AlbertRemmo Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Gisteren de draad niet meer gelezen Bijna de hele avond gechat met mijn broer fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 MOrgu luitjes. Lekker, koffie. Miranda, de koffie wordt voor je gezet, je moet hem zelf inschenken, maar daar ben je inmiddels ook wel achter denk ik:D. Was een intensief avondje voor je dus AR? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Oh ja, en ik heb me niet verslapen hoor, ik heb uitgeslapen, das toch een heel wat prettiger gevoel dan verslapen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Goedemorgen. Kan moeilijk op gang komen vannochtend. Eerst maar koffie en dan de douche. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Originally posted by: AlbertRemmoGoede morgenDAGPACTHannekeAlbertLytseLavendelquote> Goedemorgen! Madeleine: zo belangrijk die eerste week!!Marc??!! muziek please!! of toch een klein piepje graag?Vanmiddag ga ik eens een sollicitatie doen! Wil dringend van job veranderen. Spannend!Toedeloe! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Moggeuh AR, ach dat klinkt toch mooi, hebben jullie toch meer kontakt nu, als het gister tenminste positief was. Maar zo klink je wel, goed hoor en is wat anders dan recepten van koolrabi of zure zult hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 ah Lavendel succes dan, pff had ik een mooi ochtend muziekje gezocht, ook voor jou Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Goedemorgen allemaal, een fijne dag, hier kom de zon al op en.......het heeft een ietsiepiesie gevroren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Goedemorgen lieve Frummers! Marc, laat je iets horen? Mag ook zonder muziek hoor! Igor, Kom je een kopje koffie halen? Vandaag weer meedoen hoor! Kame, Hoe is het met je dochter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 goede morgen frummels. ja doe mij maar een bakkie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Goedemorgen Lieve Frummers, even bijlezen, is er nog koffie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Ik lust ook wel een bakkie. Goeie morgen trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 hoe gaat ie nu Igor? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Iedereen aan de koffie en bijlezen? Igor, goed je te zien. Enne... onthou dat je de moeite waard bent. Dus we "laten" je niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Gisteren op de AA meeting hebben we ontzettend gelachen. Soms moet dat gewoon, een soort ontlading. Want het was soms ook gewoon hilarisch. Ik bedoel dan hoe we ons in allerlei bochten wrongen om te kunnen drinken..... Allerlei blunders en genante situaties kwamen er voorbij. Heel soms is het goed om daar om te lachen. En dan toch ook weer dat feest van herkenning. Het weten dat ik niet de enige was/ben..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mimosa Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Zo, dochter de deur uit geholpen. Ik ben ook weg. Wel gezellig zo'n forum, maar kan me voorstellen dat je op een gegeven moment nergens meer aan toe komt omdat je aan het bijlezen bent. Geniet van de koffie en tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Serra Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 DAGPACT Hanneke Albert Lytse Lavendel miranda Apple Serra Goedemorgen allemaal. Voel me vandaag echt goed! dag 10 daar zal het wel mee te maken hebben :-) Ik moet aan de slag vandaag maar kom later terug. Maak er wat van allemaal. De zon schijnt en dat is fijn. Liefs Serra Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 gaat wel gabs. gewoon doorgaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 hoe kan dat nou, hier nog niet zonnetje, dan maar muziekje want iedereen zo stil, of moet ik toch maar snellere muziekjes opzoeken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 ach Madelief, denk dat lachen om situaties juist zo gezond is en zeker helpt bij verweken hoor, tenminste bij mij zeker, ook in andere situaties, eigenlijk bij allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Goeiemorgen frummers. Leve internet Hannah houdt huise Hannah lekker levendig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 10 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 nog maar muziekje http://www.youtube.com/watch?v...NLqBJ0k&feature=relmfu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Originally posted by: Dieselah Lavendel succes dan, pff had ik een mooi ochtend muziekje gezocht, ook voor jouquote> tanx hoor Dieselke, dat is heel heel lief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 Drakie, Soms is dat idd goed. Niet om het weg te lachen, nee, soms ging het over in huilen.... Maar het luchtte wel op. Hannah, Goed dat je dat even hebt nagekeken. Lang leve Radar en ineternet. Als ze toch plannen in die richting heeft, kan ze beter zelf ergens op af gaan. Hoi Jane! Zo ik ga wat doen. Het is prachtig weer. Geniet ervan mensen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 10 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 10 oktober 2012 MOrgen allemaal, De opening van de dagdraad is echt op toepassing op mij! Gisteren uitslag van slaaponderzoek bij longarts: - ik hoor bij de 40% (die snurkt dus) - heb gemiddeld 10 ademstops per uur. Het eerste was al lang bekend bij mijn man dan hoor, ik hoor het niet;) Dat laatste niet. Gelukkig heb ik daar verder geen last van. Nu weer terug naar de kno arts voor het volgende onderzoek. Het houdt me van de straat zeggen we dan maar. Trouwens geen alcohol drinken heeft bij mij niet geleid tot minder snurken, jammer! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden