lady jane Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 ik heb er Burn Out van gemaakt Lytse nu eten en spinnen bye Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 middag mensen.. gisteren lekker uit eten geweest met zoonlief in een tapas restaurant..oef wat is dat lekker zeg. vandaag een lummeldagje. Made..ik ben echt stikjaloers op die kookkunsten van je..mjammie:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Goedemiddag, ben druk en heb daarstraks even snel de draad van gisterenmiddag en avond en deze doorgenomen. Heb volgens mij iets gemist van Made, maar ik hoop voor jou dat je dapper stand hebt gehouden. Joy, weer opkrabbelen vandaag. En die discussie over mensen van de drank afpraten als ze dronken op het forum komen denk ik maar zo, zij melden zich niet voor niets. Het is vragen om aandacht. Of het handig is, is een ander verhaal. Bij deze meld ik me droog af voor gisteren en weer aan voor vandaag. DAGPACT: Hanneke Albert Lytse Miranda LadyN Bor Apple Marc Serra Truitje Wijfie Tatum Travel Met mij gaat het boven verwachting goed. Vannacht wel onrustiger geslapen maar overdag blijk ik toch fit genoeg gelukkig. Heb wel meer stress, kan me moeilijk ontspannen. Moet mezelf steeds tot de orde roepen (dat het allemaal best meevalt en ik tijd genoeg heb voor alles wat ik moet doen) wat wel vervelend is. Vandaag een afspraak afgezegd en ga vanmiddag een uur eerder naar huis. Na die beslissingen viel er al een last van me af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Tatum voor vanavond veel plezier gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Hoi Travel! Goed dat je zelf grenzen stelt. Want; Als je ja zegt tegen een ander, zeg dan geen nee tegen jezelf. Zelf door een boel spanningen gegaan, die zijn er nog, maar ik probeer positief te blijven, veel afleiding te zoeken. Lytse, Ja het is een ouwetje, maar zeer authentiek, en daar gaat het mij om. Ha Lenie, Lekker gegeten dus? Ach, jij bent toch ook een keukenprinses? Gewoon alles proberen! Zo, weer even verder. Ik heb een heel handig krukje in de keuken gezet. Zo lang staan gaat gewoon niet meer. Goeie oplossing dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 haha, het lukt me ook wel..maar dan net ff anders ;-) het is me gewoon te duur. nu naar de HA en de winkel... eens kijken wat we gaan eten.. toedeloeii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Ik droom nooit. Vanmorgen heb ik gedroomd. Ik had thuis een feestje. Allemaal doktoren op bezoek, veel drank. Ik ook drinken en niet te kort. Ik moest mijn ouders ophalen van iemand en was blij er even uit te zijn. Blij om even alleen de kroeg in te kunnen, zuipen, ouders bellen terug gaan en daar zeggen ouders kunnen niet komen. Kom ik beneden, staan er allemaal buitenlanders in lange donkere gewaden en een Tommy Cooper achtig hoofddeksel op. Ook in de bloembakken lagen mensen. Wat doen jullie hier vroeg ik. Wij zijn de bewaking van dit gebouw, riepen ze in koor. En ik vroeg waarom er bij mij een feestje aan de gang was. Dat komt vertelde iemand omdat je zoon het woordje nierdialyse kan zeggen. En toen werd ik wakker. Kan het nog gekker. Fijne dag verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Hai Beste mensen, Rudy, Dat is voer voor een droompsycholoog! Weer een middag, niks te doen. Wat is dat toch zonde van mijn tijd, Had lekker centjes kunnen verdienen, maar dus ook voor vanmiddag geen werk. Er lopen steeds van die kerels op mijn balkon. Ze zijn de boel aan het renoveren, maar het geeft een heel onvrij gevoel Trouwens, Als iemand wil; Zet mij ook maar op het dagpact. (Weet niet goed hoe dat werkt) Ga maar even strijken ofzo:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 weer thuis... nu appel/peren moes maken...vitrage zit in de masjien...ik zeg: lekker bezig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Lenie, Lekker bezig blijven meis, houdt de moed erin! K3, Misschien even lekker naar buiten zo. Ga ik ook doen stranks denk ik. Zowaar, wat lichter nu, en een schraal zonnetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Ben helemaal blij, heb een prachtig sprei op de kop getikt. Allemaal gehaakte lapjes in heel veel kleuren, precies iets voor de kamer van dochter. Ruikt naar mottenballen maar daar is wat aan te doen. voor maar 2,50!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Even in de wasmachine Kame, en lekker buiten drogen (als het niet regent tenminste) Is tie zo weer als nieuw:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Zit er al in Rapi, hang hem wel binnen te drogen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Originally posted by: TatumDAGPACT: Hanneke Albert Lytse Miranda LadyN Bor Apple Marc Serra TruitjeWijfieTatumTravelRapilos Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Leuk he kamƩ met de kring een loopje nemen;) en een koopje vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 In vind dat zo leuk Jane, Het is een verslaving geworden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 wel een gezonde van het uitgespaarde drankgeld kun je je daar rijk wanen zonder eraan failliet te gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 ja hoor Rapi..komt goed... het ruikt hier net als bij m'n oma ;-).. de rode kool ( verse) staat ook op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Zo is dat Jane, Heb dan ook een fijne voorraad vesten, scheelt weer stookkosten ook. Wat doen mensen toch veel goede spullen weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Thanks Jane, Zo, even stofzuigen, en naar de super. Doe ik tenslotte wat nuttigs Dat is toch zo gek, hoe minder je te doen hebt, hoe minder zin je hebt om wat te doen. Dus..vooruit met de geit! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Ha,ha K3, Ja, een postzegel kopen, is dan al een heel werk he. Doet me denken aan mijn moeder. Altijd voor een groot gezin gezorgd. Kinderen uiteraard al eeuwig het huis uit. Maar nog heeft ze het altijd razend druk (zegt ze) Maar nu, met verjaardagen, een wasje draaien, de pedicure die langs komt. Tja, je kan het er maar druk mee hebben. Ik heb pas een kraamhulp bij iemand meegemaakt. Ze had zelf 8 kinderen gehad, was bijna pesioengerechtigd. Haar hele leven daarnaast full-time in de zorg gewerkt. De laatste jaren als kraamverzorgster dus. Geweldig!! Wat een mens. Niets was te veel, ze zat geen tel, behalve met eten. En alles ging even relaxed en liep op rolletjes. Dan denk je toch, ;Tjee, wat zitten we soms te piepen dan voor niks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Originally posted by: rapilosHai Beste mensen,Weer een middag, niks te doen.Wat is dat toch zonde van mijn tijd,Had lekker centjes kunnen verdienen, maar dus ook voor vanmiddag geen werk.Trouwens,Als iemand wil;Zet mij ook maar op het dagpact.(Weet niet goed hoe dat werkt)Ga maar even strijken ofzo:angry:quote> Rapi, miss even iemand vragen hoe of dat dat moet, dan toch wat geleerd in die tijd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Ja Diesel, Jane, was zo lief, om het even te doen. Misschien kom ik er nog wel achter hoe het werkt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Originally posted by: A3Klopt Rapilos, toen ik in de jaren '80 een tijdje werkloos was, vond ik na verloop van tijd dat ik een drukke dag had gehad als ik een postzegel was gaan kopen... Het is lekker makkelijk om allerlei klusjes uit te stellen als je zwemt in je tijd. Een stok achter de deur om dingen aan te pakken is dan wel zo handig.quote> Jaren 80 eeuhhhh, maar toen waren die postzegels toch nog van die marmere platen he , toch ?? Ja dat was dan hele klus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 3 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 3 oktober 2012 Originally posted by: Tatum DAGPACT: Hanneke Albert Lytse Miranda LadyN Bor Apple Marc Serra Truitje Wijfie Tatum Travel Rapilos Nancy Rapi, met je linkermuisknop over de laatste dagpact gaan (ingedrukt houden), dan op de rechtermuisknop klikken en Kopiƫren aanklikken. Vervolgens naar het laatste bericht gaan en op Beantwoorden klikken, de rechtermuisknop weer indrukken en op Plakken klikken en vervolgens je eigen naam eronder zetten. Ik hoop dat het je zo lukt... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden