Gast Hannah1 Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Goedemorgen, Jee ik dacht dat het al 7 uur was, maar het was de maan die al om 5 uur in mijn kamer scheen. Sha wat een rollercoaster in anderhalve week. Goed uitzieken hoor, ik weet dat dat niets voor jou is. Heb je je trouwens wel ziek gemeld op je werk? anders ben je je vakantiedagen ook nog kwijt.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 goede morgen frummels. goede openingszin hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Hi, ik ben er nog Ja Hannah, heb me zowaar ziek gemeld als ik geen kant meer op kan en echt huis gekluisterd ben doe ik dat echt wel hoor. Geen idee of ik over 2 weken wel gewoon weer kan werken mag voorlopig ook niet tillen etc maar ja, zover is het nog niet latere zorg moet ik nu maar denken eerst weer even wat mobieler worden of zoiets nu eerst maar even koffie en op de bank interessant voor me uit gaan zitten kijken is ook een hele dagtaak hoor!! Goedemorgen en misschien tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 laat je lekker verwennen sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 de koffie is klaar hoor zet je beker maar naast de computer, zal ik even inschenken. de broodjes zitten nog in de oven, die zal ik zo door het draadje drukken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 ik zit al klaar in de bikini.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Goedemorgen, Iedereen een fijne dag. Ik probeer naar de AA te gaan en open hierbij het DAGPACT: Hanneke Hoop dat er veel volgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Goede morgen allemaal, DAGPACT: Hanneke miranda Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Vandaag ga ik voor het laatst werken bij het restaurant, dan is er winterstop Ik meld me vanavond weer even. Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgen allemaal,DAGPACT: Hanneke miranda AlbertLytseigorquote> AR zet 'm op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 BBbbrrrr 't is nog een beetje fris buiten zo.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Goedemorgen lieve mensen! Lekker koffie, Igor kom maar door met je broodje. Hanneke, Hoezo "probeer" je naar de AA te gaan? Je gaat toch.... of je gaat niet? Ik ken je omstandigheden niet natuurlijk. Wat ik wel weet dat bijna alles wijkt voor de AA bij mij. Het is te belangrijk voor me. Ik ga dus ook opschieten, want ik moet een klein stukje rijden. Even snel wat teruglezen en dan in mn badje. Tot later. En anders een fijne droge dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Wel frits maar het wordt vandaag weer heerlijk weer Igie dus moeten we de deur hier maar open gooien. en nog een wasje buiten hangen. Kan nog. O goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Goedemorgen lieve mensen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Goedemorgen luitjes, hier ook al de zon in de kamer, deur open en een lekker bakje koffie. Kirky, welkom terug, de reden is wat minder toch goed je weer te lezen. Voor Sha, een dikke knuffel en doe het rustig aan, er wordt hier aan je gedacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 moggeuh allemaal Gij Gefrunikten, lekker koffie zeg, ha Igor broodjes ruiken wel lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Moghu Draak, hoe is het met je kleine meisie? Welkom terug Kaptain Kirk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 mogeuh tante, ach meissie ligt veel te slapen, ze was toch niet zwanger gelukkig, misschien schijnbeweging, want alles leek er wel op. Deze DA heeft haar niet zo " mooi" afgewerkt als onze vaste, maarja. Deze zal het toch ook vaker weer moeten gaan doen he. En daarnaast Utreg is ook een eind rijden om elke maal daarheen te gaan en een ervaren DA met fretjes en marters hier in de buurt is ook erg fijn, maar dan moet hij wel kunnen "oefenen" he. Maar ze doet het goed hoor, zit in de kamer (lekker warm) en met extra aansterk voer in haar hangmatje Sha och meiz heel veel sterkte en probeer maar ff te genieten , ook van tv enzo Tjah zag dat kirky ook terug was, leuk, ach jammer ook, nou laten we maar afwachten. pfff nog een "dwaas" weer terug Ha kirky maat houden he maat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Fijn dat ze goed uit de narcose is gekomen Draak. Teken dat ze gezond is, en dat kan alleen als ze een hele goeie verzorging krijgt. A3, heel goed, 10 dagen is geen kattenpis hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Drakie, Geef haar maar een extra knuffel van me. En breng eens een groet over aan Zen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Goedemorgen iedereen. Hier schijnt lekker het zonnetje, maakt het leven wat aangenamer. Iedereen fijne en droge dag gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Goedemorgen Fibo, Dat is 1 van mijn favorieten, dank je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Goeie morgen Fibo. Vandaag wordt het een stralende dag dus genieten maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Goedemorgen lieve mensen, Hanneke, ik wil dolgraag met je mee! Vooral op zondag mis ik mijn vaste meeting. Gaan hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 30 september 2012 Rapport Share Geplaatst 30 september 2012 Dag mensen, ik ben er vandoor! Tot vanmiddag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden