Spring naar bijdragen

Woensdag 24 oktober 2012


Tatum

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 333
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Fleur,

niet kosher betekent eigenlijk

voedsel dat niet geschikt is om door joden gegeten

te worden.

Je kan ook zeggen, het is niet kasjroet,

het woord is verbasterd door het woord

te gebruiken in de betekenis van teveel

of niet goed,

Dus, je hebt gewoon meer Pralinés gegeten

dan goed voor je is

:)

@schrijffout, betekent met een t en niet met een d.

:$

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je travel :sun:

Ondanks men misschien denkt lig ik niet graag in onvrede met mensen.

Aha Tien, maar waarom gebruiken we het woord kosjer en niet halal. Beiden hebben dezelfde betekenis.

Misschien hadden we eerder een joodse gemeenschap en dan pas een islamitische in ons land?

Geschiedenis was nooit mijn sterkste punt :$

Als je erover nadenkt zijn uitdrukkingen soms zo bizar.

Woorden ansich ook.

Kijk ansich..

Duits

Aha!

Trottenet

Frans

België, wat een mix van.

Aufwiedersnitsel

Ik duik in de chocolade

Bite me stomme weegschaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Tatum: ik had je al gemist. Druk dus. Wat fijn dat je hulp krijgt op je werk. Was jij niet een meisje? :o)

@ Kameo: bij jouw wens sluit ik me helemaal aan: een veilig forum voor iedereen a.u.b.

@ Runningliesje: ga er weer voor hoor. Leverproblemen: oei! Je hebt nog een heel leven voor je, vooral zonder die rotdrank. Inderdaad, kom dan maar weer meer op het forum. Vooral als het forum is zoals Kameo dat aangeeft: veilig, en helpend voor een ieder.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Diesel: hoe gaat het met je griep? Wordt het nu langzamerhand weer beter?

@ Lavendel: jullie krijgen heel veel tegelijk voor je kiezen. Veel sterkte ermee en blijf droog hoor! Het is nu extra moeilijk, maar ook extra waardevol! Hou ons op de hoogte. Ik denk aan je.

@ Krekel: nieuwe dag nieuwe kansen.:present:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ Dinah: bouw mooie herinneringen op aan je broer en probeer losse eindjes op te ruimen. Hoe verdrietig het allemaal ook is, je hebt er nu de kans toe.

Veel liefs en sterkte vandaag.

Als ik jouw verhaal lees en dat van Lavendel, Zonnetjes situatie kennend en ook die van mezelf, dan denk ik: maak van elke dag een zo mooi mogelijke dag. :present:

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, gebeurd niet zo vaak hé ;):heart:

Dat van je buurvrouw klinkt niet zo leuk precies, maar goed dat ze dan toch vandaag klaar zijn, niet ??

Ik ben nog beetje bezig, maar de veranda zou pas in december klaar zijn, en dan moet ik opnieuw beginnen, pffff !!!

Is niks hoor runningliesje, de gedachte telt hé :D:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik schrijf welniet zoveel, maar lees bijna alles. Ook de draad van gisteren.

Daar heb ik een mening over maar die ventileer ik niet omdat dat niets toevoegt.

Ik ben het eens met de wens om er een veilig en steunend forum van te maken met z'n allen. Dat is onze gezamenlijke verantwoording.

Als ik delen van teksten lees, kan ik daar soms geen brood van bakken, totaal onbegrijpelijk.

Vaak denk ik dat mensen spreektaal gebruiken daar waar we hier toch echt moeten lezen wat er geschreven staat, schrijftaal in begrijpelijk nederlands.

Zou dat niet een beetje helpen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goed hoor Hannah, het was met 10 minuten gepiept.

wat wel een domper was dat na dik een liter contrastvloeistof drinken ik evengoed een infuus

heb gekregen met nog meer van die rommel.

dan voel je je raar als je dat door je aderen voelt stromen!

het is net alsof je in je broek ligt te plassen hahaha

6 november de uitslag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lytse, ik ben nog steeds een meisje :o

En: de hulp kreeg ik niet van een collega. Die zijn allemaal ergens anders (vrouw in de bouw maar dan op kantoor) maar die kwam van de vrouw die de schades regelt van de verzekeringen. Ik heb daar zelf iets fout in gedaan. Dat heb ik toegegeven en is opgelost. Klinkt simpel, maar ik heb daar 3 maanden mee gezeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...