Diesel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 ok hoop tot snel, doei vervelend lief nichtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Originally posted by: DieselTjah dan hadden ze maar van "onze" bomen af moeten blijven en zeker daarna ook nog opstoken.quote> Zo is 't maar net.Ik stook m'n eigen hout wel, betweters!Als jochie was ik daar al trots op, en m'n oerRoomse Vader was er eigenlijk welstiekum trots op dat ik er trots op was, de schavuit!Het vaderskindje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Tjaha , had ik wel andere honden ook moeten nemen of zeeotter af moeten richten en ix nie te kaeperen veen , die brieven kenne alleenmaar nat worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Tjah dat echte kerels in rokken lopen dah snap ik, maar jurken dah mooi nie ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 tjah die roomse "vader" en consoorten deden/doen wel vaker dingen die ze ons probeerde te verbieden en ut dan gek vinden dat als ze onze dingen afnemen dat er koppen rollen. Maar de geschiedenis heeft dat goed onthouden. Das eigenlijk ook weer vreemd dat ze dat ons als kind dat toch vertelde, hoe mooi ze dat hebben gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 wel heel stil ineens, misschien dan toch tijd om terug te lezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Katrin Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Ik kom er even tussendoor en meld mij droog af. Nog even op de bank tv kijken en dan naar bed, moet morgen weer werken en met mijn zoon naar het ziekenhuis. Niets spannends, alleen controle. Dus iedereen nog een fijne avond en weltrusten. Morgen avond meld ik me weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Nou Katrin goeie nachtrust he en ach morgenochtend als je kan is er vast wel koffie hiero Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 ha capt. herrieschopper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Tjah hier best heel rustig in de buurt Maar heb weinig gelezen hoe ut je vergaat Kirky, maar welkom terug joh, zal ik morge wel ff lezen denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 LOI filosofie, Jezus, Heintjes, de Friezen en de Roomse Kerk. Wat er allemaal niet voorbijkomt op den zondagavond. Wellicht zitten er veel BZV te kijken. Is tenslotte razend populair. Heb ik ooit 1 aflevering van gezien en vond het verschrikkelijk. Dat die vrouwen zich er voor lenen om met zijn drieën tegelijk naar zo´n boer zijn hand te dingen is me werkelijk een raadsel. Daar zitten grote weddenschappen achter, dat kan niet anders. En dan gezellig zwijgend eten bij moeders in de boer´nkeuken. Zo´n onder het boerenleven afgetobt mens met een mond als een potloodstreep die helemaal niet wil dat haar zoon het met zo´n wilde meid aanlegt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Boer Zoekt Kirky ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Goede avond, bijna gemeenteraads verkiezingen hier. Ooit hadden we hier de CCC. Net niet de PKK. Eerder gelieerd aan de rote arme enzo. Ik geloof trouwens dat Ulrike zich heeft opgehangen niet zolang geleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Een goede nacht mensen. Mijn avond eindigt in een anticlimax (wist even geen ander woord). Een heel fijn mailtje kwam er binnen.... Ex wilde nog iets kwijt, goh en ik ben toch al 20 jaar gescheiden! Uitleggen kan ik het hier niet, te herkenbaar. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 tjah dan eerst inschrijven bij KZK Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Kalf Zoekt Koe of was ut Koe Zoekt Kalf ? tjah weenie Madelief ach moest 2x lezen dacht dat je schreef dat hij nog iets kwijt was na 20 jaar dus Nou succes en maak je nie te druk he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Madelief, dan hoop ik dat ie van zijn geld afwil:D De rest mag ie houden denk ik zo. Diesel, wat bedoel je met KZK? Want ik ga er weer ranzigs achter denken mwoehaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Ha VM, knufff Nou ze heeft dacht ik wel zelfmoord gepleegd toch wel tijd geleden hoor 6 of 7 jaar denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Ah, antwoord was al gegeven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 BZH Boer Zoekt Hoer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Originally posted by: TravelMadelief, dan hoop ik dat ie van zijn geld afwil:DDe rest mag ie houden denk ik zo.quote> Het gaat wel over geld! Haha!Hebikdusniet......Jopie, ja, Zennnnnnnnnn.Kirk,Toen mocht je nog een kruisje zetten. Nu echt weg.Heintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 pff Travel, hoedatzo iets ranzigs, zo ben ik niet nou ja nie echt nauurlijk laat ik je nie zonder antwoord zitten hoor ofzo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Madelief, dan moet ie wegwezen en rap. De verjaringstermijn is allang verstreken, mocht ie denken nog ergens recht op te hebben. Nancy, dit wordt een tikkie!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 fijne avond allemaal en sterkte wie dat nodig heeft, ik naar me serie kijken, houdoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Kijk Kirks, nou gaan we praten. Een lekker stel boer'n relnichten. Eugene tegen Maurice met wapperend handje: Als jij Bertha nou even doet schat - doe ik Klazien naar de melkmachien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden