Madeleine Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Kirk, ik vind ze beiden ontzettend mooi. De één heeft diepte en het hart laat leven. Wat ik weer bij de situatie vind passen. Twee heeft kleur, wat het leven ook krijgt/heeft door zoonlief en alles waar je gelukkig om mag zijn. Twee is denk ik mooier. Al vind ik één ook absoluut heel erg mooi. Ik vind ze gewoon beiden mooi. Dus doe wat jou goed lijkt. Geen van beiden zullen misstaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Madeleine, Geen idee waar het overging, maar ik heb je quote verwijderd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Kirk, waarschijnlijk heb jij, net als Truffel, niets meegekregen van wat ik vanmiddag heb gepost? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Dat Quoten zouden we af moeten schaffen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Kirky, zou jij mij ook tegemoet willen komen door mijn tekst uit mijn bericht te halen? En Travel, dan graag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Truitje, supergoed gedaan! Pluim voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Truffel Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 @Kirky, Een mens mag/moet dromen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Madeleine, is al gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Originally posted by: kirky Originally posted by: rosa45Dat Quoten zouden we af moeten schaffen.quote> Helemaal mee eens!!!quote> ha, ha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Don QuiQuote - grappenmaker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Super, thanks! Had bedacht dat ik vanavond Groentesoep wilde maken voor morgen. Of althans, vandaag vlees en merpijp opzetten met ui en ketjap en peper en kruidenbouillonzakje en dan morgenmiddag afmaken. Maar verdorie, nergens een soeppakketje (mergpijp, gehakt, runderpoulet) te krijgen. Dus heb maar weer Kippensoep in zak meegenomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rosa45 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Kirk, die eerste is echt de mooiste! Ik ga er weer vandoor, voor straks; slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Kirk ik vind het tweede hart mooier. Wat ikzelf wel zou doen is er wat schaduw inbrengen, zeker bij de rozenbladeren, daar zijn ze tegenwoordig erg goed in. maar dat zal de tatoeman wel doen denk ik. Verder vind ik hem erg mooi en zal die zeker erg goed staan. Waar laat je hem zetten? Op je arm, borst, rug? Nou ik lees het morgen wel, want ga nu afsluiten mensen. Trusten allemaal en lekker een nacht langer slapen voor de echte slapers onder ons. tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Krijgen we daar dan ook een foto van te zien? Trusten kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ga ook mijn pc uitzetten. Die staat de hele dag al aan. Zometeen nog een mooie film op Canvas. Meld me droog af voor vandaag en allemaal welterusten voor strakjes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Iedereen is slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Dag allemaal, Verder niet terug gelezen. Ga met manlief naar een film kijken en meld me hierbij droog af. Tot morgen allemaal en slaap lekker. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 slaapwel lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Hier ook film, Belgie 2, kijkfeessie! Kirk, ik denk dat ik, ingekleurd, de eerste ook veel mooier ga vinden. Meer in balans. Trusten lijsters, de compu gaat uit, en, Lytse, idd. voor eenieder: hou 't zo droog als je wilt. De balanceerder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 'n Derwisj hoeft geen drank! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Door Kirk en het programma dat ik momenteel zit te kijken (Miami Ink) wil ik nog een tattoo. Een tattoo over mijn verdriet, woede, gevecht, maar dat ik weet dat ik altijd weer thuis kan komen, naar mezelf. Lekker vaag. Maar ik zoek iets wat echt mij representeert. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ja. Ben al aan het zoeken. Lijkt me op een gegeven moment wel een mooie afsluiter voor 'alles'. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ik zag net een hele mooie. Een duivel die een hart vasthoudt. Maar nu ik hem hieronder even wil plakken, heb ik kennelijk op het rode kruis gedrukt en kan ik hem nu niet terugvinden. Het enige nadeel is dat er weer een hart in voorkomt. Als zeventien jarige heb ik een lelijke tattoo laten plaatsen, die voor mij niets symboliseert. Een hart waar dolfijnen omheen zwemmen. Heb niets met dolfijnen. Het hart op zich valt nog mee. Maar enerzijds dolfijnen en anderzijds de duivel... Tja, wie neemt me nog serieus, haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Ik ben wel iets liever dan dat hoor, Kirk. Ik zou er s'nachts nachtmerries van krijgen. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dylan Geplaatst 27 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 27 oktober 2012 Goedenavond mensen, ik meld me ook maar weer eens een keer. Als er tenminste nog mensen wakker zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden