lavendel1 Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 :$ vergeet ik die kanjer van een Diesel :sun:te gelukwensen! ik lees hier een jaar! halokroket! :moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon::moon: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Co chi!! Slaap lekker! Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Zo, ik kom gewoon effe vragen of jullie morgen allemaal een kaarsje voor mij willen branden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Heb je een spannende dag Jen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Yep, weer eens een sollicitatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LadyN Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Das inderdaad reden voor zoveel mogelijk kaarsjes. Toi toi alvast! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Jen, alvast veel succes gewenst voor morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Jen veel succes morgen, zal ook voor je duimen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Merciekes, LadyN en Shahire! Wat de voorgaande discussie betreft: zelf heb ik op zo'n moment behoefte aan héél véél aandacht. Helpt het niet direct, de volgende dag herlees je en dan is het een warme deken die je erg nodig hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Coco en kameleon, ook bedankt 't Is een échte, betaalde baan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Tina:heart: dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Lieve mensen, Ik ga slapen, Wens iedereen een fijne nachtrust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 jen, bij mij gaaat er ook een kaarsje aan voor je. Spannend!!!!! :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Albert:heart:, ik weet niet waarvoor je me bedankt maar graag gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Jen, ik denk aan je morgen en duim voor je Ga er voor hoor, zet hem op Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Originally posted by: albertinaMijn moeder zei altijd,"Het leven is een pijp kaneel enieder krijgt zijn deel".Het is een dooddoener maar wel waar.Alleen krijgt de één wat meer zijn deel als de ander.Ja en dan is het soms slikken,zuchten, steunen, even wentelenin zelfbeklag maar toch maar weerdoorgaan.En het is maar mooi meegenomen als datallemaal zonder drank lukt.Volgens mij is dat hier ons gemeenschappelijkdoel.En ja, de één reageert wat heftiger dan de ander.Daar moeten we het mee doen,een ieder probeert volgens mij op zijn manier duidelijk te maken wat hem of haar bezig houdt.Dat het niet altijd in mijn straatje past of als ik erniets mee kan heb ik dat maar te accepteren.Ik ben ik en jij bent jij,vinden wij elkaar dan zou dat mooi zijn.Zo niet dan is daar niets aante doen.Een beetje respect en af en toe leven enlaten leven.Moeilijk dat wel.quote> Voor deze tekst dank ik je Tina Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Hoi Coco:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 truste Jopie:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Truste Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Originally posted by: Lytse@ Drakie: niet te ver teruglezen dus.En hutje op de hei lijkt me te verkiezen boven mezelf opknopen o.i.d. Lytse.quote> Nou Lytse, ik heb dat nooit geschreven hoor, ben de laatste die aan iets als opknopen zou denken Ach we hebben net geen hutje, maar we proberen achter ons in het bos wel wat heideplantjes te redden die dreigen ondergegroeit te raken door andere struiken. Duz als je dat bedoelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 En deze speciaal voor ons Jen! http://www.spiritueel-dromen.nl/kaarsjes/ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Hihi, merci Lavendel, en allen. Wat een steun hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Serra Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Slaap lekker allemaal! Ik sluit mijn tweede dag zonder alcohol af. Duik mijn bed in met warme melk. Was best lastig vandaag...... Maar het geeft ook een kick. Heb een beetje proberen mee te lezen maar was al snel de draad kwijt. Hoop jullie op den duur te leren kennen en daardoor ook to steun te zijn. Serra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hopeful Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Bij deze meld ik me droog af, welterusten allen. Lavendel, wat een mooie tekst en wat een inspiratie voor mij! Dank je Jen, veel succes, ik zal duimen voor je! Truste... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 2 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 2 oktober 2012 Morgen fris en fruitig weer op, Slaap goed, Hopeful en Serra! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden