gwen Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Coco, happy birthday! Dit wordt een taarrtmomentje, hoop ik! Alles met chocolade is goed hoor,Co! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 27 september 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Ja had Sha net berichtje gestuurd, mot beetje op nichtje letten he Maar weet ut ook nie, vast iemand anders wel hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Goedemorgen lieve mensen, Hopeful is vandaag precies een volle maand nuchter! Gefeliciteerd! Knap gedaan, het was niet altijd gemakkelijk voor je. Keep up the good work. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Goede morgen Coco van harte :light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light::light:quote> en ik heb gisteren gedronken:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Goeie morgen allemaal. Cooohhhtje van harte lieverd, en ik hoop dat de dag vandaag heel prettig voor je gaat verlopen. Hier van mij een mooie bos rozen. :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Hey Ap. Borrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Morgu Bol, AR, Gwen en apple, loopt opeens vol hier... AR, gister aan het nippen geweest? Hoe dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Albert, hoe voel je je? Je gaat door emotionele tijden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Dat was even rennen en vliegen, die lieve dochter was vergeten te zeggen dat ze om 7.45 uur op school moest zijn i.p.v. 8 uur. Ze gaan vandaag naar het Archeon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Effe een liedje voor mezelf (en voor wie er wat aan heeft ) Alweer twee solliciaties de deur uit... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Pfff Kame, das inderdaad even flink aanpoten dan. Voor jou ook een goedemorgen Jen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Moggel Vonnie:present: Vanavond bezoek. Een vriend die ik al zo'n 32 jaar ken. Ik heb op Leefdael gezeten en hij was daar toen therapeut. Zo'n één keer per jaar komt ie een bakkie doen en bij praten, en met trots kan ik hem vanavond vertellen dat ik al bijna 3 jaar droog sta. Wat zal ie opkijken zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Originally posted by: JenEffe een liedje voor mezelf (en voor wie er wat aan heeft ) Alweer twee solliciaties de deur uit...quote> Hmmm, ging iets fout...Dank je Jen, mooi! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Wat leuk Bol, en inderdaad, dat is iets waar je gewoon nog steeds hartstikke trots op kunt zijn hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Jen... ooit komt er een baan uit zo'n sollicitatie voort, echt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Hey AR, hoe gaat het vanmorgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Ik hoop het Yvonne. 'k Ben mijn doelgebied al fameus aan het uitbreiden, want mijn vijver was een beetje aan de kleine kant. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 goedemorgen luitjes, Jen, mijn lijfliedje Coco, superverjaardag gewenst van je zuiderbuurtje :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Rechterhand helemaal ingeplaasterd, pffffff. Verleden week muurtje uitgebroken en iets geforceerd. Deed niet echt pijn, maar werd lastiger en lastiger. Toch maar even langs kliniek voor plaatje, bleek er een pees bijna afgecheurd. Plaaster dus. Erg hinderlijk. De haven zal me even moeten missen Kan nog juist kopje koffie vasthouden. Is er nog ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Inderdaad Vonne, merk ook dat ik daar dus niet tegen kan. Nu even terug in de, op het gemak, modus, voel me anders de hele dag op gejaagd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hopeful Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Gwen, lief dat je aan m'n 'maandjubileum' hebt gedacht!! Ben er supertrots op, ik denk dat het sinds mijn 17e jaar niet gelukt is om zolang niet te drinken. En dit is nog maar het begin... Straks ga ik het vieren, met mijn moeder naar een High Tea. Zit wel een glaasje prosecco bij, maar dat ruil ik lekker om voor een spaatje!! Veel liefs allemaal, ik moet een half dagje gaan werrrkken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Goedemorgen Bol, Jij hebt het maar druk met bezoek de laatste tijd:) Gezellig hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Hopeful, Gefeliciteerd hoor! Heerlijk van je high tea genieten! Will, Wat een pech!! Dan zul je wat vaker hier zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Het rustige opstarten van de ochtend is voor mij ook bepalend geworden, Kame. Ik sta er graag een uurtje eerder voor op. Het maakt je dag! Nu kan ik ook beginnen met een doel. Ipv doelloos rondvliegen om de toestanden proberen te redden.... Kansloos ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Ha Liefje, die kans zit er wel in ja. Heb nog wel veel pc werk, maar dat lukt nog net Nu vlug mee, kleine naar school brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Originally posted by: AlbertRemmoen ik heb gisteren gedronken:$quote> AR, je hebt gisteren gedronken... Veel, heel veel, een paar, eentje? Als reactie op de afgelopen tijd, het overlijden van je moeder en alles wat daarmee te maken heeft? Of spelen er andere dingen? Of had je er zomaar zin in? Vind je het heel naar of heb je zoiets van 'moet ook kunnen'??? Jouw opmerking staat er heel achteloos. Diverse mensen reageren op je... maar geen AR meer te vinden:huh:Vind ik persoonlijk best wel jammer. Maar goed, misschien had je haast of is er een andere reden dat je weg bent. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 september 2012 Rapport Share Geplaatst 27 september 2012 Geniet van deze dag Hope! Dag per dag ga je veel van deze mooie dagen ontvangen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden