Gast Dinah Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Goedemorgen, Zoiets als doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg Jopie? Enne een koe zou ik jou niet willen noemen hoor........ Allle frummers een mooie dag gewenst. Liefs Dinah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Goedemorgen vroege frummels, Vergeten mij bij het dagpact van gisteren af te melden. Alsnog bij deze. Weer een droge dag gehad. DAGPACT: Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Dubbel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Goedemorgen, Dag Aicha, dat is lang geleden dat ik je hier trof. (Had je al wel gelezen hoor) Is je flat nu al af? Of zijn ze nog steeds de ramen aan het vervangen en zit je nu in weer en wind koffie te drinken? In het donker. Laat die bouw- vakkers maar eens opschieten want dat is toch geen doen zo met dit weer. Wat denken ze wel! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Goedemorgen lieve mensen, Wat een rust hier, thuis trouwens ook. Zal maar even koffie zetten, Gaby, veel KMW voor vandaag, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Ik ga nu een hele zware doos boeken bij het oud papier zetten. Ik ben flink aan het opruimen wan ik wil gewoon heel weinig spullen hebben. Maar merk wel dat het me moeilijk afgaat, dingen wegdoen. Wat is nou 1 doos? Nou ja in ieder geval hoeft die bij een volgende verhuizing niet de trap op. Ik wens iedereen veel opruimplezier, want een opgeruimd huis is een op- ruimde geest. (hoewel ik na het opruimen nooit mijn spullen terug kan vinden) Ik wens iedereen weer een mooie dag, en voor de zeilers en surfers zal het wel een topdag worden. En voor de vliegeraars. Doei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Moggeuh gefroezelden, net gister gelezen pfff Gestopt heel veel sterkte in je zoektocht, neem kleurpotloden als je gaat tekenen. Jaap je werk nie te leuk gaan vinden he Nou nog een bakkie eerst en es kijke of ik Zen d'r nest uit kan krijgen. Wat een storm weer gister zeg en hij begon net weer op te steken, dan kan ik de schade eens goei bekijken, niet alles zwaluwen zijn vanacht thuisgekomen en ik kan ze nie twitteren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 goede morgen frummels. is er al echte koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Goede morgen DAGPACT: Aicha Albert Lytse Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Tuurlijk weer echte koffie Iggie, sinds Made dat apparaat weer van zolder hier neer heeft gezet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Mogge AR, Moet Lytse nie erbij op út dagpact ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Morgu luitjes, lekker, ik zie dat er al koffie is. En ben dus niet de enige die lang heeft geslapen. Wat een wind en wat een regen weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Ja Diesel, ik was ineens van slag omdat Aicha begon;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Geen blauwe jurk Hannah, wel handjes bezwerend in de lucht. Als je wilt mag je een fles water naast de pc zetten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Ben al aan het instralen Hannah, maar denk erom, als het water zwart wordt, niet nuttigen:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Goedemorgen Allen! Brr... echt herfst hier, wil jullie even een fijne dag wensen en sterkte voor degenen die het moeilijk hebben, het is de moeite waard!! Vandaag enerverende dag, zo werken, dan gesprek met de gemeente over mijn woning, dan naar het ziekenhuis met mijn vader voor een gesprek, en dan weer werken. ik ga dit redden, al zie ik er erg tegenop, maar ik ben wel ontzettend dankbaar dat ik niet heb gedronken, nuchter kan kan ik dit, al zal het niet makkelijk zijn, maar ik ben ZO blij dat ik nu al een tijdje nuchter ben, en dat ik niet meer in die soms wel/soms niet fase zit, dan was ik nu al gillend gek geworden! Dus echt Frummers stoppen is zo de moeite waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Goeie morgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Ciao a tutti. Ik doe met je mee, Bor. Dinsdag is mijn meeting-dag. Hoogtepunt van de week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 lama lekker liggen Miranda.... Komen nog veel meer blaadjes bij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Fijn hè, Gaby, dat je dit allemaal nuchter kunt doen. Veel kalmte vandaag voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Goedemorgen, Ik moet even kijken hoe dit werkt en of het aankom t beantwoorden gaat niet want dan zegt ie iets van pop-ups Gabs, stérkte vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Goedemorgen, wat een storm vannacht. Alles wat ik op mijn balkon had staan is aan gruzelementen. Dus net al de scherven opgeruimd, brengt geluk zullen we maar zeggen. Nu even een bakje koffie, mag ook ingestraald, wie weet waar het goed voor is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Goeiemorgen Bor, Gaby, Miranda, Gwen en Bol. Wat een wakkeren opeens, ik ga maar even koffie bijzetten lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Morgu Tina, had je nog niet gezien, zal de hele pot koffie maar gelijk instralen he? Baat het niet dan schaadt het ook niet... hoop ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 september 2012 Rapport Share Geplaatst 25 september 2012 Moghu Vonnie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden