Spring naar bijdragen

Dinsdag 9 oktober 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 293
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hanneke,

Recht zo die gaat!!! :present:

A3.

Ik zal het nieuws in de gaten houden.

Fietser van de weg geplukt....:D

Bolletje,

Een hele goedemorgen! :rose:

We moeten kijken of er dode merels te vinden zijn.

Hier in de tuin heb ik er nogal wat.

Levende dan he?

Zal het in de gaten houden.

Diesel,

Nee dat is niet om te drinken.:D

Hou jij het maar bij je 0.0 hoor!

Ja ik heb mn rondje weer gezwommen.

Niet in de Krammer hoor! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Drakie vanochtend op het nieuws maar nog niet bij de D.A. Het komt richting Nederland. Poeh krijgenwe het weer druk want dan gaan er toch weer een hoop volgels dood. Maar waar ik dan erg tegenop zie is dat de dieren die nog niet dood zijn maar wel ziek. We moeten die ook halen en dat is nooit zo prettig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet goed helaas,

ik ben bang dat ik mn wedstrijd

moet gaan afzeggen en een vervanger zoeken.

Jammer, was jaren geleden, maar een zweepslag

is ook een duidelijk stop he.

Maar naar luisteren voor het erger wordt weer.

en stiekumpjes oefenen, masseren en acpasoniccen

I still believe in miracles:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieve mensen. Ook ik heb de laatste dagen weer druk in de weer geweest ;)

Ondanks plaasteren hand (nog 5 dagen, joehoeee) het toch klaargespeeld om een nieuw badkamer meubel in elkaar te zetten en volledig aan te sluiten.

Ben er best trots op :D

Afgelopen weekend was dan weer veel minder. Ben er nog eens onderdoor gegaan, was lang geleden, maar toch ..... En zeggen dat het allemaal begonnen is met een scheutje cognac in de saus te doen van mijn gebraad om te flamberen. De fles was open en stond daar, en dat mag ik dus niet meer doen hé. De verleiding en de goesting waren des te meer.

Leer ik er van ?? Jazeker, maar ik vergeet ook weer vlug en dat heeft zo zijn voor en nadelen hé :huh:

Anyway, mezelf gisteren heel de dag bij elkaar moeten rapen en het is het toch niet waard zenne.

Dagpact

Aicha

Albert

Lytse

Hanneke

Apple

Serra

Will

Leve de nuchterheid zou ik zeggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen deze morgen!

Weer eens heerlijk geslapen. En nog steeds droog. Al ben ik wel nat van de koffie. :)

A3, we gaan er vandaag weer met volle moed tegenaan. Geloof dat mijn drang naar drank echt te maken heeft met mijn persoonlijke mijlpaal van een week. Net alsof ik het niet mag volhouden. Ook al wil ik dat natuurlijk wel.

Vandaag nemen we de eerste maar niet! ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, A3, Frans Bronwater? :D

Volgens mij is het wel een Frans merk. Maar dan voor een dagcremé, die zegt de veroudering tegen te gaan. En aangezien ik allergisch ben voor Parabenen en nog veel meer troep dat in cremes kunnen zitten, zweer ik bij Vichy.

Smikkie, ik weet niet of je dit leest (nog even reactie op bericht dat ik in het vorige dagdraad heb gemist). Maar voor ik dronk, kon ik het mezelf niet voorstellen dat ik ooit zonder make-up de deur uit zou gaan. Maar twee jaar geleden heb ik de foundation en poeder aan de wilgen gehongen, want dat werd me toch te duur (ehmz, en drank dan?) en sinds vorig jaar ging ik zelfs op visite/boodschap/dagje uit zonder make-up. En heel sterk roepen:"Ze moeten me maar nemen zoals ik ben", terwijl het gewoon puur verwaarlozing was van mezelf.

*Zit alweer aardig op de praatstoel. :$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...