Madelief Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Originally posted by: DieselMade, met jouw naamgenootje gaat het goed hoor, alleen een heel blauw buikje en gelukkig was ze toch niet zwanger, wel denk ik schijnzwangerpff waar was de volgende meeting ook alweer ? quote> Mooi!! Meeting is bij jou toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 ach ik dacht alleen bij ons de camping, he Hannah geen asiel hier in de buurt en die spijkers heten schroeven hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Draak, ik zou ook de DA bellen , dat is het punt niet, Ik heb zelfs aangeboden dat ik wel naar ze toekom om de hond te halen, Ze staan toch bij het adres waar ze de hond afhalen, ook dat kon niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 goede morgen frummels. kameo mag dat wel eens wat de DA doet. gerechtelijk lijkt me dit niet helemaal juist??? ohoh nu heb je nog iemand boos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Nou lekker meedenkend die lui, maar daarom dan halsband met jouw tel erop kan je dit soort dingen schelen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 doe mij maar een koffie om de bloeddruk te laten zakken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Moggeuh Igor, koffie? Maar ik denk dat ze dit wel mogen hoor, zeker als ze er al naartoe gereden zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Igor, dat vraag ik mij dus ook af, jammer genoeg is onze goede vriend met vakantie. Hij is naast goede vriend ook advocaat, dus konden/kunnen we hem niet bellen, Eigenlijk hebben ze de hond nu als onderpand genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Originally posted by: Hannah1Diesel het waren geen schroeven maar van die dikke spijkers die er niet doorheen gingen dus. Dat duurde ne duurde maar....Gatverdamme ik hou er over op.quote> Tjah , nou je begon zelf hoor Nou dan valt RL hier toch opeens weer mee he, koekje? LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Weet je wat ze ook nog zeiden, dan moet je geen dieren nemen. En ga ik in de kleren, en dochter helpen met het aankleden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Morgu luitjes, Lekker koffie Diesel, ik lust ook wel een bakkie. Wat verschrikkelijk ellendig Kame dat je je hond nu niet terug krijgt. Overiges denk ik dat ze inderdaad die kosten in rekening mogen brengen. Telefoonnummer op halsband, of kokertje met adres/telnr. strook erin aan de halsband. Dat voorkomt inderdaad dat men kosten maakt om 'uit' te rijden. Wat word je dan rot wakker he Hannah na zo'n droom? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Buiten een pittige verkoudheid om gaat het goed Hannah, ben inderdaad even buiten beeld geweest, maar geniet nou toch weer lekker van Diesel's koffie hoor. Hoe ist met jou nu? weer een beetje opgeknapt? En het oor van jouw hond? En, misschien wel het belangrijkste, is het tussen jou en je dochter weer een beetje rustiger geworden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Maar hond dus nog in asiel ? pff hem voortaan portemonee in halsbandje maken/meegeven en 50 euries erin, zelf redzaamheid van uw weglopende huishond Ja mottie zelf wel eerst sparen of verdienen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 goeiemorgen mensen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 dan gaat ie door naar de frietzaak diesel.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Goeie morgen iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 jane ook goede morgen. vandaag nog volleyballen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Gisterenavond een heel lang tel. gesprek gehad met schoonzus. Zwager is nog steeds alc. vrij. Knap hoor want hij is op z'n 17e begonnen. Is wel vaker gestopt maar nu al zo'n twee maanden. Verder is hij veel minder angstig en veel vrolijker. Fijn te horen. Ook hebben we plannen gemaakt om eens een keer met z'n tweetjes op vakantie te gaan naar Schotland. We willen dan door Schotland trekken met de boot. Genieten mensen ook al gaat het misschien nooit door. Was erg leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Goede morgen appel, jane en bol.... Appeltje, ik denk dat het gevoel er best nog is bij die mensen, maar dat ze misschien al te vaak hebben meegemaakt dat mensen gewoon niet willen betalen, er zich goedkoop van af willen maken. En dat gaat dan uiteindelijk ten koste van mensen die het geld écht niet hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Komt op mij over alsof jullie toch voorzichtig weer wat beter met elkaar om kunnen Hannah? Wat zou dat mooi zijn. Hond heeft dus een gespleten oor voor de rest van haar leven, ach, nog altijd beter dan een gespleten persoonlijkheid toch? En een paar uur pijnvrij moet even heerlijk hebben aangevoeld, hoop inderdaad dat het doorzet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Goedemorgen allemaal.... @Kameleon, wat vervelend allemaal! Kan me voorstellen dat je boos bent, het wordt nu een beetje lastig om opgelucht te zijn dat t beestje gelukkig weer terecht is en niets makeert he! Hoop dat je snel het geld bij elkaar hebt en je weer lekker kunt gaan ontspannen... Heb zo raar liggen dromen.... moet er nog een beetje van bijkomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Klink allemaal Bol, en inderdaad: dagdromen kan ook o zo heerlijk zijn hoor. Dat vergeten veel mensen heb ik wel eens het idee... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 DAGPACT Hanneke Marc Albert Lytse Apple LadyN Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Borretje, Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 1 oktober 2012 Kamé wij hebben ook van die bekende weglopertjes, das vervelend voor de eigenaar maar ikzelf denk dan toch altijd, zorg dat ie niet weg kan lopen. Kost misschien ook geld maar dan ben je van het gedonder af. Kan hij ergens door dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden