Runningliesje Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Dank je wel lieve Lavendel! Ik heb heerlijk gerend, wel vreselijk traag (de rollators scheurden me voorbij, hahaha), maar zo genieten. Ik heb zo met je te doen lieverd, PBen mag altijd he, ik ben er voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Fleur, niet kosher betekent eigenlijk voedsel dat niet geschikt is om door joden gegeten te worden. Je kan ook zeggen, het is niet kasjroet, het woord is verbasterd door het woord te gebruiken in de betekenis van teveel of niet goed, Dus, je hebt gewoon meer Pralinés gegeten dan goed voor je is @schrijffout, betekent met een t en niet met een d. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Dank je travel Ondanks men misschien denkt lig ik niet graag in onvrede met mensen. Aha Tien, maar waarom gebruiken we het woord kosjer en niet halal. Beiden hebben dezelfde betekenis. Misschien hadden we eerder een joodse gemeenschap en dan pas een islamitische in ons land? Geschiedenis was nooit mijn sterkste punt :$ Als je erover nadenkt zijn uitdrukkingen soms zo bizar. Woorden ansich ook. Kijk ansich.. Duits Aha! Trottenet Frans België, wat een mix van. Aufwiedersnitsel Ik duik in de chocolade Bite me stomme weegschaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Ons land klinkt ook niet echt halal. Ach ja *gone* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Kippebilletje, toch iemand met goede smaak om je die chocolaatjes te geven hé Dhen, blij je te lezen. Lijkt het nu zo lang geleden of is het gewoon zo ?? Goedemorgen trouwens iedereen hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Will, Nog gefeliciteerd. Hoop dat je de dag waardig hebt doorgebracht. Iets te laat, dat wel. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Dankje Herr Soothe. kalm en sereen, zoals ik al hoopte en ging doen. Wijsheid komt met de ouderdom hé Vandaag de eerste dag van de rest van mijn leven........enne te laat is het nooit zenne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Gefeliciteerd Will! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Alweer 50 Will? Tjonge tjonge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Goedemorgen allen, De wandeling zit er weer op. Grijs en vochtig hier. Eerst even bijlezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 @ Tatum: ik had je al gemist. Druk dus. Wat fijn dat je hulp krijgt op je werk. Was jij niet een meisje? ) @ Kameo: bij jouw wens sluit ik me helemaal aan: een veilig forum voor iedereen a.u.b. @ Runningliesje: ga er weer voor hoor. Leverproblemen: oei! Je hebt nog een heel leven voor je, vooral zonder die rotdrank. Inderdaad, kom dan maar weer meer op het forum. Vooral als het forum is zoals Kameo dat aangeeft: veilig, en helpend voor een ieder. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Mercikes Runningliesje, was gisteren hoor, maar evengoed uit mijn hart. Fleurtje, kijk uit, patsssssss Dag lieve Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 @ Diesel: hoe gaat het met je griep? Wordt het nu langzamerhand weer beter? @ Lavendel: jullie krijgen heel veel tegelijk voor je kiezen. Veel sterkte ermee en blijf droog hoor! Het is nu extra moeilijk, maar ook extra waardevol! Hou ons op de hoogte. Ik denk aan je. @ Krekel: nieuwe dag nieuwe kansen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 @ Dinah: bouw mooie herinneringen op aan je broer en probeer losse eindjes op te ruimen. Hoe verdrietig het allemaal ook is, je hebt er nu de kans toe. Veel liefs en sterkte vandaag. Als ik jouw verhaal lees en dat van Lavendel, Zonnetjes situatie kennend en ook die van mezelf, dan denk ik: maak van elke dag een zo mooi mogelijke dag. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Drie op een rij. Dag Will, leuk om tegelijk met jou op het forum te zijn. Schiet de verbouwing op? Bij mijn buurvrouw moet het vandaag klaar zijn. De aanleiding tot jouw verbouwing is een stuk leuker dan de hare. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Hihi, sorry Will! Thanx Lytse, ik ga er zeker weer voor! Binnenkort weer bloedprikken, hopelijk is het wat verbeterd! Knuffie aan jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 De plicht roept, d.w.z. ik ga nu in bad na het wandelen en verder aan de dag. Schoonma zal weer blij met ons zijn. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Ja, gebeurd niet zo vaak hé Dat van je buurvrouw klinkt niet zo leuk precies, maar goed dat ze dan toch vandaag klaar zijn, niet ?? Ik ben nog beetje bezig, maar de veranda zou pas in december klaar zijn, en dan moet ik opnieuw beginnen, pffff !!! Is niks hoor runningliesje, de gedachte telt hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 1 goede middag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Hoi, ik schrijf welniet zoveel, maar lees bijna alles. Ook de draad van gisteren. Daar heb ik een mening over maar die ventileer ik niet omdat dat niets toevoegt. Ik ben het eens met de wens om er een veilig en steunend forum van te maken met z'n allen. Dat is onze gezamenlijke verantwoording. Als ik delen van teksten lees, kan ik daar soms geen brood van bakken, totaal onbegrijpelijk. Vaak denk ik dat mensen spreektaal gebruiken daar waar we hier toch echt moeten lezen wat er geschreven staat, schrijftaal in begrijpelijk nederlands. Zou dat niet een beetje helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 goed hoor Hannah, het was met 10 minuten gepiept. wat wel een domper was dat na dik een liter contrastvloeistof drinken ik evengoed een infuus heb gekregen met nog meer van die rommel. dan voel je je raar als je dat door je aderen voelt stromen! het is net alsof je in je broek ligt te plassen hahaha 6 november de uitslag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 nou zeg dat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Jeetje Lenie, heftig! Ik duim voor je! Ik weet niet precies wat er mis is, maar ik denk iig aan je! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 24 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Zometeen een lekker broodje gaan eten met mijn broer, gezellig! Alleen niet zo goed voor mijn dieet... Nah jah, af en toe mag toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 24 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 oktober 2012 Lytse, ik ben nog steeds een meisje En: de hulp kreeg ik niet van een collega. Die zijn allemaal ergens anders (vrouw in de bouw maar dan op kantoor) maar die kwam van de vrouw die de schades regelt van de verzekeringen. Ik heb daar zelf iets fout in gedaan. Dat heb ik toegegeven en is opgelost. Klinkt simpel, maar ik heb daar 3 maanden mee gezeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden