Tatum Geplaatst 24 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Lenie, als je hulp nodig hebt, dan hoor ik dat toch van je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 ja hoor Tatum, dan zal ik een gil geven..X maar het is niet nodig hoor...ik kan alles nog en mag alles nog eten..hihi het was een soort eindcontrole van alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 dank je wel RL... ik loop aan het einde van vele ziekenhuis bezoeken ivm m'n alvleesklier en darmen. maar het gaat nu redelijk tot goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Ach ik weer veel gemist, moet er ook weer vandoor, hoop rust weer terug op forum. Lenie sterkte, begrijp contrast vloeistof bleuhhh he ;-) Nou sterkte lieffie. Lavandel heel veel sterkte meiz lees strakkies hoop ik wel ff wat terug houdoe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Zo, ik heb mezelf eens toegesproken vandaag. De blaadjes vallen van de bomen en dat is voor mij zo'n beetje de slechtste tijd van het jaar. En nee, het zit niet tussen mijn oren, ik voel me (buiten de griep) een soort van waardeloos. En om heel eerlijk te zijn heb ik geen reden, toch is "het" er. Niet kunnen beslissen wat ik nu eens ga doen of wat ik wel en niet wil. Ontiegelijk teleurgesteld dat er momenteel geen uren qua werk voor mij zijn en zo nog wat meer zaken waar ik niet echt over uit wil wijden. IK heb besloten dat ik géén medelijden met mezelf mag hebben maar dat het nu is zoals het is en daar moet ik het mee doen. Wat inhoudt dat ik mezelf echt aan mijn "things to do" lijstje moet houden. Dit om een flinke depressie het hoofd te bieden en alle zeilen bij zetten om er niet in te verzanden. Ik heb meer met dit bijltje gehakt helaas, dus genoeg kunnen oefenen om het hoofd boven water te houden. Ook weet ik dat het weer beter wordt alleen duurt het me alweer te lang. Soms slaat de paniek toe en daar kan ik niet altijd het hoofd aan bieden. Dan is het uitzitten en laten gebeuren, verzetten heeft dan weinig zin vluchten al helemaal niet. Voor mij is het momenteel zuchten en niet vluchten, dat wilde ik even delen. Meestal houd ik het voor mezelf en deel het niet zo snel, ook om de dooddoeners van "meid je schouders eronder" enz enz, te vermijden. Want één ding weet ik zeker, ik geef niet snel op nu ook niet, het is soms alleen zo alleen. Zucht..... Bedankt voor het lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 thanx Draak fijne middag nog.. zo en nu de boodschappen! wat zullen we nu weer eten..pfff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Albertina 'je schouders eronder'. Tob niet, het loopt toch anders, zei de lamme tegen de blinde. Groet met een Het is soms moeilijk alles. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Albertina, je schrijft zelf al dat je weet dat het weer beter wordt. Maar dit gebeurt nu en ook al vind je het niet zo leuk allemaal, dan is dat maar zo. En anders ga je een uurtje echt zwaar sacherijning op de bank voor je uit zitten kijken. Armen over elkaar. Wie weet wat het oplevert? Ik denk een lach, een goed boek en een lekker bakkie koffie. Maar wat Hannah zegt is waar, niet wegdrukken alles maar toestaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Tina, Een hele dikke knuffel van me. Je bent een vrouw met een gouden hart. Ik hoop dat dit snel voorbij gaat voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Zullen de vallende blaadjes zijn. Word er met het korten der dagen ook niet vrolijker op. Een lange loodzware winter in het vooruitzicht. Kan ik slecht mee overweg. Pfffff En meerdere met mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Goedemiddag een ieder. En A3 die behoefte heb ik ook steeds minder om me hier te laten horen. De eigenlijke bedoeling ebt een beetje weg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Dagpact: AR Lytse Travel Wijfie miranda Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 oohh, ikke wel hoor...als het stormt enzo dat vind ik heerlijk mits ik er niet doorheen hoef. maar die regen daar kan ik behoorlijk down van worden. en dan die winter!!!...die kou!!!...man o man wat zie ik daar tegen op. ps..het zijn kipkluifjes met gebakken aardappeltjes en sla geworden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Wat ben je er weer vroeg bij Lenie leef jij ook van maaltijd naar maaltijd? Ik heb kipfilet en moet daar nog iets omheen bedenken want zoon en dochter eten mee. Pasta doen we elke week al, misschien dan Roti maar eens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 ja nogal.. haha ik eet op het moment alles wat los en vast zit..pfff Roti altijd goed he?..had ik van de week ook gemaakt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Maar Zatedag avond wordt het een warme Spaanse avond. Mucho calor!! Het nationaal ballet met een Spaanse avond. Mooie filmpjes. Voor de echte liefhebbers. Zo die nog bestaan. Groet en een fijne voortzetting. Houd het leuk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 same to you Soothe.. ennuh, eten is altijd leuk he??... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 is altijd een droom van mij geweest...een eigen Toko Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 ohhhhhh de Bolero, wow die heb ik in parijs gezien,prachtig! en nooit geweten dat Paquita een klassiek ballet is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Is dat niet te verwezenlijken dan Lenie? Lijkt me echt iets voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Lenie, ik las pas over een projekt van een vrouw die kookt voor mensen in de buurt die fulltime werken en dan na afloop langs de kookster fietsen en een 1-pers.maal meenemen. Het was een simpel systeem en de bedragen waren niet hoog, veel gezonder dan K&K maaltijden, beter voor het milieu en de portemonnaie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Bolero van Ravel... is gedraaid op mijn vaders crematie...heel erg mooi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 dat lijkt me leuk Jane, maar we hebben al zoiets hier in het wijkcentrum. nee joh zoiets is voor mij niet te realiseren. al zou het hier in de wijk wel aanslaan...weet het zeker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Zo, weer thuis, was heerlijk. Gewandeld en gelezen, we hebben de radio niet eens aangehad. En natuurlijk is eenieder hier welkom. Maar wel met open vizier, vind ik dan. En da's 't enige wat ik erover zeggen wil. De rustzoeker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Dagpact: AR Lytse Travel Wijfie Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden