Har Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 @Kirky...Je wordt niet herkend hoor! Dat hebben we de vorige keer zo gedaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Originally posted by: MadeliefHar,We hebben het zonder tactive geregeld.Dat ging prima!Hier staat nog een draadje erover op de D&D.Er waren er best veel!En het is zeker voor herhaling vatbaar.De volgende word al aan gewerkt!quote> Oké...kan ook natuurlijk.@Kameo...Heb er veel profijt van Mindfulness. Doe dagelijks mijn oefeningen.Werd toen nog betaald door uitkerende instantie... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Har Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Ga ook eens wat doen. Vanmiddag beeldhouwen...nu eerst mijn ochtendrituelen...OOOHHMMM Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Beeldhouwen wat gaaf...wil ik ook ooit nog eens gaan doen mijn vader deed het maakte mooie dingen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Goeiemorgen met zijn allen en heel hartelijk dank voor de b-day wensen. Dit is toch altijd zo mooi om te lezen Dank, dank, dank Juist terug van enkele dagen Texel en weer was het fantastisch mooi. Wij hebben er goed van genoten en zelfs het weer viel erg goed mee. Ik was er voor het eerst met de auto, dus het was weer eens wat anders hé ;-)) Vlug die koffie meepikken hier en ik heb een hele grote taart op het aanrecht gezet hé, tast maar toe !!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Moggeuh Gefreubelde, lekker bakkie. Wat een lol en joleit hier vanmorgen fijn :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Hee Will Gefeliciteerd joh, klauw en maak er wat van, laat je er gewoon maar inrollen hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Goeie morgen allemaal. Rekel van harte kerel en nog heel veel fijne jaren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Ja Sha het is ook een geweldig gevoel he, ken nie anders zeggen Heb echt ook hetzelfde gevoel hoor, we zouden het toch snel ook eens live moeten afspreken dan. Met chaperone voor Sha erbij evt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Jemig Will, wat enorm veel kaarsjes op je taart ben je echt al zo oud geworden!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Thanx Bollie en Diesel, misschien spring ik er wel uit in "tigerstring" hé :D:D Borrie, beterschap hé, jammer dat je ziek bent op deze dag, maar ik zend je wat kracht, energie en gezondheid door sé, wooooeeessshhhhhh . Heb j'em ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Haha ja Draakje, met chaperone voor Sha Aan een riempje is niets? Ik heb hier een park aan het eind van mijn straat, spelen en liefde kan ik geven hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Bluf Will!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 moggeuh Tante en Har je brengt veel plezier hier mee is mooi man. Nou toch leuk dat foto's hier toch geplaatst geplaatst kunnen worden. Zouden we niet eens kunnen vragen dan of we ook fototjes ofzo als avatar in kunnen vullen in plaats van deze rare dingen, alhoewel op foto van die meeting het wel leuk gedaan was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Hhahaa Sha, ik wist al dat ik dat ergens ging te lezen krijgen. Neen gelukkig genoeg niet, maar een "jongk veulen" voel ik me nu ook weer niet precies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Goedemorgen allemaal, Weekje vakantie hier dus even tijd om jullie gedag te komen zeggen;) En natuurlijk......om Will t e feliciteren! Bij deze van harte Will! Dikke kverjaardagskus:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Will je bent zo oud als je jezelf voelt hè Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Yalalalalalala:heart: leuk dat je er even bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Thanks Sha,uit het oog maar niet uit het hart hoor;) Zie je stopdatum ineens!! Gefeliciteerd nog bezig! Mooie prestatie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 goeiemorgen deeze stralende morgen (straks dan toch) maak er de mooiste dag van oktober van! Lenie, succes meis, hoop dat alles binnenkort tot rust komt in dat lijfie van je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Amai Yaja, hoe lief seg...speciaal voor mij ??? Sha, soms 18, soms 85 é. Vandaag valt het nog wat mee, ik maak er wel een rustig dagje van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Speciaal voor jou Will;). Bofkont;)) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Juist Ya misschien wel uit het oog niet uit het ik ga rustig door met AdB blijven de ene keer gaat het wat makkelijker dan de andere keer maar ik kom er wel en des te langer ik droog sta des te minder dat de alcohol in mijn leven een rol speelt bij tijd en wijlen... en die doorstaan we dan maar gewoon zoals het komt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Jane, jij er ook een mooi dagje van maken hè Lenie, inderdaad succes vandaag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 23 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 23 oktober 2012 Ik ben er van tussen even wat anders doen laterssssssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden