igor Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 ik zal zo eens op het fietsje springen en richting yvonne gaan. neem ik ze mee naar de sportschool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 als je het over de duivel hebt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Hahaha... strak plan Igor. Ik ga met je mee. Maar eerst even een bakje koffie nog... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Goedemorgen overigens gij wakkeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Alles goed met Puck. Gisteren heeft ze op haar duveltje gekregen. Ze was sjagerijnig naar Kwiebus, en die deed helemaal niets. Hoe is het met K&B? Moggel Vonnie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Goedemorgen lieve mensen! Snel een bakkie, en dan naar de AA. Lytse, 5 maanden!!! Wat gaat dat snel he? En je gaat goeoed!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Lytse, gefeliciteerd met je vijf maanden! Ik herinner me hoe definitief je je keuze maakte van evenwichtig minderaar naar nog stabielere stopper! Geweldig voor je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Gwen, En dan nu een bommetje!! Appeltje, Heel goed van jou!!! Ja, een heel fijn gevoel geeft dat he? We komen er dan sterker uit. Hier aan de kust is het winderig en grijs.... Ik hoop toch ook op een beetje zon. Nu even make-up erop gooien... Tot later!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 ik was nog niet klaar met m'n bericht :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 "windes" Apple? Fijne meeting, Madelief. Ik ga ook bommetje doen, een mooie warme herfstdag voor jullie! Het is een kadootje voor me dat ik heb kunnen inloggen, mijn dag is weer goed. Maar samen met mijn moeder is ie elke dag goed. Ik lach me suf met haar, ze is zo mogelijk nog naiever dan ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 bollie met k&B gaat het heerlijk. ik ben nog dagelijks zo blij met ze ( ondanks de streekjes die ze uithalen) die houden me ook op de been. anders was ik allang 'verdronken'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Lytse, super 5 MAANDEN!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 even de banden opblazen en dan hop naar yvonne. bewaar je nog een koppie koffie voor me? heb ik wel nodig als ik over ben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 lytse :present::present: super Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Morgen allemaal, Wip heel even binnen. ZO weer naar de beurs. Gisteren redelijk verkocht. Hetis een leuke beurs, gezellig met vriendin. Ik hoop vandaag op nog betere dag. Lytse en Apple: gefeliciteerd:musicnote: Gisteren goede ervaring, we aten na afloop in het hotel. Liep het restaurant in, dacht en nu een wijntje, lekker na zo'n vermoeiende dag. Zonder moeite niet gedaan, de anderen wel. Maar zonder wijn ben ik net zo gezellig, gevat (of soms niet) dan zonder. Ik dacht vier maanden geleden dat ik daar wijn voor nodig had., de ultieme smoes weet ik nu. Om nog maar niet te spreken dat ik vandaag het nog zwaarder gehad zou hebben dan het al is. Gwen, veel plezier, jullie nog niet getroffen door het virus? Is het fijn samen met moeders? Iedereen fijne dag, ik ga rennen, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Lytse en Apple geweldig zeg :present: :present: :present: :present: Zonnetjes wat fijn dat je toch wat verkocht hebt. Dan sta je toch niet voor niets. Ik dacht altijd, als ik de onkosten van de kraam eruit heb en nog een klein beetje over houd dan is het goed. En heel goed dat je gisteren niet gedronken hebt. Ik kan me zo goed voorstellen dat je dan zin hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Originally posted by: igoreven de banden opblazen en dan hop naar yvonne. bewaar je nog een koppie koffie voor me? heb ik wel nodig als ik over ben.quote> Voor jou altijd, ik zet gewoon verse, extra lekker. En nu hup hup hup in de benen Von..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Oeps ben al wakker Goedemorgen kanjers Ik dacht altijd dat uitslapen hoorde bij laat gaan slapen, niet dus, uitslapen tot de middag = roes uitknorren. Hoe exotisch om hier verse postings te lezen rechtstreeks uit Indië! Vraag me wel af hoe jij ontsnapt bent aan de Belly, Gwen? Het lijkt me heel leuk ginder, zalig! Vind ik inderdaad heel opvallend hoe drinkers, steeds zoeken naar hun dosis, ook op reis. Ik zat onlangs op een heel fijn sterk buitenweekend. Je kon ze er na een dag zo uitpikken, ze liepen te knorren, treurig te kijken. Rond aperitieftijd - geen idee wanneer dat was, daar deed ik nooit aan mee, of maw het was altijd aperitieftijd....hihi (gemeen heksenlachje, vanuit de Dieselse bossen) Rond etenstijd, avondtijd, slaaptijd, en na een dag de hele tijd..... Ik zat dat te observeren met een alles begrijpend glimachje en een mok koffie. En nu effe knutselen: voor LYTSE !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Goede morgen allemaal, DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Goeie morgen Ap. Mensen ik ben zo werken. Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Lytse van harte gefeliciteerd :light::lips::light::lips::light::lips::light::lips::light::lips::light::lips::light::lips::light::lips::light::lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Goedemorgen en doei, ik mag weer werken. Maar eerst even Lytse fe;iciteren klasse meis!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Goedemorgen allereerst even Lytse feliciteren verder nog niets bijgelezen dus dat komt zo Lytse eerst voor jou even een hele grote bos :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 21 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Hoi doei Gabs en werkse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2012 Nou was k weer, vin ut toch wel gek klinken zeg Lytse 5 maanden pff maar hoelang niet "gewoon" AdB als gedoseerd afgesproken drinkster op een paar dagen en de rest van de week ook GEEN alc. Naast dat je het ook als pijnstiller gebruikte, misschien wel " beter" als menig pijnstiller . Nee toen ik hier binnen kwam gekropen, ja leek wel Ijsland die tijd voor mij waar ik was, was wel alc. maar kon niet meer kopen vanwege de prijs ofzo, tenminste daar leek het op. Normaal had ik met m'n babbel wel wat kunnen regelen, maar mocht niet deze maal. Moest stoppen en opzoek naar pijnstillers waar ik tegen kon. Nou die vergelijkingen van mij ook altijd, laat maar Wat ik wou zeggen Lytse je was me voorbeeld, ik wou dat ook leren hoe jij met alc. omging. Na de tijd vorderde, kreeg ik door dat eigenlijk "gewoon"stoppen makkelijker is dan mindersen, Lytse ik kan eigenlijk alleen maar zeggen, 5 maanden dat klopt niet jij bent al veel langer AdB, Chapeau, (had graag Gotische letters voor dat woord gebruikt) geen slinger maar Respect Mooi Mens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden