Spring naar bijdragen

Zaterdag 27 okt

Shahire

Aanbevolen berichten

Kirk, ik vind ze beiden ontzettend mooi.

De één heeft diepte en het hart laat leven. Wat ik weer bij de situatie vind passen. Twee heeft kleur, wat het leven ook krijgt/heeft door zoonlief en alles waar je gelukkig om mag zijn.

Twee is denk ik mooier. Al vind ik één ook absoluut heel erg mooi. Ik vind ze gewoon beiden mooi. Dus doe wat jou goed lijkt. Geen van beiden zullen misstaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 476
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Super, thanks! :)

Had bedacht dat ik vanavond Groentesoep wilde maken voor morgen. Of althans, vandaag vlees en merpijp opzetten met ui en ketjap en peper en kruidenbouillonzakje en dan morgenmiddag afmaken. Maar verdorie, nergens een soeppakketje (mergpijp, gehakt, runderpoulet) te krijgen. Dus heb maar weer Kippensoep in zak meegenomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kirk ik vind het tweede hart mooier. Wat ikzelf wel zou doen is er wat schaduw inbrengen, zeker bij de rozenbladeren, daar zijn ze tegenwoordig erg goed in. maar dat zal de tatoeman wel doen denk ik. Verder vind ik hem erg mooi en zal die zeker erg goed staan. Waar laat je hem zetten? Op je arm, borst, rug?

Nou ik lees het morgen wel, want ga nu afsluiten mensen.

Trusten allemaal en lekker een nacht langer slapen voor de echte slapers onder ons. tot morgen.:lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag net een hele mooie. Een duivel die een hart vasthoudt. Maar nu ik hem hieronder even wil plakken, heb ik kennelijk op het rode kruis gedrukt en kan ik hem nu niet terugvinden.

Het enige nadeel is dat er weer een hart in voorkomt. Als zeventien jarige heb ik een lelijke tattoo laten plaatsen, die voor mij niets symboliseert. Een hart waar dolfijnen omheen zwemmen. Heb niets met dolfijnen. Het hart op zich valt nog mee.

Maar enerzijds dolfijnen en anderzijds de duivel... Tja, wie neemt me nog serieus, haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...