Yvonne Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Helaas.... koffiebeker is leeg hier , en ik had mezelf beloofd aan de slag te gaan als de koffie op was. Dusssss. Ik zet nog even een pot verse koffie voor de echte langslapers hier. En ik ga aan de slag. Begin maar eens met mijn regenspul aan te trekken en met het hondje naar buiten te gaan. Luitjes, maak er een mooie dag van, ook regen kan leuk zijn... Hannes loopt op klompen Simpe-sampe-sompe Door de plassen dat het spat Broek en kousen worden nat Moeder roept: Hans, laat dat hoor! Hannes stapt maar dapper door Hij laat zich niet lompen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ja Vonneke mensen denken daar niet bij na, ze nemen een diertje, zeker als die"in" is. Leuk als het spul klein is maar realiseren zich niet dat daar ook onkosten bij komen. Zolang het diertje gezond is en niet al te veel problemen geeft is het goed, gaat het iets mankeren, dat wordt hetzelfde diertje als balast gezien. We leven in een wegwerpmaatschappij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Originally posted by: DieselEn dan ook proberen om bv via marktplaats een "goedkoop" diertje te vinden , wat dan vaak weer een ziek diertje blijkt te zijn en helemaal klauwen met geld kosten. Pff terwijl je denkt dat er toch best heel veul voorlichting wordt gegevenquote> Helemaal mee eens Diesel, mensen denken vaak niet goed na voor ze aan een huisdier beginnen. En dat van die fretjes... je mag toch inderdaad verwachten dat mensen dat weten..... Zo, en nu echt weg Von... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Goeiemorgen mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Adam, heel veel congrats! Jij en Jane tracteren misschien wel samen? Mooie traditie hoor... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Bol, huisdieren worden als het goed is een beetje een kind van je. Die donder je ook niet weg als het financieel even tegen zit toch? Naja, laawedurmaaroverophouwewekomendurtochnietuithe? Von ...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 EmmaRoos :present::moon::heart::moon::present::moon::heart::moon::present::moon::heart::moon::present::moon::heart::moon::present::moon::heart::moon::present::moon::heart::moon: Gefeliciteerd een half jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Daar is het jarige jetje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Zal ik alvast vorkjes gaan zoeken, en nieuwe koffie zetten? Iemand thee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ja maar ook overheden geven geen goeie voorbeelden hoor. In de states willen ze "big Bird" ook weg hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 HIhi... komt niet goed zo. Jane ..... van harte meis. Dikke tuut vanuit het noorden voor je en ik hoop dat je een heerlijke jaardag hebt. VONNNNN :angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 VON!!!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Vonnn rustig moar hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 "Big bird" zijn dat de roofvolgels, Draak? Raar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Originally posted by: YvonneBol, huisdieren worden als het goed is een beetje een kind van je. Die donder je ook niet weg als het financieel even tegen zit toch? Von ......quote> Nog niet;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ach kinderen stoppen ze soms ook weg Gwen "big bird "is de amerikaanse Pino Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Originally posted by: DieselAch kinderen stoppen ze soms ook weg quote> Helaas wel........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Mick Romney de presidents kandidaat die de boeken ingaat als " hij die pootje gelicht werd door grote gele kanarie piet van het volk" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Oh, tuurlijk, Diesel. Waarom moet ie weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 VONNN, ben je nu nog niet weg?? Jane, Ik zit klaar met bordje en vorkje.....:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ik heb het gevonden! Hilarisch.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Mick Romney wilde hem wegbezuinigen, en nu de wraak van Pino over hem uitgeroepen, veel leuke filmpjes op you tube enzo, Obama heeft een onverwachte medestander gevonden LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 HieperdepiepdepiepHOERAAAAAAAAAA Jane en Adam, van harte gefeliciteerd jonge blommen:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 Ik ook Madelief! (met op de achtergrond de vrolijke tune van Romney butfires Bigbird) Kom maar door! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 6 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 6 oktober 2012 goshiemijne mensen ik ben er wat beduusd van, wilde het nog wel stil houden Sha: morgen pak ik je terug! Maar toch wel erg leuk zo'n virtueel feest 2 x uitzinnig klappend publiek, leek wel speciaal vor mij. En al die slingers, het hangt al vol. En nee ik heb geen date met adam. Ik mag gratis naar Elysium vandaag, en heel toevallig hebben ze ook nog een belevingsweekend met allerlei proeverijen, gratis korte massages en voor alle zintuigen wat bedacht. Dus ik ga me heelrijk laten verwennen in mn uppie. Dochter kreeg 2 wedstrijden vandaag en zus belde zich gisteren af met griep. Jammer maar eigenlijk helemaal nietv erg voor mij dan. Ik hoef vandaag met niemand rekening te houden en heb gisteren mn feestje al gehad. En morgen nog met wat intimi:heart: En vanmiddag gaat de zon ook nog schijnen heeft weeronline me beloofd. dus jullie ook allemaal een fijne dag. En Emmaroos, een half jaar droog is zoveel belangrijker dan weer een jaar ouder worden, en ook zoveel moeilijker bevochten, dus die gaan we alleen nog uitbreiden he: :clock::clock::clock::clock::clock::clock::clock::clock: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden