igor Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 goede morgen frummels. ik zal even verse koffie en T zetten. diesel heft de laatste tijd zo z'n best gedaan, dan zal ik het vandaag eens doen. zal meteen even croissantjes in de oven doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 ik zal nog even sinasappeltjes persen voor de ziekenboeg, en molletjes uitdelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 na weken weer in de put rondgedoold hebbend, heb ik het trappetje gevonden. en in plaats van aan een bel te trekken heb ik de fles genomen. schiet niet op zo. vandaag hou ik het droog. wie doet er mee met het dagpact? igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Goedemorgen Igor en Kirky, Lekker Koffie dat gaat er wel in. Nog steeds droog hier zowel ik als buiten. Kirky ingebouwde wekkers laten zich niet makkelijk verwijderen!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Dat is fijn te horen Igor, hier ook niet altijd uit de put maar met drinken kom ik alleen maar verder in de put Ik doe met je mee: DAGPACT: Igor Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Kirky gestopt op 15 augustus en ik op 15 september. Dan lopp je mooi een maand op mij vooruit! Houden zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Ook goedemorgen Hannah:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Getverderrie, alle toetsen op het toetsenbord blijven hangen. Al wel 10 keer schoongemaakt maar gaat maar niet over. Komt van nog van mijn laatste drinkgelag (ging er nog wel eens wat bier over het toetsenbord heen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Nou dat is dan een fijn geplande route:angry: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Trouwens ik kan ook niets meer beloven hoor kirky. Ben ook al wel 100 keer gestopt en weer begonnen maar ik ga er voor het dit keer vol te houden. Maar eerst maar weer per dag bekijken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 20 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 je kunt ook een centimeter meenemen kirky Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 wat een rust hier.. Goedemorgen allen. Zie dat die pot koffie van Igor leeg is, zou trouwens na anderhalf uur ook niet echt lekker meer zijn denk ik. Dus heb eerst maar even nieuwe gezet. Hier weer regen en donker. Maar goed, zo was het gisterochtend hier ook en 's middags werd het opeens heerlijk weer, jammer dat ik moest werken Ben benieuwd wat vandaag en morgen gaan brengen. Had eigenlijk nog wel even lekker buiten willen zitten ook. Zo, en dan nu een bak koffie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Originally posted by: Hannah1Had hoe gaat ie?quote> Wel goe hoor Hann.Wel wat moe, beetje teveel gedaan de laatste tijd.Vandaag nog werken, dan weekkie vrij, zin an.We gaan nog 'n paar dagen weg, als 't zulk weer blijft komt 't helemaal goed.En joe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Hier dan wel een erg donkere en natte lentedag tot nu toe Appel :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Morgu Hannah. Gaat niet halleluja bij je he? Das rot meid, maar dan inderdaad maar gewoon doorgaan en proberen toch de kleine leuke dingetjes te zien.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Haha, zo ist, gewoon door. Mogguh trouwens, lijsters, en meteen tot lezens maar weer. De weerwegge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Helemaal mee eens Appel, heerlijk die herfstluchten. Wij gaan vaak in de herfst een weekje naar de bossen, zo zalig. Als het straks droog wordt ga ik toch wat in de tuin doen, lekker die luchten opsnuiven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Ajuu dan maar Haddock. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 dag weerwegge:rose: en goeiemorgen maar weer. Gisteren zonder jas en nog warm! t leek wel lente, heerlijk he. Lekker aan het water gelunched en ontbeten bij de hema voor €1,= gaan we vaker doen, zo leuk! Vandaag is dochter weer op honk dus voor de komende 2 weken mag ik weer gezellig doen, cateren en zorgen dat ze de toetsen beter haalt als de afgelopen 2 weken. Zware opgave dus voor haar en verduren voor mij. Maar vooral ook weer gezellig en nachtbraken samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Goedemorgen allemaal, Is er nog koffie? Ben rijkelijk laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Nou Apple bedankt voor de tip. Ziet er wel uit als een aardige klus maar zo ist ook maar niks of niets. Hier ontzettend veel mooie paddestoelen. Er zijn jaren geweest dat ik dacht dat ik er nooit meer een zou zien. Albertina, wat raar zo'n berichtje maar dan moet je ook maar niet bovenaan gaan staan:angry: Jane, nachtbraken is niet goed voor de walletjes onder je ogen:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Kameleon, ik heb net een verse pot gezet, tast toe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Morgu Tina, Jane, Kameleon en Aicha. Helaas pindakaas, tijd ging harder dan ik dacht... ik moet er vandoor. Maak er ee mooie dag van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 20 oktober 2012 Jan1000, jij kiloverdelger Later alligator Aaitje aan pups vonnie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden