Madeleine Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Lytse, nee dit was het. De ene baan heb ik niet gekregen, omdat de vacature ingevuld was voor ik reageerde. En dit was de ander. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Wel Gwen en Zon, dat lijkt me wel de moeite om naar uit te kijken dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 RL, zuinig zijn op die knie! Enne, loskoppelen! Pijne knie heeft NIETS te maken met bier. Misschien een fijne koelpakking? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Lavendel, Voor het kennen van de Weg, Moeten we gewoon op Weg. Je dingen doen, Liefst met plezier, dat hoeft niet daar, je kan het ook Hier. Heel simpel op de Poeh manier. Maar ga niet zoeken naar de Weg, Want je zal zien, dan is hij weg! Ik ben ik En jij bent jij Dat weten we allebei, Maar als je nu de dingen doet, De dingen die jij kan, Dan vind je heus de Weg vanzelf, En de Weg komt achter je an! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 En daar is de trek weer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 @ Apple: geen wonder dat je je niet beter voelde. Nu de juiste medicijnen en goed uitrusten. Beterschap meis. @ Lavendel: die droom die om je heen bleef hangen, dat dacht ik al, vandaar mijn vraag. Dat je partner bang is dat je gaat drinken als je zo'n rotdag hebt, is helemaal niet vreemd. Hij zal je ook wel onderzoekend aankijken als hij terug komt. Als hij een beetje lijkt op de mijne, dan hebben ze lang een rottijd gehad, met verbroken beloften, beterschap beloven en weer falen. Onlangs nog had mijn man een nachtmerrie waarin ik hem om whisky vroeg! Moet je nagaan hoe diep dat zit. Het enige dat we kunnen doen is dag na dag laten zien dat we het droog houden en op de lange duur zal de angst verminderen. En dat gaan we doen ook! @ Madeleine: jammer joh, dat dit al die tweede baan was. Je hebt duidelijk uitgelegd waarom 20 uur werken voor jou geen optie is. Doorgaan op de goede weg, nuchter, en steeds sterker in je schoenen komen te staan. Dat straal je bij je volgende sollicitatie zeker uit. Succes hoor. @ RLiesje: Mijn fysiotherapeut is vast bij de jouwe in de leer geweest! Hier heb ik ook dezelfde dag en de volgende veel pijn, maar meestal gaat het daarna toch beter. Ik hoop bij jou ook. Nu ga ik bankhangen, want het was een drukke dag. Buurvrouw was weer blij met me. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Fijne avond, Lytse. Rust lekker uit. Tot laterssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Op de bank gaan zitten wachten met een glaasje ranja, dan gaat ie vanzelf over,Madeleine. Hoe langer je abstinent bent hoe minder de trek. (heb je nu niks aan,natuurlijk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Gwen, die halve marathon lopen we gewoon hoor! Ik heb alleen nog niet genoeg strekking in mijn knie en ze hebben besloten me daarvoor te moeten martelen vanaf deze week (waarom niet eerder, ik loop hier al 10 maanden mee). Het lopen gaat gewoon pijnloos, gelukkig. Ben je dur al klaar voor? Lieve Madeleine, denk aan morgen, hoe blij je bent als je niet hebt gedronken vandaag. Dat je dit soort dingen aankunt ZONDER drank. Ga anders alvast lekker in je bedje liggen met een kop thee, echt die voldoening is het waard! Sterkte meissie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Apple, heel veel beterschap! Longontsteking......jeetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Ik zit mezelf de hele tijd te vertellen dat ik ziek ben en dat alcohol dan geen goede werking heeft. Dat als ik nu dronken wil worden, dat ik pech heb. (dat is meestal als ik ziek ben, dan heeft het amper werking op me) Maar ik zit mezelf ook te vertellen dat het nu nog in de aanbieding is en dat ik me morgen pas om 13.45 hoef te melden bij de verslavingszorg. Dat ik het best kan halen als afscheid.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Thanx Lytse, dat geeft de burger moed! Even kijken hoe het morgen is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Originally posted by: zonnetjesLavendel, Voor het kennen van de Weg,Moeten we gewoon op Weg.Je dingen doen,Liefst met plezier,dat hoeft niet daar,je kan het ook Hier.Heel simpel op de Poeh manier.Maar ga niet zoeken naar de Weg,Want je zal zien, dan is hij weg!Ik ben ikEn jij bent jijDat weten we allebei,Maar als je nu de dingen doet,De dingen die jij kan,Dan vind je heus de Weg vanzelf,En de Weg komt achter je an!quote> Als dat niet eenvoudig en helder is! Dank je, zonnetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 RL, ik ben er helemaal niet klaar voor... Ik zit al twee weken chapaties te eten, en ik heb alleen nog maar gehold naar het ontbijtbuffet! Maar zolang we dat eerste glas niet nemen kunnen we zelfs de halve van Egmond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zonnetjes Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 En wanneer is de loop? Goede terugreis, Gwen. Neem je het :rose:netje mee. Die is hier niet te vinden nl. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lavendel1 Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 begin me toch stilaan af te vragen, hoe lang die griepmicroopjes er over doen om van Nederland af te zakken naar België hier nog niks van te merken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Het is vast een vraag waar jullie het antwoord op weten. Zit er wijn in Wijnzuurkool? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 A3, ik heb geen recht op een ww-uitkering, maar op een ziektewetuitkering gebaseerd op mijn eerdere ww uitkering. Het is dus niet zo dat als ik 20u ga werken, ik ook nog 20u ga worden aangevuld door het UWV. Als ik me nu aan het werk meld, dan meld ik me voor 40u beter, maar krijg slechts 20u betaald, omdat ik slechts 20u werk. Er wordt enkel iets aangevuld tot aan het bijstandsniveau. Dat kan ik mezelf niet aandoen. Heb ook gezegd, dat als het 20u werken was met behoud van, dan was het geen probleem. Dan had ik het met liefde gedaan. Ook voor mezelf, thuis zitten is niet mijn grootste hobby. Maar ik ga mezelf niet in de nesten werken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Dank je Zon. Onze koperen ploert is hier vaak niet te zien vanwege de smog. Een dagje New Delhi staat gelijk aan een pakje peuken. Griep heb ik hier ook niets van gemerkt. Wel open TB en lepra. Ocherm. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Madeleine, ik weet niet precies wat de regelingen zijn m.b.t. ziektewet en deels werken. Mij lijkt het juist een stimulans als iemand blijk geeft van de wil om weer aan het werk te gaan. Ik zou me kunnen voorstellen dat de uren die je niet werkt worden aangevuld totdat je weer helemaal aan de slag bent? Zo kan je wellicht mede de vicieuze cirkel van het drinken doorbreken? Het is maar een idee hoor. Van thuiszitten word je in elk geval niet beter en afleiding, indien mogelijk kan mede een stap zijn om de drank te laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Originally posted by: kirky Originally posted by: MadeleineHet is vast een vraag waar jullie het antwoord op weten. Zit er wijn in Wijnzuurkool?quote> Geen idee, bij ons zit er altijd aardappels en spek in.quote> Haha. Bij mij ook. Maar ik kies altijd voor de Wijnzuurkool in de winkel. Die vind ik het lekkerst. Heerlijk zuur. En toen ik het pakketje pakte, zat ik me opeens af te vragen of het gebrouwen zou zijn in wijn. Toen ik het mijn stiefmoeder vroeg, moest ze lachen, maar ook zij had het antwoord niet. Dus ik ga ervan uit dat wijnzuurkool zo heet, vanwege zijn zuurtegraad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gwen Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 WIFI vliegt er weer af..... namaste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Ik heb je antwoord gelezen Madeleine, mijn bericht is mosterd na de maaltijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madeleine Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Albertina, dat klopt. Maar ik heb nog geen uitnodiging gehad van de arbo-arts. En ik ga niet voor mijn beurt praten. Heb heel erg het gevoel dat ik mijn keuze loop te verdedigen, mezelf loop schoon te praten, en ga me steeds slechter voelen daardoor. Ik kan gewoon niet voor 20u aan het werk. En wat er wel of niet kan, daar ben ik nu verder niet mee bezig. Ik heb nog niet eens een uitnodiging gehad van de Arbo. Ik ga nu eerst aan mezelf denken. En dat is geen 20u per week werken. En wat er later, in overleg met de Arbo, mogelijk is, zie ik dan wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 29 oktober 2012 Madeleine, duidelijk, discussie gesloten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden