Jootje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 logisch Johan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Das jammer voor je Johan, dat je van je hobby geen beroep hebt kunnen maken, dat zou erg fijn geweest zijn. Misschien eens een keer wat foto's plaatsen op het hobbydraadje. Ik ben erg benieuwd van wat voor 'n soort kunst je houd en zelf schildert. Wat is gouache? Nog nooit van gehoord. Heb je ooit zelf olieverf gemaakt? Schijnt te kunnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Her Soothe, weet je dat mijn beste kwast een scheerkwast is? Daar maak ik de achtergronden altijd van omdat je met een scheerkwast goed de kleuren over kan laten vloeien. als je kijkt naar de achtergrond van mijn schilderijen die heb ik altijd met de zelfde scheerkwast gedaan. Ergens eens ooit op de rommelmarkt voor een euro gekocht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Bolletje, ik kan niet dichten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 In iedereen schuilt een echte kunstenaar, het is alleen de kunst om het aan de man te brengen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Kijk naar Karel Appel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Weet ik Bolletje, Gesso en grondkleur kan ook met een blokkwast. Ik bedoel het fijne werk. Kwasten waarbij de haren niet meteen uitstaan of aan het doek hangen. Beetje slijtvast, zoiets. Johan, een kwast slijt toch. Hoe kan dat 20 jaar? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 kirky Bob Ross meen ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Jootje heb je helemaal niet iets wat je leuk zou vinden om te doen, er is zoveel. Of op een cursus gaan of zo? Madeleine maar je kunt toch die verhalen schrijven, hoeft niet persé in dichtvorm? Probeer het eens. Ik heb gekeken naar het draadje maar kon het niet vinden. Maar we hebben wel een hobbydraadje waar je ook kunt schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Bob Ross. De goeie man is al lang dood maar zijn zoon schildert ook Kirk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Nee, Bolletje. En vind het ook niet leuk om iets in groepsverband te doen. Dan blijft er al weinig over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 thnx Johan mijn vader hield echt van zijn kwast die besleet m ook, tot aan het ijzeren verbindingstuk, na jarenlange trouwe dienst. Ik was zelf iemand die ze niet goed schoonmaakte en dan maar weer nieuwe kocht, goedkoop natuurlijk. Hij vond dat erger als vloeken, disrespect! Ik zag m in gedachten weer even staan toen hij mijn hele huis schilderde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Die Bob Ross is trouwens nog steeds op tv te zien. Volgens mij s'middags op Ned3. Heb hem wel eens gezien. Grappig figuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Rosa maar weet dat die vent heel mooi en goed kon schilderen hoor. Maar je had toender tijd een rage die heel erg in was. Het abstract expressionisme en dat vind ik persoonlijk niet zo mooi. Maar net zo als A. Heyboer ook, die kon prachtig schilderen maar op het laatst vond ik het niet mooi meer. Ik houd meer van Dali. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Bolletje, ik houd meer van de impressionisten. Een van de redenen waarom ik ook in Honfleur was. Ik wilde zien hoe het licht daar was. Het door de impressionisten geroemde licht. M'n foto's zijn mooi hoor.Maar het licht was in mjn ogen gewoon licht. Maar ja, ben dan ook geen Monet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Bolletje bedoel je deze site voor Madeleine? http://forum.alcoholdebaas.nl/...ey=y&keyword1=verhalen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 O wat lief Rosa dat je het opgezocht hebt. Kun je hem ook naar boven halen voor Madeleine? Niet dat ze dan verplicht is om te schrijven hoor maar misschien wil ze wat lezen? Hartstikke bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Haha, Derk Olgesnogwattes is op tv en wat zie ik als enige??? Goh, mijn vader heeft die tegeltjes erin gelegd. Kinderkopjes. Haha. En ik zal eens kijken in het hobbydraadje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Dank Captain. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Jootje is er nu helemaal niets wat je met je handen kunt doen? Kook je graag? Borduren of zo? of ben je liever met je hersens bezig. Ik vind het zo sneu voor je dat je niet mee kan genieten nu van onze berichtjes. Want dit is heerlijk. Zo kan het forum ook zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Nee van dat geschilder enzo snap ik niks. Ik kook trouwens wel graag. En puzzel ook wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Goed zo Kirk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Her Soothe ik vind dat wat te grof. Vaak vind ik het wat te rommelig, ik houd meer van het hele fijne werk. Ikzelf schilder vaak met het kleinste penseeltje. Dan moet je je nog meer concentreren. Van de andere kant, als ik een schilderij maak, weet ik waar de fouten zitten, niemand anders. Vroeger ging ik ze dan nog aanwijzen ook. Nu niet meer, ik ben daar een beetje gek zeg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 Strak plan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 25 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 25 oktober 2012 (berichtje verwijderd, te herkenbaar) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden