Lenie Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 pfff, ik ga aan het eten beginnen. krijg een .... bui laterzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Avond, Jowan, dus je hebt toch mogelijkheid tot internet contact? Ga goed Jowan!! Iggy, wa weggooien, nee da doe ik ook niet nee. Ma ja, bezin alvoor je begin eerder dan... En tja, jij voor de hamsters, ik voor de kabouters hier... Nee hoor, ikke voor ikke en iggy voor iggy. En , tja, het leven, een jaar of 80 ofzo. Lang he. Als je dan daarvan bv. een % of 80 nuchter door zou brengen... (Voor de gezondheid enzo ook) En , wat er in de kop speelt? Hmm, weet nie (althans , voor mezelf dan) dat alcohol (of andere producten) dat "beter" later gaan... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 oh en kwa moe-heid??? Ik ben ook heuul moe!! Gegil, geblaf, telefoon die weer gaat etc....... Ik wil een soort van bol (maar dan moet ik eerst zeker zijn dat de blaffende en gillende, telefonerende ok zijn he) waarin ik een dag of twee kan vertoeven. Soort van baarmoeder gevoel zeg maar... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 waar komt in vredesnaam zo'n emo-bui vandaan???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 lama... 'k kruip op de bank totdat die over is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ut hagelt...HUH??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 En de buienradar is gek want er staat nix op. Tssssssss. Kan een mens daar ook al niet meer van op aan. Gelukkig was ik net weer binnen. Ik ga ook op de bank. Toedels. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 DAGPACT Runningliesje Albert Lytse Miranda Wijfie Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Originally posted by: borretjeIk ben in 1 keer stik- sjagga..Laat ik ook maar gewoon "be" En waar ut vandaan komtinteresseert me niks.Hoi.quote> welcome to my world!vanuit het niets...pffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Bor, lees je FB eens? aub? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 DAGPACT Runningliesje Albert Lytse Miranda Wijfie Lidia Travel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Goedemiddag allen, Ik moet nog verder lezen. maar zie Marc! @ Marc: Heb je me horen roepen? Fijn dat je er weer bent. @ Bo: ik miste je al. Welkom terug! Nu verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ik ben niet saggo, maar overdreven vrolijk (en koud). Ik heb na mijn krachttraining van vanmorgen een uur gezwommen, en daarna nog 30 km op de racefiets gezeten. En dat was koud, de kachel staat op zijn hoogst, maar ik krijg het maar niet warm... brrrr Dus hopelijk is mijn vrolijkheid een mooie tegenhanger van jullie saggoheid... Zo blijft het forum in balans, haha. Sterkte iig, ook saggoheid mag er zijn! X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Hi Mark: de betekenis van mijn nickname ken ik hoor. Het was eerst de naam voor een kleine Friese Staby; jawel de onze. Schoonvader was Fries. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ah dat verklaart een hoop Lytse! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 RL... ik ben ook tot op m'n botten en neus koud!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Hoi lieve mensen, Ik heb hoge nood aan een veilige haven, dus ik heb een internetconnectie gevonden en ben ff bij jullie. Pff, het voelt nu al beter. Ik kreeg een cocktail in mijn handen gedrukt, en de alcohol walmde me tegenmoet. Ik moest hem vasthouden, veel te lang naar mijn zin. Na 2 glazen was iedereen door het dolle heen, en ik ben succesvol kunnen vluchten. Dus vanuit India, dank jullie wel dat jullie er zijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 RL, je bent er weer. Daar ben ik heel blij mee. Haal je de 7heuvelenloop? Of staat de halve van Leiden nog steeds? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 RL, je bent er weer. Daar ben ik heel blij mee. Haal je de 7heuvelenloop? Of staat de halve van Leiden nog steeds? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ik heb jullie allemaal gemist. Het is af en toe behoorlijk lonely "out there", in de drinkende wereld. Als ik thuis ben, as woensdag kan ik bij gaan lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Hoi Gwen, verder alles goed daar in het verre India? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 De sterrenhemel is daar mooier hoor haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Travel! Ja hoor, samen met mams heb ik het reuze gezellig. WÃ t een intensieve reis! Wakeup call meestal om half zes, en India is waanzinnig hectisch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 @ Jowan: fijn dat je thuis begint te raken in de groep. Die spuiten zijn natuurlijk minder, maar de meeste mensen met een alc.probleem hebben een tekort aan vit. B, dus logisch dat je dit krijgt. Ik ben blij iets van je te horen, want ik heb aan je gedacht. Goede wensen vergezellen je! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Jowan, je bent in behandeling! Wat fijn voor je. En ook dat je internet hebt. Zo kun je ons een beetje updaten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden