Spring naar bijdragen

Zondag 28 oktober 2012


Marc

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

de klok een uurtje terug, kon ik hem maar een dag terugdraaien. Helaas wat gebeurd is, is gebeurd. Bedankt iedereen die me gisteravond en vannacht heeft geholpen ondanks dat ik niet meer helpbaar was.

Ga nu weer met een frisse blik de dag tegemoet. Gewoon doorgaan met stoppen.

Fijne dag iedereen....................

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen weer,

Even heerlijk ontbeten met mijn meiden, eitje croissantje en een kopje karnemelk. Daarna even met mijn oudste dochter op pad geweest om even eten voor de katten te halen. Ook mijn spullen van het werk terug gebracht. Expres even op zondag want dan hoef ik niemand onder ogen te komen, iets waar ik momenteel echt even geen zin in heb want als ik over alles moet praten geeft me dat alleen maar extra spanning en daar sta ik nu even niet stevig genoeg voor in mijn schoenen.

Straks even de klerenkast samen met mijn oudste uitmesten en winterklaar maken. Vanmiddag visite en gaan we even een pret sigaret roken, iets waar ik nog niet af wil/kan komen ;)

Mensen pluk de dag, ik wandel nog wel ff binnen zo nu en dan vandaag.

Gr Mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen,

Ben aan het bijlezen met een :)

Allereerst Marc die de dag opent: had je nog niet geslapen, of was je zo vroeg wakker?

Kom je vandaag nog eens langs? Up-date misschien?

Diesel om jij echt een :D. Ik zie dat soort dingen meteen voor me. Hopelijk heeft de Roemeense trouwens geen blijvend letsel opgelopen! Zielig.

De moeder van Gwen die stilletjes toch wel naar haar man verlangt. En Gwen die het zo goed volhoudt daar in India.:present:

Dan Liesje die haar eerste week weer heeft gehaald (met een geleende slinger van AR)

:present::light::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::heart::music

Hanneke, vandaag is het voor jou qua datum een maand; Gefeliciteerd hoor:

:present::light::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::heart::moon::

:present::light::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::heart::moon::musicnote::P:rose::present::light::heart::moon::

Nu eerst maar verder lezen.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gaby en Jane: goed gedaan hoor, niet drinken op een zuipfeestje.

Marc: ik heb genoten van je zondagochtendconcert! Ik zie dat je je aangesloten hebt bij het dagpact. Goed bezig.:present:

Diesel: ik drink ook af en toe een 0% witbiertje, gewoon voor de verandering. Bij wijze van aperitief drink ik Jillz 0% in een wijnglas.

De koude winteravonden zal het wel thee worden, want bier vind ik vooral lekker in de zomer.

Igor: ik hoop dat dat katertje alleen vandaag blijft logeren. Weg ermee.:D

Kameo: als de Roemeense een home-run kan rennen dan heeft hij/zij gelukkig geen ernstig letsel opgelopen gelukkig!

Pjotr: wat jammer dat het mis ging. Uithuilen en opnieuw beginnen maar. Vandaag nemen we de eerste niet!

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier ook eentje die die wintertijd maar niks vind...

Schiet gelijk in een depressie zodra de klok weer teruggezet gaat worden.

Vandaag laatste dag van mn vakantie en ik heb mn kids vanmorgen gedropt in Drievliet zodat ik lekker kan zwelgen in zelfmedelijden.

Pan erwtensoep staat al te pruttelen;)

Na een jaar droog staan, maar met de komende depressie boven het hoofd zal ik mij waarschijnlijk weer wat vaker laten zien, al ben ik van de ouwere garde en ben ik niet helemaal op de hoogte meer, ik dender er wel doorheen...:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...