Spring naar bijdragen

zondag 21 oktober 2012

Diesel

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 130
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

"windes" Apple?

Fijne meeting, Madelief.

Ik ga ook bommetje doen,

een mooie warme herfstdag voor jullie!

Het is een kadootje voor me dat ik heb kunnen

inloggen, mijn dag is weer goed.

Maar samen met mijn moeder is ie elke dag goed.

Ik lach me suf met haar, ze is zo mogelijk nog naiever

dan ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen allemaal,

Wip heel even binnen. ZO weer naar de beurs. Gisteren redelijk verkocht. Hetis een leuke beurs, gezellig met vriendin. Ik hoop vandaag op nog betere dag.

Lytse en Apple: gefeliciteerd:musicnote::heart::rose:

Gisteren goede ervaring, we aten na afloop in het hotel. Liep het restaurant in, dacht en nu een wijntje, lekker na zo'n vermoeiende dag. Zonder moeite niet gedaan, de anderen wel. Maar zonder wijn ben ik net zo gezellig, gevat (of soms niet) dan zonder. Ik dacht vier maanden geleden dat ik daar wijn voor nodig had., de ultieme smoes weet ik nu. Om nog maar niet te spreken dat ik vandaag het nog zwaarder gehad zou hebben dan het al is.

Gwen, veel plezier, jullie nog niet getroffen door het virus? Is het fijn samen met moeders?

Iedereen fijne dag, ik ga rennen,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse en Apple geweldig zeg :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present: :present:

Zonnetjes wat fijn dat je toch wat verkocht hebt. Dan sta je toch niet voor niets. Ik dacht altijd, als ik de onkosten van de kraam eruit heb en nog een klein beetje over houd dan is het goed.

En heel goed dat je gisteren niet gedronken hebt. Ik kan me zo goed voorstellen dat je dan zin hebt.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps ben al wakker :huh: Goedemorgen kanjers :present:

Ik dacht altijd dat uitslapen hoorde bij laat gaan slapen, niet dus, uitslapen tot de middag = roes uitknorren.

Hoe exotisch om hier verse postings te lezen rechtstreeks uit Indië! Vraag me wel af hoe jij ontsnapt bent aan de Belly, Gwen? Het lijkt me heel leuk ginder, zalig!

Vind ik inderdaad heel opvallend hoe drinkers, steeds zoeken naar hun dosis, ook op reis. Ik zat onlangs op een heel fijn sterk buitenweekend. Je kon ze er na een dag zo uitpikken, ze liepen te knorren, treurig te kijken.

Rond aperitieftijd - geen idee wanneer dat was, daar deed ik nooit aan mee, of maw het was altijd aperitieftijd....hihi (gemeen heksenlachje, vanuit de Dieselse bossen)

Rond etenstijd, avondtijd, slaaptijd, en na een dag de hele tijd.....

Ik zat dat te observeren met een alles begrijpend glimachje en een mok koffie.

En nu effe knutselen:

:rose::):present::rose::):present::rose::):present::rose::):present::rose::):present::rose::):present::rose::):present::rose::):present::rose::):present::rose::):present::rose::):present::rose::):present::rose::):present::rose::):present::rose::):present::rose::):present::rose::):present::rose::):present::rose::):present::rose::):present::rose::):present:

voor LYTSE !!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen

allereerst even Lytse feliciteren

verder nog niets bijgelezen dus dat komt zo

Lytse eerst voor jou even een hele grote bos

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou was k weer, vin ut toch wel gek klinken zeg Lytse 5 maanden pff maar hoelang niet "gewoon" AdB als gedoseerd afgesproken drinkster op een paar dagen en de rest van de week ook GEEN alc.

Naast dat je het ook als pijnstiller gebruikte, misschien wel " beter" als menig pijnstiller .

Nee toen ik hier binnen kwam gekropen, ja leek wel Ijsland die tijd voor mij waar ik was, was wel alc. maar kon niet meer kopen vanwege de prijs ofzo, tenminste daar leek het op. Normaal had ik met m'n babbel wel wat kunnen regelen, maar mocht niet deze maal. Moest stoppen en opzoek naar pijnstillers waar ik tegen kon.

Nou die vergelijkingen van mij ook altijd, laat maar

Wat ik wou zeggen Lytse je was me voorbeeld, ik wou dat ook leren hoe jij met alc. omging. Na de tijd vorderde, kreeg ik door dat eigenlijk "gewoon"stoppen makkelijker is dan mindersen, Lytse ik kan eigenlijk alleen maar zeggen, 5 maanden dat klopt niet jij bent al veel langer AdB, Chapeau, (had graag Gotische letters voor dat woord gebruikt)

geen slinger maar Respect Mooi Mens

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...