Jaap Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Ik vind dat sowieso een hele klus hoor, iets lijkend natekenen. Ik kan heel aardig tekenen, zeggen ze, maar mensen dat lukt me niet. Caran d'Ache tekent heel aardig. En nu ga ik mijn bed opzoeken. Ik ben weer helemaal tot rust gekomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Goeienavond frummers, Ben er ook weer en net bijgelezen -is het alweer laat. PC en toetsenbord zijn supertraag, moet de toetsen zowat door de tafel heen rammen. Das niks en het is de hoogste tijd. Meld me droog af en wens iedereen welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 was maar grapje hoor kirky. Weltrusten en slaap wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Zo, dochter is onderweg naar London met school kruip ik lekker in haar bed de komende dagen. slaap lekker allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 31 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst 31 oktober 2012 Dag lateriken, Ik heb het weer droog gehouden. Verder niet bijgelezen, maar nu naar bed. Tot morgen en welterusten. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Runningliesje Geplaatst 1 november 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 Ik ben nog helemaal fit en wakker! Vanavond training gedaan in de loopgroep, was echt super! Morgen verslavingszorg en op de kachel man wachten. Daarna helaas weer het gemartel van de fysio.... Alleen... ik heb wel gedronken vandaag, na de loopgroep. Het spijt me heel erg... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 1 november 2012 Rapport Share Geplaatst 1 november 2012 He, luxepaardjes, wat te doen met kerst en oud/nieuw? Vervelen jullie je? Werken hier. Beide kerstdagen, maar alleen oudjaarsdag. Dan wel avonddienst, leuk he, kom je nieuwjaar thuis. Ach, af en toe komt dat zo uit. En, behoudens 'n paar trekjes gisteren, uhh, eergisteren, heb ik het weer rookvrij gehouden. Hou 't zo droog als je wilt, lijsters. Doe ik ook. Maar wat ruikt Brandaris toch lekker. Ik denk dat ik maar ga pruimen, oud benk toch al. De dwangmatigenietroker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden