Bo Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Mogguh Bol Nog plannen voor vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Nee ik krijg vanmiddag bezoek en misschien dat Buufje komt want die heeft even geen pc. Maar verder niets en ik houd het vandaag lekker rustig. Wat gamen en mezelf verwennen met toastjes en lekker drinken. Dus dat zit wel gebakken. En jij? Ga jij nog iets leuks doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pjotr59 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 de klok een uurtje terug, kon ik hem maar een dag terugdraaien. Helaas wat gebeurd is, is gebeurd. Bedankt iedereen die me gisteravond en vannacht heeft geholpen ondanks dat ik niet meer helpbaar was. Ga nu weer met een frisse blik de dag tegemoet. Gewoon doorgaan met stoppen. Fijne dag iedereen.................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Precies Pjotr, weer opstaan en toch weer verder gaan. Ook van vallen word je sterker. Een kind kan ook niet ineens lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Hey Pjot, heb je al eens geprobeerd om je bij het weekend of weekpact aan te sluiten? Weet ik niet meer maar dat geeft een extra stimulans. Zo ik ga op de bank, en wachten op het bezoek. Later allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mark Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Morgen weer, Even heerlijk ontbeten met mijn meiden, eitje croissantje en een kopje karnemelk. Daarna even met mijn oudste dochter op pad geweest om even eten voor de katten te halen. Ook mijn spullen van het werk terug gebracht. Expres even op zondag want dan hoef ik niemand onder ogen te komen, iets waar ik momenteel echt even geen zin in heb want als ik over alles moet praten geeft me dat alleen maar extra spanning en daar sta ik nu even niet stevig genoeg voor in mijn schoenen. Straks even de klerenkast samen met mijn oudste uitmesten en winterklaar maken. Vanmiddag visite en gaan we even een pret sigaret roken, iets waar ik nog niet af wil/kan komen Mensen pluk de dag, ik wandel nog wel ff binnen zo nu en dan vandaag. Gr Mark Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Goedemorgen allen, Ben aan het bijlezen met een Allereerst Marc die de dag opent: had je nog niet geslapen, of was je zo vroeg wakker? Kom je vandaag nog eens langs? Up-date misschien? Diesel om jij echt een . Ik zie dat soort dingen meteen voor me. Hopelijk heeft de Roemeense trouwens geen blijvend letsel opgelopen! Zielig. De moeder van Gwen die stilletjes toch wel naar haar man verlangt. En Gwen die het zo goed volhoudt daar in India. Dan Liesje die haar eerste week weer heeft gehaald (met een geleende slinger van AR) :light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light::music Hanneke, vandaag is het voor jou qua datum een maand; Gefeliciteerd hoor: :light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light:: :light::rose::light::rose::light::rose::light::rose::light:: Nu eerst maar verder lezen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Gaby en Jane: goed gedaan hoor, niet drinken op een zuipfeestje. Marc: ik heb genoten van je zondagochtendconcert! Ik zie dat je je aangesloten hebt bij het dagpact. Goed bezig. Diesel: ik drink ook af en toe een 0% witbiertje, gewoon voor de verandering. Bij wijze van aperitief drink ik Jillz 0% in een wijnglas. De koude winteravonden zal het wel thee worden, want bier vind ik vooral lekker in de zomer. Igor: ik hoop dat dat katertje alleen vandaag blijft logeren. Weg ermee. Kameo: als de Roemeense een home-run kan rennen dan heeft hij/zij gelukkig geen ernstig letsel opgelopen gelukkig! Pjotr: wat jammer dat het mis ging. Uithuilen en opnieuw beginnen maar. Vandaag nemen we de eerste niet! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Goedemiddag inmiddels! Mijn laptop hield er vannacht opeens mee op. Dus ik heb me niet netjes afgemeld. Of iemand welterusten gewenst. DAGPACT: Albert Lytse Marc Liesje Madeleine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kameleon Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Goedemiddag Kirky, spoken zijn verdwenen:D Prachtige tekeningen heb jij gemaakt zeg! Doe het je niet na! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bo Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Originally posted by: bolletjeDus dat zit wel gebakken. En jij? Ga jij nog iets leuks doen?quote> Fijne dag meidIk duik nu de zon in.Voor allen: maak er een mooie dag van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Bo, groot gelijk. Geniet ervan! Kirky: wat lekker hè, die c.v. Weet je nog van vroeger, de ijsbloemen op de ramen? Ze waren wel mooi, maar ik verlang er niet naar terug. De plicht roept, dus tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
truitje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Originally posted by: MadeleineGoedemiddag inmiddels! Mijn laptop hield er vannacht opeens mee op. Dus ik heb me niet netjes afgemeld. Of iemand welterusten gewenst. DAGPACT: Albert Lytse Marc Liesje MadeleineTruitje. Gaat er ook weer voor. Dag 7quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Hier ook eentje die die wintertijd maar niks vind... Schiet gelijk in een depressie zodra de klok weer teruggezet gaat worden. Vandaag laatste dag van mn vakantie en ik heb mn kids vanmorgen gedropt in Drievliet zodat ik lekker kan zwelgen in zelfmedelijden. Pan erwtensoep staat al te pruttelen;) Na een jaar droog staan, maar met de komende depressie boven het hoofd zal ik mij waarschijnlijk weer wat vaker laten zien, al ben ik van de ouwere garde en ben ik niet helemaal op de hoogte meer, ik dender er wel doorheen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 BLONDIE welkom 'thuis' Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Thnx Iggie, Nog wel wat onwennig hoor, maar komt wel goed... Hoe is 't met jou meis ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 euhhh een beetje aan het jojo-en. maar ik drink meer dagen niet dan wel hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Fijn om dat te horen Igor, en je weet dat het bij mij ook effe geduurd heeft voordat die rottige knop om was... Jouw tijd komt ook nog wel !!! Daar heb ik alle vertrouwen in Hoe doe je dat Kirky... Tips meer dan welkom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
blondie6173 Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Oeps... dat is waar... Thnx Kirky, ook hier nog 2 fietsen winterklaar stomen !!! Bah, die kou weer in:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 je hebt het toch wel lief gevraagt kirk anders ben ik bang dat er vandaag nog een ambert-alert uitgaat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 zo de kater is weer weg pfiiiieeuw. nu maar eens schade in gaan halen ( wat poetswerk betreft hoor) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Hoi allemaal, Ik meld me even voor een week af, ga zo onderweg naar Frankrijk. Zaterdag ben ik terug als ze niet verlengen. Tot dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Veel plezier AR! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 DAGPACT: Albert Lytse Marc Liesje Madeleine Truitje. Gaat er ook weer voor. Dag 7 Lidia Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 28 oktober 2012 Hannah: eboeken heb ik helaas niet, dus ik kan je niet helpen. Degene die je zoekt heet Yajala. AR: goede reis en tot ziens!! Goeiemiddag overigens mede-frummers! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden