Spring naar bijdragen

zondag 23 september


albertina

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 186
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Nessie welkom, ik hoor grote nood en hoop dat je wederkeert. Delen is helen.

Dit forum heeft me altijd in grote nood kunnen bijstaan, ondanks dat ik eigenwijsje was. Ben al ver gekomen en nog steeds verder aan het timmeren aan een beter leven.

Geef de moed niet op aub, je bent veel meer waard !!! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen kame,

Meestal erg goed, maar af en toe slaat de angst nog steeds in de pan. Het is weer een grote ommezwaai in mijn leven, opnieuw 2 kids er bij, grote verbouwingen in het verschiet, ga ik er financieel mee rondkomen, ga ik mezelf kunnen temperen, gaat ze blijven doen wat ze nu allemaal doet voor mij, etc etc.

Only time will tell :huh: maar ik heb er wel goede moed in elke keer weer opnieuw !

Ben opnieuw sterk geminderd met de meds, en misschien iets te veel of te snel, want ik voel mijn opgejaagdheid soms oplaaien in het midden van de dag. Zal nog even moeten aanvoelen en verder zoeken, want ik wil er uiteindelijk helemaal vanaf, net zoals vroeger ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen mensen. hier heb ik de deur maar open gegooid. Heb ze vannacht niet zien vliegen dus das al heel wat. Goed geslapen en zin in de dag.

Dadelijk ff poetsen want krijg straks bezoek van een vriendin.

Zo nu eerst koffie.

Rekel dat zou vervelend zijn als je op iets zit te broeden je bent net gaan samen wonen.

Van de andere kant ben je sterk, als je je zwakheid kan tonen.

Hoe oud zijn de kinderen?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen bollie, always nice to read you :D

Tja, voel me alles behalve sterk hoor de laatste dagen. Sleep me overal naartoe en en erdoor.

Moeder is eergisteren bewusteloos gevallen aan haar appartement. HA er bij, en ze had had te weinig suiker en bloeddruk, maar het schijnt mee te vallen, zo zei hij. Toch grote ongerustheid hier. Ben er bij geweest en ik zie er nu niets mis meer mee. Ze zou meer moeten eten en drinken, maar ze krijgt tegen haar zin amper iets binnen. Niet weer, niet nog eens aub :huh:

De kids zijn 7 (jongen), en 10 (meisje). Braaf genoeg, mar al jaren zonder een "echte" vader. Ik heb me altijd al als streng maar rechtvaardig gezien en dat durft nog wel eens te wringelen. Wil ook niet meer meemaken wat ik met mijn vorige stiefkids heb meegemaakt, want daar heb ik nog steeds helemaal niets meer van gehoord. 2 jaar nu alweer, zucht !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Kamé en Vonneke.:)

Apple een week al, je gaat goed hé? Chapeau hoor.:present:

Will nou kan ik me heel goed voorstellen dat kinderen het niet zo makkelijk hebben als er een nieuwe man in hun leven komt, ze zitten nu op een leeftijd dat ze niet alles meer pikken. en het zal voor die kleintjes ook wel weer wennen zijn hé? Valt niet mee. Tja en dat je die andere kinderen niet meer ziet, zal pijn doen, misschien dat dat nog ooit verandert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...