kameleon Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Originally posted by: AichaHoe kun je iemand nu een eeuwige ban geven? Dat vind ik wel heel hard.Hoewel ze natuurlijk al wel een paar keer gewaarschuwd was: Je bent wie je bent en moet je dat dan voor een forum gaan veranderen?Nee, hier krijg ik een nare smaak van in mijn mond.quote> Je mag zijn wie je bent, dat is zo. Maar het is wel de bedoeling dat je je ook kan aanpassen, zeker op dit forum. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Nog even, ik vind het niet zo gepast om te gaan schrijven over iemand die zich niet kan verweren. Het heeft volgens mij weinig zin om er dan maar over door te schrijven. Op zich is het voor de persoon op zich al vervelend genoeg, terecht of onterecht, dat is niet aan ons maar aan Tactive. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Akelei, respect voor de manier waarop Fleur ADB is geworden en ondersteunend is geweest. Voor nieuwe forummers dendert ze ze toch het forum binnen, dat geeft geen fijn gevoel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 En nu ben ik ervan door, doktersbezoekje. :Disgust; Fijne ochtend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Goeiemorgen mensen, en nu al een diskussie over bannen. Ik vergelijk ze met de gevangenis. Een plek waar de meeste mensen crimineler worden, een enkeling van de nood een deugd maakt en juist sterker wordt en zorgt er nooit meer terug te hoeven en zeker niet levenslang. Een eeuwige ban loop je niet zomaar op en achter de schermen weten wij niet van de inhoud en toon van de discussie/mails van adber en mods. Ook ik zal de goeie kanten van Fleur erg missen, ze is scherp en to the point en neemt geen blad voor haar mond. En dat deze ban niet uit de lucht komt vallen weten we ook. Levenslang vind ik te erg; zelfs in de gevangenis kun je wegens goed gedrag vervroegd vrij komen en/of gratie krijgen. En Marjo doet gewoon mee. En over wel of niet drinken: goede lezers weten wie er (af en toe) drinken als men eerlijk is hier. Laten we ons daar maar niet mee bezig houden want dat is niet zo goed in te schatten al denk ik dat drank een veel grotere rol speelt dan we weten. Het is ten slotte een drankgerelateerd forum. Sorry (oa Hannah) maar dit is hoe ik erover denk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Kameleon, je hebt wel enigszins gelijk. Maar ik ben hier op het forum ook niet helemaal mijzelf en dat stoort me soms. Gewoon dat ik niet echt kan zeggen wat ik denk of voel omdat ik me moet aanpassen. Maar Fleur is gewoon iemand die recht voor z'n raap is en nergens doekjes om wind. Ze is wel voor mij een voorbeeld geweest in moeilijke tijden, Geen gezeur maar gaan met die banaan. Dat heeft ze me vaak meegegeven en dat zal ik nooit vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Kameleon, je hebt wel enigszins gelijk. Maar ik ben hier op het forum ook niet helemaal mijzelf en dat stoort me soms. Gewoon dat ik niet echt kan zeggen wat ik denk of voel omdat ik me moet aanpassen. Maar Fleur is gewoon iemand die recht voor z'n raap is en nergens doekjes om wind. Ze is wel voor mij een voorbeeld geweest in moeilijke tijden, Geen gezeur maar gaan met die banaan. Dat heeft ze me vaak meegegeven en dat zal ik nooit vergeten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ja en ik heb dan ook van als je er zo druk om maakt dan negeer je het gewoon. Mensen die veel "piepen", kunnen dat ook jaren doen over stoppen eb waar ze zich allemaal aan ergeren en die worden toch ook niet "beloond" met een ban. Nou ik genoeg gezegd, maar blijf het vreemd vinden, heel erg. Soort doodstraf voor dit forum en dat kan niet de bedoelibg zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 2x dat hoeft nu ook weer niet. Het zit me niet mee vandaag geloof ik:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Diesel nu maak jij allemaal taalfouten (heb jij ook last van Korsakov misschien?). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 tjah Kirky, zat ik ook aan te denken , apart hoekje, maarja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Aicha, Ik snap wel wat je bedoelt, in het begin vond ik het hier moeilijk om de juiste toon te vinden. Trouwens ook in RL. Ik ben iemand van "je mag even zeuren en zielig zijn, daarna de boel oppakken en doen wat je te doen staat" Echter hier op het forum heb je vooral ook met emoties te maken. Het is niet makkelijk om ADB te worden. Doordat je de mensen niet kan zien, maakt het moeilijk om op een juiste manier te reageren. Vooral ook omdat je zelf ook met emoties te maken hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Om je opmerking dat ik soms wel een vd mods. lijk. Is ook zo denk ik, maar ook ik ben wie ik ben he, met al mijn plussen en minnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Niet nog een hoekje, is het helemaal niet meer te volgen:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Nee hoor Aicha, doe ik altijd al, toetsenbord doet al tijden vreemd en ik ken nie typen of te dikke vingers of lomp. Of wou misschien idd met jou meedoen, zo saampies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Bewust negeren is iemand ook afzonderen Kirky, zeker als het met meerdere mensen gebeurt. Erger dan pesten zei mijn zoon altijd en ik heb me daar machteloos bij gevoeld. ook mijn moeder heeft me leren negeren, maar niet wat dat met de genegeerden doet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ja Jane jij 1 van de Mods, en ik 1 van de Rockers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 moet om 9 uur omgekleed en wel op het volleyveld staan (en zit nog aan mijn 2e bak leut, oh oh wat een dilemma) fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ja maar Jane Kirky al tijd weg hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Heel fijne dag he "Lady J" , gaat dat met kuit nu dan wel weer ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Wederom goedemorgen, Ik was idd weer in slaap gevallen, gelukkig maar. Nu meteen eruit om te gaan rennen, druk dagje vandaag! Ik zal snel bijlezen. O en AR, ik had mezelf al op het dagpact gezet bij de eerste post Dus DAGPACT Albert Lytse Liesje Enwieikookvergetenben Fijne dag frummeltjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Spike ook fijne dag en vermaak je dan ook met die mensen in ut wild he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Goodmorning! Koffie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Goedemorgen Jowan succes ik begrijp dat je in detox gaat? hopelijk brengt het je wat je ervan verwacht en hoopt Eeuwig durende ban las ik beetje middeleeuwen doet het me aan denken dat het nog bestaat zeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Fijne dag allen ik ga mijn dingen doen zoeffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden