BamBam Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Originally posted by: TatumIk doe ook mee aan de complete grijsdekking club BB says: Hahaha, ik ben van de gehele grijs club. Puur natuur.Ook mooi hoor! Gniffel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Will, ja lang geleden. Ik zie je nog zitten op de motor ......... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 BB, mijn baas is 10 jaar jonger en over het algemeen zijn mijn collega's ook 10 jaar jonger. Ik kan wel naar hun gaan fluiten .... (vrouw in de bouw - maar dan op kantoor) maar ik vind het ook niet verkeerd als zij mij ook leuk vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Een andere BB: deze Bitch is even Boodschappen aan het doen. Tot straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 17 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Nou complete grijsdekking is er hoor, maar..... Nu is het zwart ik ging voor middenbruin:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Kameleon, ik kom al aanhollen met boodschappen en advies Bij mij is middenbruin ook direct zeer donker. Je moet het ongeveer 2 a 3 keer wassen wil de echte kleur verschijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Ben ik bakpapier vergeten Terug naar de winkel ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Goedemiddag, weer thuis. Vannochtend gesprek met psych gehad. Viel niet mee. Eerst maar koffie en even bijlezen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Door dat haren verven, zit ik weer te twijfelen of ik het niet donkerder wil. Had het zwart, dat is middenbruin geworden en nu bijna blond. Maar heb het gevoel dat ik als donkerder type toch beter tot mijn recht kom. Twijfel alom. En wispelturig. Maar dat ben ik altijd al geweest. Wandeling maar gelaten voor wat het is. Het is pokkeweer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Hier schijnt af en toe de zon Madeleine en het is niet koud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Het is ook zeker niet koud. Maar het regende wel af en aan. En laat ik nu net geen paraplu hebben. Of althans, geen idee waar dat ding ligt. Was het wel een nuttige sessie, Suikertje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Madeleine, ze zeggen: "altijd 1 tint lichter dan je eigen haarkleur" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Ja was wel nuttig gesprek. Ik heb vaak het gevoel dat ik wel weet wat ik moet doen maar na zo'n gesprek heb ik weer meer motivatie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Dank je bor. Je krijgt van mij een grote bos terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
huttula Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 hoi Mooi stukje geschreven...ik heb dat ook met niet meer drinken dat veel nu naar boven komt. En ik had ook zo behoefte om een eigen plek te hebben nu heb ik een zolderkamer helemaal omgetoverd als mijn plekje met allerlei spulletjes en dingen waar ik kan genieten op mijn manier..Mijn chillruimte,heerlijk vertoeven daar...ff niks moet daar..aleen ik mag daar:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Welkom huttula. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Dan moet ik dus blond blijven, Tatum. Ben een peper/zoutje met een rossige huid. Maar vond zwart haar altijd zo praktisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Fijn dat het geholpen heeft, Suikertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sas36 Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 @ kameleon, ga je je naam nu eer aan doen? heel veel wasbeurten dus vandaag als ik de adviezen goed begrijp. @madeleine, jammer van het weer maar er niet uitgaan bied ook weer andere voordelen @suikertje, fijn dat het gesprek een positief effect heeft gehad, soms helpt het idd hard op dingen te zeggen tegen mensen ook al had je het al wel in je hoofd. Of althans, mij helpt dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Madeleine, het is een advies. Ik vind het zelf overigens erg hard staan als iemand zwart haar neemt terwijl dit niet hun eigen kleur is. Ik heb zo'n buurvrouw beneden. Je ziet het direct. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Ik geloof dat Sas het goed begrepen heeft en dat kamelion de hele dag de douche bezet houd. Dames: douchen is pas morgenochtend weer geoorloofd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Tatum, ik had door dat het een advies is, hoor. Het zwarte vonden ze altijd vrij hard in het gezicht. Sommigen dachten dat ik Gothic was. Vond het gewoon mooi om mensen te shockeren. Zwart haar, ziekelijk gezicht en het zelf maar mooi vinden. :$ Nu het blond is zegt iedereen dat het me zoveel beter staat. Dat het me minder hard in mijn gezicht maakt. En ik lijk ook opeens toegankelijker voor anderen. Al zie ik mensen nog vaak twijfelen of ze me wel willen aanspreken, want ik schijn nogal vaak heel erg chagrijnig te kijken. Tja, dat lossen we niet op met een haarkleur. Dat is gewoon mijn uitkijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Originally posted by: wijfieWat vind je zo praktisch aan zwart haar dan Madeleine?quote> Het verven. Het kon nooit mislukken. Ben twee maanden geleden aan de slag gegaan met asblond, was het volgens mij, moest eerst uitgroei doen en toen de rest. Dat had ik met zwart niet. Was dan ook stikzenuwachtig over het resultaat. En ik moet nu eigenlijk ook weer kleuren, maar durf het niet eens goed. Vind het priegelwerk, en ik ben niet zo van het geduld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Superblond, is dat tegen het witte aan? Ik denk dat ik het pas over een maand weer ga verven. Dan is mijn haar ook weer wat langer en mijn uitgroei valt nu gelukkig niet op. Zat op nr. 7, kapperstaal, zegt mij verder niets, en volgens mij kan ik dan wel iets lichter gaan. Tenzij ik het op de heupen krijg en de kleur bruin in mijn haar druppel. Hij staat nog steeds in het nachtkastje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 17 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2012 Madeleine, het gaat bij mij ook nooit mis. Vooral als ik de juiste kleuring kies. Ik verf het en vooral de delen voor het oor en de aanzet. Delen die je ziet. Daarna gooi ik de verf eigenlijk door mijn haar; hoop het goed te verdelen. Dan draai ik het in een staartje en is het klaar. Ja, de eerste dag zien ze het. Ze blijven het zien tot ik het 2x gewassen heb. en dat doe ik niet op de eerste dag. Maar: van blond naar zwart dat zie je altijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden