lady jane Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 officieel moet je daar een vergunning voor vragen Bol, maar jouw naam is haas geloof ik, he? Het duurde hier ooit 1 1/2 jaar soebatten, een boomchirurg betalen, schroeven in de muur om aan te tonen dat de wortels scheuren maakten in de muren, en nog meer onderzoeken. één Gem. ambtenaar bleef eigenwijs, de rest gaf ons gelijk. Toen we een gat lieten graven bij de wortels, zag je een boomstam dwars door riolering en fundering gaan; hij is opgetrommeld en ging ineens zo maar overstag. Ik had inmiddels zwart op wit dat we hem financieel verantwoordelijk zouden stellen als er echt rampen zouden gebeuren. Ik heb nog nooit een ambtenaar zo snel beslissingen zien nemen als die dag. Maar je kunt het beter weten. Als je het doet, dan snel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Ja Miranda hoezo? Hij is niet zo dik hoor en vandaag wordt het een heerlijke temp. om in de tuin te gaan werken. Lekker de deur open. Wat heb jij vandaag op het programma? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 moggeuh Boll, de hoogte doet er nie zoveel toe, maar de dikte vaak en of tie bv een penwortel heeft, nou succes hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Ook een dooie boom Jane? Nee hoor volgens mij niet maar inderdaad dan is mijn naam haas. Het is een blauwe spar die ik ooit eens van de kinderen heb gehad. Ze hadden hem als kerstboom gebruikt en de top eruit gehaald. Daardoor was ie heel grillig geworden. Erg mooi maar de verplaatsing heeft hem geen goed gedaan. En er is niemand die mij hier gaat zeggen wat ik wel of niet aan dood spul uit de tuin ga halen. Moggel Drakie. Nee hij is niet zo dik hoor, Och en misschien kan ik hem beter laag bij de grond afzagen. Er komt toch een boompje opnieuw te staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Goedemorgen Allen! Sha Beterschap gewenst, en ja ik heb ook zo'n tablet, en ''men'' zegt dat het ideaal is, maar ik moet daar nog achterkomen typen gaat me moeilijk af, ik kan er dan weer wel apps opzetten, maar ja, daar heb ik (nog) niet zoveel mee, dus voor mij is het eigenlijk een heel duur ding waar ik dan een spelletje boggle (ruzzle) op speel, (wil graag zo'n app met meetings die je dan kan beluisteren van aa , maar heb geen creditcard en die heb je dan weer nodig om die erop te zetten) Bol, gewoon zagen en hoppa weg die boom, vergunningen duurt veels te lang, vraag maar aan Jane Ik mag weer werken, Fijne dag allen! Oh ja en vandaag neem ik de eerste niet!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Werk ze Gabs. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 nee het was een plataan maar wel erg ziek. Dood is duidelijker, maar ook dan heb je vergunning nodig. Ze zullen daar wel geen adb lezen he mogen we hopen. werkze ik ben volleyen fijne dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Ik ga mijn schoonzus vragen of ze voor mij, kurken wil bewaren. Ben al een tijd bezig om iets te gaan maken waardoor mijn vissen niet meer aan mijn waterplanten kunnen knabbelen. En als ik ergens heel lang mee bezig ben kan ik met het antwoord s'nachts wakker worden. Dat was dus vannacht ook zo. Ik had het alleen veel eerder moeten vragen want nu mijn zwager niet meer drinkt, duurt het sparen veel langer. Ik ga een grote ketting van krurken maken en daar bevestig ik een net onder. Dat spul blijft drijven. Als ik dan in die ketting waterplanten doe, kunnen mijn vissen er niet bij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Goedemorgen lieve Frummers. Tsjonge wat heb ik lang geslapen zeg! Heerlijk! Had het nodig denk ik. Von, is er nog koffie? Even teruglezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Bolletje, Laat je hem wel de goeie kant opvallen? Hopeful, Gefeliciteerd! Fijn he? Met een fris hoofd de dag beginnen. Een grote bos :present: voor jou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Hopeful: 1 maand alweer. Gefeliciteerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Joy: Dat we er samen maar voor gaan de ik de rest van mijn leven een dag op je voor mag blijven staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 ha Lieffie en Boll hoop dat dat werkt, vissen dan nit verstrikken in ut net? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Moggel Made. Ja hoor, ik bind Puck aan de boom met een lange draad en tegen de tijd dat ie om gaat, schreeuw ik heel hard "NU"en dan maar hopen dat zij snapt dat ze dan moet gaan rennen, anders ben ik m'n hond kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Ja Hopeful goed joh, mooie mijlpaal he/hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Bol, zorg er in hemelsnaam voor dat je dat ding niet op je hoofd krijgt. We hebben al genoeg gekreukelde frummels op het forum:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 pff alle vertrouwen in je hoor Boll, komt goei , maa was ut nie Puck's stamboom?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Arme Puck. Bol je bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Originally posted by: Dieselha Lieffie en Boll hoop dat dat werkt, vissen dan nit verstrikken in ut net?quote> Nee hoor Draak, ik zal ze van te voren waarschuwen, dan is het verder hun eigen verantwoording.Aich. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Haha Bol, ik zie het voor me! Mogguh Drakie! Zo, nu even in de benen. Boodschappen doen en even bij dochterlief langs. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Goedemorgen iedereen! Ik sta voor een heel leuk weekend in de bossen samen met de jongste: "gaan overleven" ! Eén ding is zeker: niks verleidingen :-)) Nog niet teruggelezen, maar ik wil even heel hard roepen: MARC!! FIBO!!! WAAR ZIJN JULLIE???? :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Goedemorgen lieve mensen, Lavendel,wat geweldig, survivallen met je jongste! Tof dat je dat doet. Geef 'em een cameraatje mee, kan ie vastleggen hoe zijn moeder tegen een berg op klautert... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Even nog terug voor A3. Welkom op ons forum. Het melden dat je trek hebt, heeft al menig forumlid erg geholpen. Succes! Ik ga even spieken bij 'wie is wie' En nu ga ik echt opschieten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 A3, haha,ervaring genoeg idd. Heeft je gezin een ultimatum gesteld, of heb je zelf bepaald dat het echt niet meer kan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 september 2012 Rapport Share Geplaatst 28 september 2012 Lavendel, Je zegt dat we ons geen zorgen moeten maken, dat je niet kan drinken etc... Maar ik maak me vreselijke zorgen! Ik zie je al klauteren en springen....;) Doe je voorzichtig? Een heel fijn weekend hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden