Soothe Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Dat was een opgeleukte Für Elise. het betere werk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Wat ontzettend mooi, Soothe...één van mijn favoriete nummers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Emmaroos, mooi stukkie. zekers. Helaas wat doodgespeeld. Beetje vaak vertolkt. Kirky, een hoop geld. Denk rustig na. Waarom een bus? Je komt het rijksmuseum niet leeg trekken. Via het internet kan je ook veel leren en er zijn ook redelijk betaalbare spullen te koop. Zo'n voorbewerkt karton is niet zo duur in veel maten te koop. En Kirky altijd op een redelijk grote maat beginnen. Anders wordt het gepriegel. Dan lijkt het snel wat. Zal mijn vorig bericht weghalen, anders denkt men dat het nergens anders meer over gaat. Zie maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Frodo, u stak gisteren de draak met mij hè. Ga goed Zuiderbuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Hallo goeiemiddag beste frummels. Het weekend kan beginnen, mijn werkweek zit erop. ‘k Lees hier interessante discussies over het al dan niet nuttig zijn van een ban. Daar heeft iedereen uiteraard zijn mening over. Velen zullen vinden, oef terug wat rust op het forum. Anderen zullen vinden, amaai nu gaat het terug saai worden op het forum. En zo is het nooit voor iedereen goed. Zelf ben ik meer voor de rust maar ik moet ook toegeven, in een goeie soap komen ook vaak spannende en onverwachte momenten voor. Dank zij Soothe heb ik vandaag mijn talenkennis uitgebreid met het leuke werkwoord “opleuken”. Dit ga ik zeker nog kunnen gebruiken in de woorddomino. Jane , je bent gewaarschuwd. Tot laters. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Hallo aanwezigen, speciaal Soothe: De beterschapswensen lijken te hebben geholpen, al heb ik er veel voor moeten slapen. Ben nog niet zo lang op en moet nu naar de stad omdat het de laatste dag voor boekeninlevering is en er staat al 4 euro boete op. Bovendien eindelijk, na 2 1/2 jaar fotorolletje vol, ga dat inleveren en...... de wekelijkse boodschappen doen. Dus dacht, ik ga eerst maar even mezelf aanmelden op het dagpact voor je weet maar nooit. Hoewel ik echt niet van plan ben iets (...) te kopen, ook niet onbewust, spijker ik ook even een luik dicht. Tijdens het "ontbijt" zag ik wel in het nieuws dat de zorgpremie inkomensafhankelijk wordt. Nooit verwacht dat dat met deze regering zou gebeuren. Ben er heel blij mee want dat geschuif met geld kost alleen maar geld en maakt de zaken ondoorzichtig. Op naar de zoektocht nar het dagpact en dan snel weg, want de ZZP ers komen al weer terug v.d. arbeid. Gelukkig rijd ik tegen de stroom in. Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Dagpact: Albert Lytse Liesje Enwieikookvergetenben Rosa Madeleine miranda Jootje Truitje Truffel Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ik geef het toe Soothe, Deze pion ben ik verloren maar een schaakspel heeft vele stukken . En schaken scherpt de geest en leidt de aandacht af van de drank. Ga goed noorderbuur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Kan jij goed schaken Frodo. Ben er nooit goed in geweest. Kan wel een spelletje spelen hoor. Dan let ik even niet op en weg koningin. Of ik doe wat fout. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Frodo Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 PS dat opleuken meende ik echt, dit kende ik nog niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Ik heb even hulp nodig. Ik heb onwijze trek en mijn man is pas over een uur thuis. Ik heb vandaag alles gedaan om me af te leiden, hardlopen, shoppen, wandelen. Maar nu zit ik me thuis te verbijten. Ik heb niet eens zoveel zin in het bier zelf, maar meer in de ontspanning ervan. Ik heb geen benzo's meer, daar ben ik ook al mee gestopt. Ik vlieg nu echt tegen de muren op. Help? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Originally posted by: jowanHoi, hier in de DEtox begin ik me in de grep te mengen, allerlei mensen van allerlei allooi.Ik denk dat het wek goed gaat komen!Heel veel dank voor jullie steunbetuigingen, ik ga me in de groep begeven,kan eindelijk sociaal doen!Dag!quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Sha - 30 oktober inderdaad. En het is goed mogelijk dat ik daar tegenaan hik. Vooralsnog zit het in mijn hoofd om gewoon af te bellen met de smoes ziek te zijn. Nu lieg ik niet helemaal, want lekker voel ik me ook niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Originally posted by: jowanHoi, hier in de DEtox begin ik me in de grep te mengen, allerlei mensen van allerlei allooi.Ik denk dat het wek goed gaat komen!Heel veel dank voor jullie steunbetuigingen, ik ga me in de groep begeven,kan eindelijk sociaal doen!Dag!quote> Dat is heel fijn om te lezen Jowan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 RunningLiesje, kan je je man bellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Heb ik al gedaan en ook verslavingszorg. Ik moet afleiding zoeken van hen, het eeuwige antwoord, al hebben ze wel gelijk. Gelukkig is het bijna weekend en ga ik veel sporten. Maar ik verlang zo naar 1 biertje... Stom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Lies, is er geen vervanging voor bier? Zelf drink ik Ranja uit een wijnglas. Geen idee waarom, maar helpt mij als vervanging en ontspanning. En anders doe ik de was, de afwas, de badkamer, de keuken, mijn bed opmaken, languit op de bank film kijken, serie kijken of ga ik alvast koken. Zelfs als het geen tijd is voor avondeten. En anders hier lekker blijven praten. Zolang je maar bij het bier wegblijft. Ik ken zijn aantrekkingskracht ,maar is niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 En ik heb het 'geluk' alleen te wonen, dus het is eigenlijk nooit in huis. Dus dan trek ik mijn joggingsbroek met trui met gat erin aan. Dan kan ik niet meer weg. Niemand wil me in dat lelijke ding zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 26 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Dank je Madeleine! Ik ga Cola drinken uit een halve literfles, dat is een goed idee. Jammer genoeg is het in huis zo'n enorme puizooi door al die maanden niks doen en zuipen dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Ik blijf idd hier maar even plakken tot mijn man thuis is. X, Liesje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Owja, dat is ook een goede! En daar komt het cliche antwoord; Bij het begin. Maar ik snap het wel. Had het afgelopen maandag nog. Toen stond de afwas zo hoog, dat ik niet wist wat ik nu eerst moest afwassen. Toch maar een begin gemaakt, want het irriteerde me mateloos dat het er stond. Succes! Ik moet even naar de winkel voor cola light. Anderhalve literflessen. Al heb ik nog nooit een glas gebruikt voor mijn cola. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Gaat het RL??? Wat ik wel eens doe is een kop bouillon nemen, of een glas tomatensap met peper. Wil ook nog wel eens helpen. Even spelletje spelen op comp????? Hou vol!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 o jee. Liesje is weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Het kan zijn dat ze even iets anders is gaan doen? Om haar zinnen te verzetten? Merk van mezelf dat als ik er soms teveel over praat, dat ik accuut zin krijg. Zo, nu eerst eens even wat eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 middag mensen, weer thuis, terug van de Arbo-arts. voorlopig zit ik nog thuis. die man is zich een rolberoerte geschrokken toen ie me zag en dat alle verhalen erbij... hij zegt hier word niet gewerkt, eerst je lichaam weer 100% 20 minuten moeten wachten op het station...man man man wat had ik het koud, ik veranderde bedat in een ijsklontje...m'n tenen lagen los in mijn schoenen nu maar eens aan het eten beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 26 oktober 2012 Het zal je toch een stukje rust geven Lenie, of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden