Spring naar bijdragen

Vrijdag 12 oktober 2012


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 286
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Kijk hoe mooi de natuur is.

De blaadjes vallen laat dit jaar.

Een prachtig kleurenpalet.

Wees blij met de kleine dingetjes.

En je hebt Woef ook nog.

Tel je zegeningen.

Het leven is een losgeslagen gekkenhuis.

Beetje aandacht voor de gewone dingen.

Probeer eerst eens een lange tijd te stoppen en kijk dan wat er rest.

Groet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Argh! Ik heb het moeilijk! :(

Ik ben de hele middag al met mezelf in gesprek. Wel of niet naar de supermarkt om bier te halen. Ja, omdat ik het verdiend heb. Nee, omdat ik én geen maat kan houden, én geen zin heb in een kater morgen, én bijna tien dagen nuchter ben, én geen zin heb in wederom afkickverschijnselen en maandag toch een 2e gesprek heb, die ik voor niets wil verknallen. Maar alle 'Nee's' kan ik ook weer weerleggen....

Hoe kom ik toch de avond tot negen uur door?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat en waarom heb je drank verdiend Madeleine, je geeft jezelf juist straf als je gaat drinken. Schuldgevoelens, een kater, rillerig, je deprie voelen, nee doe het maar niet. Sta je morgen veel beter op meid.

Hier is het zwaar bout met de p.c. ik kan pas 1 nov. terecht bij de pc. man. Nou kan ik ook al niet meer bij mijn hotmail.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmz, interessante vraag. Waarom zou ik het hebben verdiend? En om dronken te worden, hoef ik het niet te doen. Aan het eind van de avond ben ik zo licht in mijn hoofd, dat het lijkt alsof ik teveel gedronken heb. :P

Ik heb me net maar een glas Ranja ingeschonken. En even met jullie kwekken helpt natuurlijk ook altijd. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kamé :sun:

Heel goed Madeleine je kan het. Weet je het zou zoooooo zonde zijn als je het nu verknald want lich. ontwenningsverschijnselen die zijn al voorbij en wat dacht je van het geloof in jezelf, je hebt dan geen houvast meer en wordt onzeker. Dat kun je nu niet gebruiken. Nee blijf maar lekker aan de ranja. Lekker en gezonder dan die rot drank.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bolletje, dat is natuurlijk ook zo. Ook al denk ik dat ik het aan zou kunnen, wat natuurlijk niet het geval is, het zou wel een knauw opleveren voor mijn zelfvertrouwen en het vertrouwen om het vermogen te hebben om te stoppen.

Ik blijf wel zitten waar ik zit. Anders zou ik me ook moeten omkleden. En ik heb het al zo koud, haha. Wat een rotweer is het ook. :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond weer,

Net weer flink nat geregend, Het voorlezen was heel leuk, maar moest steeds onderbroken worden, want jochie was moe en baldadig.

@ Madeleine: als je niet meer drinkt zal de trek langzaam wegzakken. Zonde om nu weer te gaan drinken en alles weer opnieuw mee te maken. Eén is teveel en 10 is niet genoeg!

Blijf lekker binnen en verwen jezelf met andere dingen. Lekkere warme douche?

Ik ben nu heel moe, dus wil een beetje t.v. kijken. Later meld ik me weer.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedeavond,

Madeleine ik had vanmiddag ook zo'n zin in pils. Ik had een heel goede ochtend gehad. Van alles gedaan. Zelfs een eind gefietst. En om een uur of twee ging ik me afvragen wat ik nou met de rest van de dag moest. Als ik zou gaan drinken zou dat geen probleem zijn. De dag is dan zo om. Maar hoe??? Ik drink vandaag 14 dagen niet. Het is een kwestie van doorzetten het niet drinken. Het willen drinken gaat voorbij.

Ik ben nu met de onlinebehandeling bezig. het is nu of nooit. En ik heb zoiets van als ik nu weer ga drinken wanneer zal ik dan echt stoppen. Zo blijf ik toch aan de gang??? En ik weet dat ik niet wil drinken. Ik wil echt stoppen. Ga ik weer drinken dan zal ik binnen korte tijd weer op dat punt zijn te willen stoppen. Wat een gezeur allemaal :Disgust;

Ik ga gewoon niet drinken. Vandaag toch niet. Ik heb me ook niet voor niets bij het Dagpact gezet.

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herken het trouwens wel. Een heftige dag hebben (druk gehad, een moeilijk gesprek voeren etc) en dan denken dat je wel een borrel verdiend hebt. Je zoekt gewoon ontspanning na een te grote inspanning. Het heeft gewoon te veel energie gekost op zo'n moment blijkbaar. Meditatie kan hetzelfde effect hebben als alcohol (bij mij wel, af en toe kan ik zo wezenloos voor me uit kijken alsof ik stomdronken ben).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hanneke,

Toppertje!!:D:present:

Madeleine,

Goed dat je het hier neerschrijft.

Dat helpt echt!

Lekker binnen blijven meis!

Ik zit me ondertussen zorgen om mn vader te maken.

Het gaat niet goed met hem.

Ik woon niet naast de deur,

dus mijn zus is er naartoe....

Nog steeds niets gehoord.

Hij had net een hartslag van 43.

Dat is toch veel te laag?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Madelief,

Dat lijkt mij ook veel te laag.

Normaal is tussen de 60 en 70 slagen, bij mijn weten.

Wat zo'n lage hartslag kan betekenen weet ik ook niet precies.

Topsporters hebben wel eens een hele lage hartsag,maar verder..?

Hoop, dat je snel wat hoort

Die onzekerheid is maar niets he.!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...