Spring naar bijdragen

Vrijdag 28 september 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 189
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Travel, is het al over?

Het gaat je niets opleveren, dat weet je.

Ik kom eigenhandig met de grootste steen

die ik kan vinden....moejeoplette!

Je zet je hele afhankelijkheidsmechanisme

weer vol in werking, na een zo'n onnozel flesje.

Ik heb mijn lunch achter de kiezen,

en sjouw weer voort.

Bol, hier ook heel veel dode sparren!

Stoer wijf ben je.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi.

Lytse, ik vond het een supergoeie vondst:)

Ik denk dat ik dat maar doe, de drogist/parfumerie zit naast de slijter hier.

Ik ga wel op de lucht af, zit ik altijd goed hahaha.

Lidia, ik zal niks in huis halen en moet iets verzinnen om de oplopende spanning kwijt te raken. Straks wordt het nog kookwekkertijd het komende weekend.

Nou ja, dat is dan maar zo. Dat ik dat nog moet meemaken, zucht.

Weet nou al dat ik dan ook kwaad wordt als dat kreng voor de zoveelste keer af zou gaan.

Jahaaaaaaaah, nou weet ik het wel.

Ik kom nu al gevaarlijk dicht in de buurt van het beroemde gooi- en smijtwerk dus die wekker gaat niet lang mee ben ik bang.

Gwen, zoals je ziet..het is nog niet toppiejoppie.

Het komt goed mensen.

Ik ga bedenken waar ik allemaal vanaf wil thuis:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even tussendoor: gisteren weer minder gedronken dan verwacht, dankzij medestanders op de chatbox van AiA.

Wel weer heel slecht geslapen, maar geen dromen meer. Contact met het werk gehad, heb een burn-out (lekker modern: overspannen.....) aangegeven en dat ik al een hulpplan heb uitgezet en ben ingegaan, maar nog een wachttijd van 4/5 weken heb, dat het dus "enige" weken in beslag kan nemen. Dat dat 3/4 maanden kan worden horen ze wel als het zover is.

Ga nu eerst een tukkie doen en dan eruit voor de boodschappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag,

Woensdag heb ik me niet afgemeld bij het dagpact. Ik had weer gedronken. Gisteren ook.

Maar ik wil weer mee doen.

Ik weet dat ik ergens iets verkeerd doe waardoor ik iedere keer weer ga drinken. Ik reageer bijna automatisch op gedachten en / of situaties die niet prettig zijn door te gaan drinken. Het is zo een gewoonte dat als iets niet gaat zoals ik gedacht heb of zoals ik zou willen ik daarop reageer met te gaan drinken. Ik hoop met de online behandeling daar toch wat helderheid in te krijgen.En ook wat handvatten hoe daarmee om te gaan. Ik wil nu wel weer eens echt nuchter blijven.

Maar vandaag doe ik weer mee in ieder geval.

Een goede dag verder.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles gaat weer mis vandaag, het wordt bijna lachwekkend. Na de zoveelste afwijzing op een sollicitatie, begeeft mijn stofzuiger van één maand oud het. Normaal zou ik nu gek worden, maar ik blijf verbazend rustig. 't Wordt zo stilaan een gewoonte denk ik, alles hier in huis gaat kapot. Wat ik wel merk: ik durf bijna niet meer met de auto rijden, uit angst dat ook hij... Hoe bijgelovig kan een mens worden.

Drinken gaan we niet doen, niet eens zin.

Hanneke, een gedragspatroon veranderen, kost behoorlijk wat tijd, vrees ik. Het gaat verder dan iets rationeels, het is een automatisme, zoals je zelf al opmerkte. Wat bij mij hielp, was het drinken vervangen door wat anders. Als ik nu gek word van tegenslagen, dan ga ik even een frisse neus halen met de hond, dat kalmeert me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allemaal

Ik kwam nog eens kijken hoe het hier is. Ik vind het erg leuk om nog namen te zien, die er ook waren toen ik AdB nodig had. Immiddels kan ik zonder en gaat het mij erg goed en heb van mijn hobby (drinken) mijn beroep gemaakt (ervaringsdeskundige in de verslavingszorg). Mijn d.d. is nog onveranderd en het ziet er niet naar uit die snel zal wijzigen :-)

In mijn herstel heb ik een periode echte steun ondervonden op dit forum, waarvoor mijn dank.

Het ga jullie allemaal goed (ik kom vast nog wel eens kijken of dat dat ook zo is).

:present: voor iedereen die er een kan gebruiken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hoi allen!

@ Katrin..als je je s'morgens meld kan je je s'avonds weer afmelden van het dagpact. de dagdraad is gewoon een kletspraat/ srieuzepraat draad haha, snap je het nog?

welkom verders en succes!!

hier alles weer goed... spugen is weer over etc etc etc.....sjucht

net collecte gelopen in de laatste flat hier ( daar zijn ze dus al aan het renoveren)..ik word zwaar depri als ik zie wat er allemaal gaande is..pfff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lange tijd geleden dat ik hier was. Wel af en toe gelezen. Veel steun aan mijn maatje gehad. Met niet drinken gaat het. Met overige problemen absoluut niet. Zit nu in acute deeltijdbehandeling van,linus. Pas 3 dagen en ben nog erg sceptis. Sta ook stijf van medicatie. Maar moest wel. Her ging niet langer.

Hoop dat jullie het begrijpen dat ik er tijd niet was. In afgelopen tijd ook weer veel misgegaan, maar ik probeer maar voor uit te kijken.

Wil alle vele nieuwkomers welkom heten.

Beloof niet dat ik hier veel kom. Zie het wel. Heb teveel beloofd in het verleden. Eerst aan mezelf werken, daarna de rest. Klinkt egoïstisch, maar moet ff. Sorry.

Maar beloof dat ik smorgens een keer kop koffie met Yvonne dr

En speciaal woord nog voor rood, ben je eeuwig dankbaar en ben zo blij dat je zo goed gaat. En voor madelief, wat een lef om bij je thuis meeting te organiseren. Volgende keer maar bij mij.! Ben ik weg!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag mensen,

Mijn rug zegt "genoeg", dus ik heb net

m'n laatste steen getild.

Weekend!

(een nadeel als je niet kunt stucken

of loodgieten oid, moet je sjouwen...)

De vrijdagmiddag is het moeilijkste

moment van de week voor mij.

Twintig jaar conditioneren van de welverdiende

beloning verdwijnt niet zomaar.

Maar een voldaan gevoel krijg ik

nu ook al van een heerlijke latte machiato

met een chocolaatje(of 6)

En niet hoeven sjouwen maakt me zelfs blij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...