Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 september 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

officieel moet je daar een vergunning voor vragen Bol,

maar jouw naam is haas geloof ik, he?

Het duurde hier ooit 1 1/2 jaar soebatten, een boomchirurg betalen,

schroeven in de muur om aan te tonen dat de wortels scheuren maakten

in de muren, en nog meer onderzoeken. één Gem. ambtenaar bleef eigenwijs,

de rest gaf ons gelijk. Toen we een gat lieten graven bij de wortels, zag je een

boomstam dwars door riolering en fundering gaan; hij is opgetrommeld en ging

ineens zo maar overstag. Ik had inmiddels zwart op wit dat we hem financieel

verantwoordelijk zouden stellen als er echt rampen zouden gebeuren. Ik heb nog

nooit een ambtenaar zo snel beslissingen zien nemen als die dag.:(

Maar je kunt het beter weten. Als je het doet, dan snel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 189
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ook een dooie boom Jane? Nee hoor volgens mij niet maar inderdaad dan is mijn naam haas. Het is een blauwe spar die ik ooit eens van de kinderen heb gehad. Ze hadden hem als kerstboom gebruikt en de top eruit gehaald. Daardoor was ie heel grillig geworden. Erg mooi maar de verplaatsing heeft hem geen goed gedaan.

En er is niemand die mij hier gaat zeggen wat ik wel of niet aan dood spul uit de tuin ga halen.:angry::P

Moggel Drakie. Nee hij is niet zo dik hoor, Och en misschien kan ik hem beter laag bij de grond afzagen. Er komt toch een boompje opnieuw te staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Allen!

Sha Beterschap gewenst, en ja ik heb ook zo'n tablet, en ''men'' zegt dat het ideaal is, maar ik moet daar nog achterkomen ;)

typen gaat me moeilijk af, ik kan er dan weer wel apps opzetten, maar ja, daar heb ik (nog) niet zoveel mee, dus voor mij is het eigenlijk een heel duur ding waar ik dan een spelletje boggle (ruzzle) op speel,

(wil graag zo'n app met meetings die je dan kan beluisteren van aa , maar heb geen creditcard en die heb je dan weer nodig om die erop te zetten)

Bol, gewoon zagen en hoppa weg die boom, vergunningen duurt veels te lang, vraag maar aan Jane ;)

Ik mag weer werken, Fijne dag allen!

Oh ja en vandaag neem ik de eerste niet!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga mijn schoonzus vragen of ze voor mij, kurken wil bewaren.

Ben al een tijd bezig om iets te gaan maken waardoor mijn vissen niet meer aan mijn waterplanten kunnen knabbelen. En als ik ergens heel lang mee bezig ben kan ik met het antwoord s'nachts wakker worden. Dat was dus vannacht ook zo.

Ik had het alleen veel eerder moeten vragen want nu mijn zwager niet meer drinkt, duurt het sparen veel langer.

Ik ga een grote ketting van krurken maken en daar bevestig ik een net onder. Dat spul blijft drijven. Als ik dan in die ketting waterplanten doe, kunnen mijn vissen er niet bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...