hoor, voor ze overleed, maar door zo'n gedichtje steekt dat toch weer even. @ Truitje: gisteren maakte ik me een beetje ongerust toen je je niet meldde (zolang ik op het forum was). Gelukkig voor niets. Wees sterk vanavond hoor en kies voor jezelf. Doe dat wat je het beste lijkt voor jou. Succes. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Borrie mooi joh meer dan verwacht, misschien ach toppie meiz en nu zorgen dat je kan gaan binnenhalen waarvoor je zo hard hebt gewerkt en nog zal moeten blijven werken, maar mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 21 september 2012 Rapport Share Geplaatst 21 september 2012 Geweldig nieuws Borretje!!! Je bootje gaat de goede kant op en uiteindelijk zal die de kade bereiken! En wij trekken je voort! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden