Madeleine Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 DAGPACT Albert Lytse Liesje Enwieikookvergetenben Rosa Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Madeleine hoe voel je je vandaag? Je hebt gisteren niet gedronken hé? Dat moet toch een heerlijk gevoel geven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 :present:Lavendel, sterkte vandaag, leun maar lekker. Travel, nog bedankt voor de feli's gisteren. Ik ben heel blij dat ik weer aan de slag kan. Van de andere kant vind ik het doodeng, allemaal weer nieuwe collega's leren kennen. Ik maak niet zo makkelijk contact. Er gaat meestal wel een tijdje overheen voordat mensen weten wat ze aan me hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Originally posted by: bolletjeMadeleine hoe voel je je vandaag? Je hebt gisteren niet gedronken hé? Dat moet toch een heerlijk gevoel geven.quote> Voel me op dit moment wel goed. Maar vannacht echt niet. Leek net alof ik opnieuw moest afkicken. Zweten als een gek, rare dromen, wakker schrikken. Heb nu wel een beetje een probleem. Zojuist kreeg ik de vraag van een goede vriendin, de vriendin van één van mijn betere vrienden, of ik mee ga naar de kroeg vannacht. Zij is geen geheelonthouder, maar drinkt in principe niet. Dus ik zeg dat ik dan wel met haar aan de cola ga. Krijg ik terug:"Maar we zouden Kanon gaan drinken". Ja, ehmz. Niet dus. Maak het mezelf wel moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Lastig Madelein! Is het wel wijs om te gaan? Een verleiding ligt om de hoek. Dat merk ik ook aan mezelf, ik ben pas gestopt en vermijd nu alle plekken waar alcohol is (zelfs de supermarkt, mijn man doet de boodschappen nu). Heel veel kracht een wijsheid toegewenst. Lavendeltje, lieverd, blijf maar lekker posten, goed dat je zo gebruik maakt van het forum. We zijn er voor je! Over een eeuwige ban: in sommige gevallen vind ik het een opluchting, maar aan de andere kant heb ik wel het gevoel al mijn woorden op de weegschaal te moeten leggen... Nou verder alles hier uitstekend, net heerlijk hardgelopen, het gaat nu zo goed met sporten en met mijn knie, dat ik de operaties bijna vergeten ben! Voor iedereen die het nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Moeilijk dilemma, Madeleine. Weet die vriendin dat je gestopt ben? Persoonlijk zou ik niet naar de kroeg gaan. Ik ga straks naar begraafplaats Zorgvliet. Ik heb daar altijd al een keertje naar toe willen gaan in de herfst. Mijn zoon heeft een paar dagen geleden beloofd dat hij mee zou gaan. Hij is nogal makkelijk met het beloven van allerlei zaken die nog een paar dagen weg zijn. Ik ga hem mooi aan die belofte houden. Maar eerst moet hij nog wakker worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 De vorige keer was ik meer dan een week nuchter toen ik ging. Toen voelde ik me veel sterker dan nu. Toen voelde ik me ook goed, dat is nu niet het geval. Eén dag en dan weer de hol van het leeuw ingaan. Ik kan, geloof ik, net zo goed gelijk de fles aan mijn mond zetten. Maar kon haar niet weigeren. Ze heeft het altijd zo druk. En bijna nooit meer kans om naar de kroeg te gaan. En als ze dan eens gaat, wil ze altijd dat ik mee ga. Zonder vind ze niets aan. Ze zegt net dat ze met mij aan de cola gaat, om vervolgens te melden dat haar vriend ook mee gaat. Nou dat is me er één in de kroeg. Ik moet hier nog even goed over nadenken. Denk dat het beter is als ik vanavond alsnog zeg dat ik ze veel plezier wens met zijn tweeen. Denk dat, dat echt het beste voor mij is. Maar goed, heb ze nog niets verteld over mijn probleem met drank. Net alleen dat het niet goed is voor mijn psyche. Kon even niets anders verzinnen over de telefoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Madeleine, als ik kijk naar hoeveel moeite je nog hebt om adb. te worden, zou ik het risico nog niet nemen. De drank is nog zo dichtbij. Voel je jezelf (als je heel eerlijk naar jezelf kijkt) sterk genoeg om het aan te kunnen? Waarom niet naar een film gaan of zo? Dat is ook leuk en kun je ook samen genieten. Een kroeg zou ik niet doen. Maar nogmaals stel jezelf de vraag "kan ik het al aan"? En dan weet jezelf het antwoord wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 En ik ben weer weg, over negeren gesproken (geintje!) Prettige :rose:nige dag allemaal en sterkte voor wie het nodig heeft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Erg zuur dat Fleur de enige is die aangepakt wordt en een eeuwig durende ban heeft... * Voor de rest heb ik me er nooit mee bemoeid en zal ik me er ook niet meer mee bemoeien. Ik wil nog wel ff zeggen, dat ik respect voor je heb hoe je de alcohol de baas bent geworden, ook al twijfelde je altijd aan alles, toch deed je t maar ff. En natuurlijk wil ik je bedanken dat je mn stoppen met roken maatje bent geweest. Lieve Fleur ik geloof wel in Actie maar niet in actie tegen het beleid hier, anders had ik zeer zeker een mail geschreven voor je. Ik ga je missen lieve cola in de morgen drinkende en snicker etende in de zetel vrouw:heart: Enne mocht je mij ook missen, dan kun je via Yvonne mij nog wel bereiken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 foutje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Hoi Madeleine, klopt het dat jij nog niet met je behandeling bent begonnen? iets van de 30ste geloof ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ik vraag dit Madeleine omdat ik bij jou sterk het gevoel krijg dat je het stoppen pas echt wilt starten als de behandeling gaat beginnen ik kan het mis hebben maar iedere keer als ik je lees wek je bij mij die indruk als je bij jezelf goed te rade gaat klopt dit dan ook wel wat mijn gevoel me zegt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ik vind een ban prima. Zie het niet als straf, maar als aanpassing van gedrag. Al vind ik een eeuwige ban wel erg lang. Ik hou niet van regels maar ze zijn er wel om zaken als elkaar correct behandelen, voorschrijven. Met name aan verslaafden geeft dit een bepaalde structuur. Als je afhankelijk bent van dit forum en er niets voor in de plaats is als het forum weg valt heb je niet goed voor jezelf gezorgd. Fleur het ga je goed, je hebt mij niet het gevoel gegeven afhankelijk te zijn van adb. Het allerbeste gewenst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ik heb ook geen idee maar denk aan rood geel en groen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Verdwijn weer in de tuin. Schors verdelen op de schoon gemaakte stukken grond. Bescherming tegen de vorst en het oogt mooi. Strak tuintje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Kirky ik dacht dat je van genoemde kleuren ook bruin kon maken.(zij de leek) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Google Kirky, Ook kan je hier mooie boeken ophalen en kwasten. Diverse boeken over materiaal kwasten etc. Mengen , het opzetten van een schilderij. Gouache acryl olie waterverf alles. Wel ver van huis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Goedemorgen. Niets nieuws onder de zon. Hond uit, beetje nippy buiten, dat wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ga goed en hou het droog vandaag. Buiten is het droog momenteel dus raps de botten aan en de tuin in. Doe stille voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Met op de valreep nog een groet aan Soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 mengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Hoi Rudy, Ga goed ouwe reus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Captain kleuren mengen bij b.v olieverf is toch weer wat anders dan wat je zou doen met gewone verf. Maar op internet zal dat zeker te vinden zijn. Zal eens even kijken voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ook nog veel tubes olie verf. moet je eerst in warm water leggen, om de dopjes los te krijgen. Ze liggen al een tijd, dan gaan de tubes scheuren. Zie maar. Fijne dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden