Travel Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Jen, dat is nou precies wat ik ook dacht (vrijheid van) maar hier niet durf neer te zetten. Om te voorkomen dat ik weer een bericht 'mag' ontvangen. En vragen kan maar antwoord krijg je niet. Madeleine, kop op. Je kunt niet met een kater en/of drankwalm plus de bijbehorende uitstraling gaan solliciteren. Morgen ben je blij dat je vandaag niet gedronken hebt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Goeienavond trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Er zitten inmiddels 2 paracetamolletjes in mijn lichaam. Lytse, morgen moet ik om 14.15u aanwezig zijn en heb ik een gesprek met de man met de mooie stem. En ik moet mezelf ook een schop onder de kont geven. Bij mij is het gewoon zo dat het in één keer perfect moet en anders maar niet. Het domme aan het weer gaan drinken is dat ik het verschrikkelijk vind om een kater te hebben en nog erger, dat ik weer opnieuw moet beginnen. Daar zit mijn valkuil, denk ik. Dat moet ik aanpakken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Precies, en kapotte kleren aantrekken. In een ver verleden heb ik dat weleens gedaan met een paar collega's (niet de kater hoor) omdat we salarisverhoging wilden haha. Te arm om nog te investeren in een goeie outfit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 mijn eerste sollicitatie, laaaang geleden, was in de winter ik had zomerschoenen aan met gaten in een zelf gebreiden pull aan maar ik had geen wol genoeg dus maar halve mouwen eraan! straatarm was ik toen maar zo zelfzeker dat ik aangenomen was het is de uitstraling dat telt fris hoofd Madeleine, dat is wat telt, hop je bed in! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Ga met een half uurtje mijn bed in. 2,5 jaar geleden ben ik wel met een kater een gesprek aangegaan. Ik werd ook nog aangenomen. Al had ik dat niet meer verwacht. Ook toen wilde ik eigenlijk niet naar het gesprek gaan. Omdat het toch niets zou worden. Kennelijk ergens onderweg nog wat positiviteit opgepikt. Het komt wel goed morgen. Ga ik vanuit. En ook het 3e gesprek zonder kater aangaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Trusten mensen tot morgen. Willen jullie er voor zorgen dat het morgen niet al te koud gaat worden? Ik heb Amb.dienst. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Originally posted by: lavendel1mijn eerste sollicitatie, laaaang geleden, was in de winterik had zomerschoenen aan met gaten ineen zelf gebreiden pull aanmaar ik had geen wol genoegdus maar halve mouwen eraan! straatarm was ik toenmaar zo zelfzeker dat ik aangenomen washet is de uitstraling dat teltfris hoofd Madeleine, dat is wat telt, hop je bed in! quote> Whaha, zie het helemaal voor me laafje, is later nog mode geworden die halve mouwen:oSucces Madeleine!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Succes Madeleine! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 OPROEP: Wil degene die morgen het eerste het dagpact opent mij erbij zetten deze week? AR zit weer in Frankrijk. Alvast bedankt voor de moeite. @ Madeleine: die mooie stem! Ik ben benieuwd hoe hij er in het echt uitziet! Ik zal op tijd voor je duimen hoor! Zet hem op. @ Bol: slaap lekker. Als ik God was zou ik er iets aan kunnen veranderen, aan die temperatuur, maar ja.... dat ben ik niet. Kleed je maar warm aan. @ Jen: hoe gaat het met je? En met je vader? We kruisen elkaar steeds op het forum. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Ik ga me afmelden. Droog. Dank voor de succeswensingen. Laat het morgen wel weten hoe het is gegaan. Welterusten voor iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Dag Lytse, met mijn vader gaat het nogal snel bergaf, zowel fysiek als mentaal. Jammer maar het is niet anders. Dank je om ernaar te vragen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 @ Lavendel: goh dat solliciteren van jou in die halve trui! Ik heb ook hele arme tijden gekend. Daar wel een verzamelwoede van overgehouden. Ik heb een ijzeren noodvoorraad eten. Vroeger zo weinig geld en alleen, dat ik niet wist hoe ik de maand moest uitkomen. Gelukkig had ik toen nog wel kleding van de vorige situatie. Wat een herinneringen! @ Jen: je was vast even iets anders aan het doen. Ik lees morgen wel terug. Mensen ik ga ook droog afhaken. Welterusten allemaal. Ik hoop dat we lekker slapen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Welterusten voor degene die gaan slapen. Blijf nog wat uurtjes wakker, morgen de nachtdienst dus kijken hoe lang ik het vannacht redB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Waar hou jij je 's nachts zoal mee bezig, Marcel? Ik ben nog klaarwakker, en moet toegeven dat ik me verveel. Erg he? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Jen, sterkte ermee. Het lijkt me heel naar om een dierbare ouder zo achteruit te zien gaan. Heb er zelf geen ervaring mee. Mijn vader is 80 en doet nu nog kookcursussen bij de Volksuniversiteit. Ik mag hopen dat ik veel van zijn genen heb. Frummers, ik meld me droog af ook al had ik niet aangemeld vandaag. Voor nu of strakjes welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 hey Jen, hopelijk vind je vannacht hier nog gezelschap ik val om droog truste allen laatste doet het licht uit? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Truitje een week droog staan is een felicitatie waard. Chapeau en volhouden. Dag per dag, 24 uur. En hou het simpel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Dank je Travel. Fijn zeg, van je vader! Op die manier wil ik ook oud worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Met een spelletje op dit moment Jen. Kan me nog wel eens een uurtje laten verdwalen in een tactisch spel. En de laatste maanden kijk ik weer heel veel discovery/NGC. Eigenlijk gewoon doen waar ik op dat moment zin in heb;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Is dat dan een internetspel Marcel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Madeleine ik krijg de indruk dat je gewoon bang bent om morgen te gaan solliciteren? Telkens als het gaat over solliciteren komt de drank om de hoek kijken. Is dat zo? Maar misschien ben je al weg. Je kunt de angst voor het gesprek grotendeels weg nemen door je goed voor te bereiden. Zet wat je wilt vragen op papier. Het zijn maar gewone mensen die je ontmoet. Mensen zoals jij en ik. Hou het simpel. En ik wens je succes. De mens lijdt het meest voor het lijden dat hij vreest. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 dat nimmer op komt dagen zo krijgt men meer te dragen dan men te dragen kreeg een goeie welterusten:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jen Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Mooie uitspraak jane... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcelK1970 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Nee op dit moment gewoon op de PC Anno 2070 speel ik nu Gewoon een beetje tijdverdrijf waarbij je je hersenen moet gebruiken;) Je ken er verder niks mee:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden