Jaap Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Goedemorgen, Gelukkig heb ik zelf niet zo last van principes. En schuldgevoel. Volgens mij is dat allemaal uitgevonden om de mensen nederig en klein te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Fleurtje, gek mens, ik feliciteer je met je verjaardag. En als ik het wel heb, maar dat weet ik niet zeker, word je 40. Dat ben ik ook geworden dit jaar, en het heeft me tot nu toe alleen maar goeds gebracht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ik wist helemaal niet dat Fleur een ban had en dat ie dus zo lang duurt. En het is me ook totaal ontgaan waarvoor. Maar dat was dan natuurlijk al weer verwijderd voor we het konden lezen. Ik vind eigenlijk die bannen maar grote flauwekul en erg denigrerend van Tactive, zeker als ze zo lang duren. Alsof we daar zelf niet uit kunnen komen. En we een belerende meester nodig hebben. Merk dat dat de laatste tijd steeds meer ergert. Als ik weer eens een berichtje krijg dat er iets is aangepast. In mijn ogen zeg ik namelijk niets verkeerds. En het is ook zo nutteloos om dingen achteraf aan te passen, het is dan toch al gezegd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Hoe krijg je dat nou voor elkaar? Ik heb dan de conditie van de jonge god, maar mijn lichaam is niet om aan te zien. Dat schiet ook niet op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Goedemiddag allen, Allereerst voor Fleur en Bekkie een (geleend van Igor) slinger voor jullie verjaardag. nog vele gezonde jaren @ Kirky: je lange dienst was dus de moeite waard! Allemaal blije mensen, daar doe je het voor! Nu eerst verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ik heb net een stukje gelezen in de krant dat LSD helpt tegen alcoholisme en depressie. En nog zo wat van die psychedelische drugs. Dat wordt feest. Toch stom dat ik vroeger die LSD dan geweigerd heb, toen dacht ik dat dat slecht voor me zou zijn. Dat je er van in de war zou raken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ik was teveel beinvloed door de countrymuziek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 hahaha Jaap, dat is een goeie van die LSD krijg nou wat :-)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 psies, ach dat ze onnodige uitlatingen illen voorkomen , prima. Maar zelfs een gereformeerde oma vanuit de wijk weet ik waar vandaan praat plat hoor, ook onbedoelt, maar zo is het nu eenmaal. Daarnaast kan je een aardig verhaaltje hier neerzetten, wat in "normaal" nederlands toch wel als TE gezien of onzedelijk bv benoemt zou worden, maar in het bargoens toch aardig verhaaltje gezien zou worden. Ach en sommige woorden zijn bv nog niet zo lang geleden bv uit de bijbel verweiderd, dit boek wordt toch meestal aangehouden als richtlijn, wat dus ook waas is voor velen die niet gelovig zijn, bewust of onbewust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ach binnen de countrymusic veel verschillende stromingen hoor Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Originally posted by: JaapHoe krijg je dat nou voor elkaar? Ik heb dan de conditie van de jonge god,maar mijn lichaam is niet om aan te zien. Dat schiet ook niet op.Jammer dat jullie niet op de meeting waren Kirk en Jaap, dan hadden we het met eigen ogen kunnen vaststellen!@ Lavendel: rustig aan weer opbouwen!Bij mij hielp een borrel ook even om me fitter te voelen. Op de lange duur werkt het contra!Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Maar eerlijk gezegd geloof ik wel dat een LSD ervaring je zou kunnen helpen. Een goede kant op, dan wordt het een soort openbaring, maar ook een verkeerde kant waardoor je angstig kan worden. Probleem lijkt me dat dat van te voren moeilijk te voorspellen is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 @ Diesel: vandaag ga ik mijn druiven plukken. Ik heb ze nog niet geproefd. De buren wachten watertandend! Nu verder aan de dag. Tot later en maak er een fijne dag van. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hanneke Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Bekkie en Fleurtje ook van mij nog van harte gefeliciteerd. Een een heel goed Nieuw jaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Originally posted by: Lytse Originally posted by: JaapHoe krijg je dat nou voor elkaar? Ik heb dan de conditie van de jonge god,maar mijn lichaam is niet om aan te zien. Dat schiet ook niet op.Jammer dat jullie niet op de meeting waren Kirk en Jaap, dan hadden we het met eigen ogen kunnen vaststellen!@ Lavendel: rustig aan weer opbouwen!Bij mij hielp een borrel ook even om me fitter te voelen. Op de lange duur werkt het contra!Lytse.quote> Maar daarom hadden ze Frodo en mij ook juist als voorbeeld gestuurd om het tegendeel te bewijzen, Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Lytse, je ziet mijn hoofd dat ik gekozen heb, dat heb ik niet voor niets gekozen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Trouwens wat dacht je van Marc die met die bende wilde honden over de velden liep te ravotten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Ik moet er weer vandoor. Hou het droog en wees voorzichtig met drugs vandaag. Ook al ben je zo gek als een deur, je bestaan hoef je niet te verantwoorden. Dat scheelt. Fijne dag verder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 en Jaap degene die countryfeelings hebben of bv redneck's hebben ook iets tegen hippies vaak, dus zullen zich daar ook tegen afzetten dus ook hiermee. Over het algemeen lopen ze ook idd op alc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Fleurtje van harte met je verjaardag 40 geworden? Wist wel dat ik iets ouder en wijzer ben Is die vakantie nou nog niet voorbij. Dat zit daar maar op de Bahama's. Zeker veel jonge goddelijke mannen om je heen. Nog 2 daagjes werken en dan vakantie. Joepie. Zou het liefst mijn mailbox van het werk niet meer inzien. Maar ja, moet toch zelf de knop omzetten op een gegeven moment. En dan komt het georganiseerde inpakken. Las Rudy gisteren. Bij ons thuis pakt ieder zijn eigen koffer. Dat wil zeggen, ik regel mijn eigen spullen, en dat zijn er veel, en mannie gooit vlak voor vertrek wat kleding in zijn koffer. Ik bemoei me er steeds minder mee, behalve een check van wat belangrijke zaken. Zou toch sneu zijn als we het vliegtuig niet inkonden omdat hij zijn paspoort bijvoorbeeld vergeet. Fijne zondag allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Tot slot dan nog even een heerlijke anti marihuana countrytune. U bent gewaarschuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Jaap ook fijne dag en Lytse oogst wel en geniet ervan, hier de druivenmaar voor de vogels, is iets mis mee dit jaar. Wel de appels vandaag van de boom af. Had ik Fleur al gefeliciteerd, nou hierbij dan gekke kippevelletje. kunnen mensen met een ban dan eigenlijk wel meelezen? zal wel dan he. nou is tenminste wel goed dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Lieve allemaal, Allereerst heel erg bedankt voor alle felicitaties. Een half jaar droog, een grote mijlpaal. Ik kan het nog steeds niet bevatten dat ik het gedaan heb. Een half jaar geen drank, hahahaha, ik had het nooit gedacht maar het kan dus en als ik het kan, kan iedereen het zeg ik vaak, dus mensen, ga ervoor. Verder gaat het met mij nog niet lekker, ben moe, down maar kom er wel weer bovenop hoor. Even pas op de plaats, daar ben ik dus mee bezig en daarom ben ik hier even niet vaak. Maar ik kom wel weer hoor. Allemaal, tot later en hou je goed hoor. Liefs Emma. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 Goedemiddag! Mijn eerste zondag nuchter sinds hele lange tijd! Werd vanmorgen wel wakker met 'Wat zou ik vannacht allemaal hebben uitgespookt?', om me vervolgens te herinneren dat ik gisteren ook nuchter was. Wat een verademing, maar toch jammer van dat oude gevoel. Even een vraagje, komt het vaak voor dat iemand zijn alcoholverslaving inruild voor medicatie tegen de verslaving en dat dit een verslaving wordt? Vandaag neem ik de eerste niet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 7 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 7 oktober 2012 middag mensen.. ik heb hier de hond van een vriendin van mij voor 1 nachtje te logeren. Ze is nog net geen 6 maanden uit. aangezien ze thuis altijd de tuindeur op en hebben is ze dus gewoon helemaal niet zindelijk ik heb hier geen tuin dus ze moet het van de wandelingen doen.. afain, loop je buiten..zij ziet alles vliegen en is zo gek als een deur, doet vervolgens helemaal niets, kom je binnen gaat ze piesen en poepen..sjucht. ik ben blij dat ze straks weer opgehaald word... ik weet nu weer waarom ik nooit een pup heb gehad..pfff wat een werk en helemaal als je op 6 hoog woont Fleurke meis!.. (mis je..) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden