lady jane Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Komt waarschijnlijk nog wel Zonnetjes ook snurken wordt een gewoonte he. Ik ben er helemaal vanaf in elk geval en kon er ook wat van. In die uitzending nooit meer slapen van zondag werd ook vermeld dat apneu vaak een gevolf was van te dik zijn en alcohol gebruiken, bijzonder kwalijk om te hebben en erger om daar naast te moeten liggen. Las het ook in dat boek van van frt Heijden: Tonio. Maar daar wordt ook wat in afgezopen. En als ik het woord apneu hoor/lees, moet ik altijd even aan onze Alf denken. Hoe zou het met hem zijn? Alf ik mis je af en toe erg hier hoor!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Originally posted by: jane4Komt waarschijnlijk nog wel Zonnetjesook snurken wordt een gewoonte he.Ik ben er helemaal vanaf in elk gevalen kon er ook wat van.In die uitzending nooit meer slapen van zondagwerd ook vermeld dat apneu vaak een gevolf was van te dik zijnen alcohol gebruiken, bijzonder kwalijk om te hebben en erger om daarnaast te moeten liggen.Las het ook in dat boek van van frt Heijden: Tonio. Maar daar wordt ook watin afgezopen.En als ik het woord apneu hoor/lees, moet ik altijd even aan onze Alf denken.Hoe zou het met hem zijn? Alf ik mis je af en toe erg hier hoor!!!quote> Dat hoop ik dan maar Jane. Zou heel fijn zijn. Manlief zoekt bijna iedere nacht zijn eigen kamer op. Wel heel lief, hij maakt me niet wakker want hij is toch al wakker!! Ik heb idd nog overgewicht, maar ik ben al 7 kilo kwijt en dat worden er nog meer!! Ik hou moed.Hoe is het met jou kuit, zweepslag las ik. Balen zeg, niet sporten dus denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Goedemorgen lieve mensen, Wat een heerlijke discussie over licht kamerbreed tapijt In een vage raadszaal... Dank heren, A3 en Draak. Goed begin. Mooi Hannah. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Haha, Jane. Moet ook inene denken aan een hilarisch waargebeurd verhaal, waar Adri v d Heijden zich buitensluit in een hotelkamer in Gent, in zo'n blootje op de gang staat, en zijn vrouw met enorme oorpluggen hem niet hoort. Hij dus zo naar de receptie wandelt. Ik ben een heeel groot fan van Adri. Mooi he, Tonio. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Ja balen idd gedwongen rust en wedstrijd moeten afzeggen voor donderdag. Toen ik dat gedaan had leek het al wat beter te gaan:huh: en nu zit ik weer te twijfelen. Maar heb er te veel narigheid mee gehad ooit om nu te durven riskeren dat het verder scheurt. En zoals hr Soothe mij al fijntjes inwreef: ik ben geen 18 meer he. (al voel ik me wel zo soms als ik aan het spelen ben; the day after soms 80) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Nou gwen, ik ben er dubbel over, soms heel ontroerend maar soms zie ik er echt een alcoholist in, die van zijn zoons drama zijn drama maakt. En dan wil ik hem als ouder die een kind verliest geen onrecht doen hoor (ken het ook helaas); maar de relatie met hen en Tonio was ongezond symbiotisch en zijn dood benadrukt dat nog meer. Niet dat dat voorkomen kon worden denk ik, maar ik merk dat ik nu ik het bijna uit heb, ik me toch ook erg stoor en de drank ook als oorzaak zie van het ongeluk. En wat voor voorbeeld waren ze voor die jongen al die jaren?? Dat verhaal van bloot op de gang ken ik niet, dit is mijn 1e boek van hem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Goedemorgen frummels, Weet niet of ik gesnurkt heb vannacht. Na gebruik van alcohol snurkte ik ook, mijn man had daar veel moeite mee. Oordopjes in. De verwijten. Ruzies gehad, wil je niet weten. Bed erbij gekocht en hij ging in een andere kamer slapen. Dat was dan na 2 jaar ook wel het einde van onze relatie. Ben benieuwd of het nu minder is maar dat hoor ik volgende week wel. Hij gaat mee naar Istanbul. Heb in vakanties vaak opgezeten 's nachts vanwege mijn snurkeritis, dat ga ik volgende week echt niet meer doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Heb je al een vervanger? Stick with it. Als het achteraf toch te vroeg was, vergeef je het jezelf slecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Ik verbaas me dat hij nog drinkt. Hij is een zware alcoholist. Lees "Vallende ouders" een waanzinnige alcoholische roman, waarin hij leert om te gaan met zijn alcoholische vader. Zoals hij schrijft herken ik alcoholisme het best. Het is een heel treurig boek, idd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Ciao Travel, Alcohol maakt het wel vaak erger, snurken. Dat zie ik wel aan mijn partner. Maar lang leve de oordoppen toch? Fijn dat jullie zo goed met elkaar omgaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Mijn manneke had ook heel veel last van snurken en apneu. We hebben onderzoeken laten doen. Ik heb pleisters gehaald die je s'avonds op je neus moet plakken en dan zou het minder zijn. Die kun je al halen bij het Kr. vat. Verder heeft hij zo'n kastje s'nachts gehad maar daar kon ie niet tegen. Toen een soort gebitje gehaald in Limburg maar daar kon ie ook niet zo goed tegen. Toen weer een soort van gebitje gekocht op internet. Daar moet je overdags mee oefenen. Verder was hij s'ochtends door de apneu, erg moe de rest van de dag. Een vervelende kwaal hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Goedemorgen allemaal. Ik doe vandaag maar weer eens mee aan het dagpact. DAGPACT Hanneke Albert Lytse Lavendel miranda Apple Serra Jootje Fijne dag allemaal en hou het droog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Originally posted by: jane4Ja balen idd gedwongen rusten wedstrijd moeten afzeggen voor donderdag.Toen ik dat gedaan had leek het al wat beter te gaan:huh:en nu zit ik weer te twijfelen. Maar heb er te veel narigheid meegehad ooit om nu te durven riskeren dat het verder scheurt.En zoals hr Soothe mij al fijntjes inwreef: ik ben geen 18 meer he.(al voel ik me wel zo soms als ik aan het spelen ben; the day after soms 80)quote> Niet doen hoor Jane, dadelijk ben je nog verder van huis. Ik heb Tonio niet uitgelezen. Ik ergerde me aan het dramatische. En idd de vele alcohol. Terwijl ik normaal wel dit soort boeken lees. Juist door onze ervaringen. Maar het is natuurlijk vreselijk om je kind te verliezen, ieder reageert hier op zijn eigen manier op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Ik woon al jaren in een "snurkgezin", zowel mijn vriend als de middelste zoon. Op een bepaald moment deed vader dutje in living en zoontje boven. In de gang klonk het gesnurk in stereo. Sedert mijn vriend niet meer drinkt is het geminderd maar niet qua volume. Zoontje drinkt natuurlijk (nog) niet. Snurken is een vorm van "slaapvervuiling" vind ik, daarom heb ik sedert jaren een eigen slaapkamertje ingericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Originally posted by: bolletjeMijn manneke had ook heel veel last van snurken en apneu. We hebben onderzoeken laten doen. Ik heb pleisters gehaald die je s'avonds op je neus moet plakken en dan zou het minder zijn. Die kun je al halen bij het Kr. vat. Verder heeft hij zo'n kastje s'nachts gehad maar daar kon ie niet tegen.Toen een soort gebitje gehaald in Limburg maar daar kon ie ook niet zo goed tegen. Toen weer een soort van gebitje gekocht op internet. Daar moet je overdags mee oefenen.Verder was hij s'ochtends door de apneu, erg moe de rest van de dag.Een vervelende kwaal hoor.quote> Morgen Bol, ik heb al jaren zo'n bitje, is speciaal aangemeten. De laatste tijd helpt dat niet goed meer tegen het snurken. HEb wel minder apneu's daardoor. Het bitje is versleten en vandaar weer nieuw onderzoek. Kan het prima dragen geen last van gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 NOg even Lavendel succes wensen vanmiddag, ben benieuwd. En Madelief, kaarsje is aan. Wanneer weten jullie wat? Nu ga ik afsluiten heb van alles te doen, maar blijf hier hangen, wel gezellig, maar het schiet niet op. FIjne droge dag,' Tot laterssss, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Maar merk je nu ook dat je s'achonds minder moe ben nu je ook minder last hebt van apneu Zonnetjes? Wel ontzettend fijn dat je in ieder geval minder last van hebt van apneu. Meestal wordt snurken veroorzaakt als je op je rug ligt, zeg men maar mijn manneke snurkte ook als hij op zijn zij lag s'achonds Nou ik weet zelf niet wat dat woord betekent dus maar even veranderen ik bedoel natuurlijk s'ochtends;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Nog geen vervanger nog geen reactie in het overleg vandaar ook twijfel, maar ik loop met 2 hielverhogers en dat geeft een vertekend positief beeld, dus nee ik ga niet spelen donderdag. vanmiddag voorzichtig wat doen in de sportschool meer om niet depri te worden of weer dikker, ha ha is ook belangrijk he, die endorfientjes aanmaken. Nu ook, met maatje te fietsen komt helemaal goed hier hoor onkruid vergaat niet fijne dag dag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Naar de markt, paddestoelen kopen! Lavendel , je kunt het! Madelief, KMW voor twee.... Goede, droge dag frummers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Goedemorgen! Jullie hebben al vroeg aan mij gedacht. Inderdaad, een hele week. En ik ben stiekem wel een beetje trots! Werd vanochtend wakker met verontrustende berichten en toen ik wilde bijkomen met koffie, bleek de koffie ook nog eens niet voldoende te zijn voor twee bakken. Maar ach, straks even nieuwe halen. Ik sluit me vandaag maar even aan bij de dagpact. Dat was ik gisteren helemaal vergeten. DAGPACT Hanneke Albert Lytse Lavendel miranda Apple Serra Jootje Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Goedemorgen, even illegaal inloggen vanaf het nieuwste speeltje op mijn werk. De C.O.W. een computer op wielen. Niets meer opschrijven alles meteen in de C.O.W. Hihihi. Nu weer snel over tot de orde van de dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 ooo ja tuurlijk een cow Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Goedesmorgen! Hier een snurkende man en ik een beetje gevoelig voor geluid. Antisnurkpleisters voor hem (ook behulpzaam bij verkoudheid, heb ik laatst ontdekt, houdt de neus open), en oordoppen voor mij. Geen probleem. Ik schijn soms een beetje te snurken maar dat vindt hij niet erg, wel lief zegtie. God wat een schat he Beetje dubbel hier. We gaan op vakantie en moeder van goeie vriend is overleden. Lang telefoongesprek gisteren. We zien elkaar na de vakantie wel weer, zijn in elkaars gedachten. Jane kalm aan meissie en Hannah, wat een oplichters he. Hoe ze die jonge meisjes de kop gek kunnen maken. Lavendel succes met je sollicitatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Tonio, wil ik ook nog lezen ja. Zo'n dikke pil. Misschien koop ik hem nog als e-book, wat handiger. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Dank je Hannah. Voor haarzelf was het inmiddels ook beter, een lijdensweg geworden. Zie natuurlijk ook weer de beelden van mijn eigen moeder. Even bijkomen ja. De hele week een snotterende kuchende collega tegenover me. Zal me toch niet gebeuren datie me aansteekt dacht ik. Gisteravond koppijn en bekaf. Maar lijkt nu toch goed te gaan. Ga zo maar eens rustig de boel inpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden